Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

TDi/TDDi a kopce
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23006
Stránka 1 z 3

Autor:  Matthes [ 6.7.10, 12:21 ]
Předmět příspěvku:  TDi/TDDi a kopce

Jsme se Semikem debatovali na toto tema vcera. Co je podle vas lepsi, drtit to na dalnici do kopce na paty stupen na 3000rpm nebo tam hodit ctyrku a jet na 4000rpm?
Na tu petku jsou nizsi otacky, ale motor bezi dost namahave a dle zvuku to neni uplne optimalni. Na ctyrku bezi hladce a zvuk ma prijemny, jen ty otacky uz jsou na ropaka dost vysoke. Jde o to, aby motor vydrzel co nejdele, to je hlavni, nejaka decka naftxy nehraje roli.

Autor:  Ondras83 [ 6.7.10, 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

:roll: ¨to je šemikovskej efekt jezdit s dislem na 4 tisice?...

3 na 5tku

stejně to je zase kravovina řešit na netu, protože jde o kopec, provoz atd...

já bych teda jel na 5tku na 3 tisíce, to už jedeš nějakejch 130-140 a to bohatě stačí

Autor:  Jim [ 6.7.10, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

lepší je jet ho na na 5 na 3,5tis-to je u toleda 180 :lol:

Autor:  Šemik [ 6.7.10, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

U Transita tak kolem 120

Autor:  gokralik [ 6.7.10, 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

Já sám nemám srdce jezdit s diesly a držet je v tak nízkých otáčkách. Ale když v kámošově pičkupu sleduju otáčkoměr a ten se pohybuje jen v rozmezí 1000-1500 ot/min, tak je to asi u dieslů normální. :)

Autor:  Matthes [ 6.7.10, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ten motor je slabej, co si budem namlouvat... na tu petku proste do kopce nema silu a trapi se :?

Autor:  Dawid130 [ 6.7.10, 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ale ty jsi nezmínoval o kterém autě je řeč.To je pak těžký.

Autor:  Matthes [ 6.7.10, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak asi nepujde o octavii 96kW :oops:
Me jde o princip u tech turborokapu. Proste kdyz ma chladic oleje i intercooler, tak cemu vadi tech 4000rpm? Pri jizde teplota vody drzi at se deje cokoli. Tak proc vadi vysoke otacky? Ze ma motor vysoke tlaky oproti benzinu to ano, ale taky je na to staveny ne?

Autor:  Jim [ 6.7.10, 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

že by pro to že nemá ani výkon ani Nm, najdi si prubeh motoru na netu, navíc to musíš cítit ne?
nic, nic, zátah,zátah,ještě něco, nic, nic
1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000

Autor:  Matthes [ 6.7.10, 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

No podle pocitu tahne od volnobehu az k tem 4000

Autor:  Jim [ 6.7.10, 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

aha, pak je něco špatně :lol: :lol: :lol:

Autor:  Matthes [ 6.7.10, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna plynovej pedal. Myslime, ze predchozimu ridicovi shnila ta odporova draha na konci, protoze ji nepouzival...

Autor:  Jim [ 6.7.10, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

a o jakým aute se bavíme?

Autor:  Matthes [ 6.7.10, 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

Konkretne o transitu... Ale co se tyka tech vyssich otacek u ropaku, tak jen obecne - jde mi o princip.

Autor:  Jim [ 6.7.10, 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

a proč benzínaku nesvědčí podtáčení?
fakt nevím ale je to tak, nafta taha odspod a hore se jí nece

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/