Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
TDi/TDDi a kopce https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23006 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Matthes [ 6.7.10, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | TDi/TDDi a kopce |
Jsme se Semikem debatovali na toto tema vcera. Co je podle vas lepsi, drtit to na dalnici do kopce na paty stupen na 3000rpm nebo tam hodit ctyrku a jet na 4000rpm? Na tu petku jsou nizsi otacky, ale motor bezi dost namahave a dle zvuku to neni uplne optimalni. Na ctyrku bezi hladce a zvuk ma prijemny, jen ty otacky uz jsou na ropaka dost vysoke. Jde o to, aby motor vydrzel co nejdele, to je hlavni, nejaka decka naftxy nehraje roli. |
Autor: | Ondras83 [ 6.7.10, 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
¨to je šemikovskej efekt jezdit s dislem na 4 tisice?... 3 na 5tku stejně to je zase kravovina řešit na netu, protože jde o kopec, provoz atd... já bych teda jel na 5tku na 3 tisíce, to už jedeš nějakejch 130-140 a to bohatě stačí |
Autor: | Jim [ 6.7.10, 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
lepší je jet ho na na 5 na 3,5tis-to je u toleda 180 |
Autor: | Šemik [ 6.7.10, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
U Transita tak kolem 120 |
Autor: | gokralik [ 6.7.10, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já sám nemám srdce jezdit s diesly a držet je v tak nízkých otáčkách. Ale když v kámošově pičkupu sleduju otáčkoměr a ten se pohybuje jen v rozmezí 1000-1500 ot/min, tak je to asi u dieslů normální. |
Autor: | Matthes [ 6.7.10, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten motor je slabej, co si budem namlouvat... na tu petku proste do kopce nema silu a trapi se |
Autor: | Dawid130 [ 6.7.10, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale ty jsi nezmínoval o kterém autě je řeč.To je pak těžký. |
Autor: | Matthes [ 6.7.10, 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak asi nepujde o octavii 96kW Me jde o princip u tech turborokapu. Proste kdyz ma chladic oleje i intercooler, tak cemu vadi tech 4000rpm? Pri jizde teplota vody drzi at se deje cokoli. Tak proc vadi vysoke otacky? Ze ma motor vysoke tlaky oproti benzinu to ano, ale taky je na to staveny ne? |
Autor: | Jim [ 6.7.10, 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
že by pro to že nemá ani výkon ani Nm, najdi si prubeh motoru na netu, navíc to musíš cítit ne? nic, nic, zátah,zátah,ještě něco, nic, nic 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000 |
Autor: | Matthes [ 6.7.10, 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No podle pocitu tahne od volnobehu az k tem 4000 |
Autor: | Jim [ 6.7.10, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, pak je něco špatně |
Autor: | Matthes [ 6.7.10, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna plynovej pedal. Myslime, ze predchozimu ridicovi shnila ta odporova draha na konci, protoze ji nepouzival... |
Autor: | Jim [ 6.7.10, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
a o jakým aute se bavíme? |
Autor: | Matthes [ 6.7.10, 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konkretne o transitu... Ale co se tyka tech vyssich otacek u ropaku, tak jen obecne - jde mi o princip. |
Autor: | Jim [ 6.7.10, 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
a proč benzínaku nesvědčí podtáčení? fakt nevím ale je to tak, nafta taha odspod a hore se jí nece |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |