Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
OCtavia 1.8T vs 1.9TDI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23080 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Incredibleman [ 12.7.10, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | OCtavia 1.8T vs 1.9TDI |
Zdravím. Prosím Vás chtěl bych radu ohledně těchto motorů. Jak velký je rozdíl ve spotřebě,výkonu atd. Prostě srovnat tyto motory. Chci koupit starší octavii 1řady a nevím který motor. Chtěl bych 1.8T ale nevím jestli je moc velký rozdíl ve spotřebě atd. Předem mockrát děkuji za rady... |
Autor: | 21lucas [ 12.7.10, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
oproti 1,9 TDIcku je spotreba asi 3x vetsi zalezi jestli chces s autem zavodit nebo jezdit usporne PS: 1,8T je turbo benzin 1,9TDi je turbo ropak |
Autor: | speedman [ 12.7.10, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: OCtavia 1.8T vs 1.9TDI |
kolko najazdíš ročne KM??? jazdíš dlhé trasy??? Výkonoví rozdiel je tam dosť velkýked jedno má 110kw a druhé 66kw .Úsporný dizel a výkonní turbo benzín takže porvnávať spotrebu dosť ...a hlavne chceš ato na presun z bodu A do B alebo na parádne zvezenie |
Autor: | Jarda S. [ 12.7.10, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
TDI nejni jenom 66kw počítej 1.8T cca 8 proti 1.9Tdi cca 5.5 |
Autor: | Incredibleman [ 12.7.10, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dlouhé trasy nejezdím. Jak moc velký rozdíl tam je ve spotřebě??? Dá se to nějak definovat na litry??? |
Autor: | speedman [ 12.7.10, 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Sadra17"]TDI nejni jenom 66kw počítej 1.8T cca 8 proti 1.9Tdi cca 5.5 [/quote no tak ešte 81kw ale aj tak je to daleko od 110 a tých 8l pri uspornej jazde si zabudol podotknúť,susedovi to v A3 žere 10L |
Autor: | glider [ 12.7.10, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak poporiadku TDI v OCT I 66kW 81kW rotacne cerpadlo 74kW a 96kW PD TDI do 5 litrov kombinaciu spravis 1,8T 8 plusminus kombinacia..tu to bude velmi zavisle na tvojej pravej nohe od nejakych 7 po XY na 100 nepises kolko najazdis rocne a kde a kolko vykonu pozadujes a na kratke trasy si kup 1,6ku ta bude trpet, zrat najmenej(kratke trasy) a aj servis bude najlacnejsi a kombinaciu okolo 7,5 |
Autor: | patrik-hp [ 12.7.10, 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud upřednostňuješ spotřebu,komfort,jsi usedlejší a né příliš čilej na silnici,takovej pohodář tak TDI pokud spíš dynamiku,tak 1,8T...Ta spotřeba tam je dva tři litry rozdíl na 100km při normální jízdě ...Samozřejmě i víc,když budeš mít potřebu jet třeba do porodnice Což ale neplatí u TDi,který jede pořád jakš takš za málo .Ale nejlíp bude když si do toho sedneš a projedeš se,koukneš na palubní počítač a aktuální spotřebu při poloze plynu a uvidíš co upřednostníš,jesti spotřebu nebo to jak to tahá do sedadel...co se ti líbí víc...Jinak údržba je zase trošku jinak.1,8 má řemen cca na 120 tisíc,kdežto TDI na max. 90.000...Má i větší požadavky na rolny a kladky a řemenice.TDi se třese a dělá štosy,které se přenáší kmitavým pohybem na rozvod motoru a jeho příslušenství,tím více zatěžuje vše,co se otáčí spojené s řemenem viz ty kladky a řemenice...TDi vyžaduje i lepší akumulátor a vodiče bez měděnky,protože odběr při startování je zase úplně jinej a nafta v zimě to je někdy problém...také častější výměnu palivového filtru cca dvoj až trojnásobnou oproti benzínu,u kterýho to ani neuvádějí...nafta je totiž více háklivá na kvalitu filtru a ta s parafínem filtr někdy úplně zlikviduje...a nejedeš...což u benzínu neexistuje a do -40 ceti nemáš problém...Ale zase tu není sibiř... Je to proto minimální spotřeba s dobrým výkonem versus větší výkon a zábava na úkor spotřeby... Už ty se musíš rozhodnout,co bys rád... |
Autor: | Ondras83 [ 12.7.10, 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
nějak mi nedochází, proč zrovna tyhle motory, který jsou naprosto odlišný... pořád tě zajímá jen spotřeba, takže TDI jasná volba, jezdim s nim za 4,6 klidná jízda...hodně klidná...ale když to řežu, tak 6-7-8 u 1,8T to bude hodně klidná jízda 8 a když to řežeš, tak klidně 13-15-17 litrů na sto, ale svezeš se, u TDI to je pořád nafta napiš svoje priority (jízda X spotřeba), kolik najezdíš, kolik máš peněz na servis...jeslti to máš na to, abys jel k sousedoj, chcíp, do krámu, chcíp, další soused, chcíp, panička, chcíp, kámoš, chcíp, tak na to si nekupuj turbo auto |
Autor: | Dallen [ 12.7.10, 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak bych to asi řekl. Když budeš mít na výběr dva baráky, jeden v klidné lokalitě, bude pěkný ale bude stát provoz o 30% více než druhá nabídka na barák který není moc pěkný, je v hlučné lokalitě, ale zase je levný. Já osobně proti tdi nic zásadně nemám, ale v autě bych ho nechtěl. Benzín je prostě krásně tichý, má skvělý zátah, pro mě osobně je jednoduší na servis a pokud chce člověk šetřit tak ho může nechat překopat na lpg. S 1.8t znám dva lidi kteří už mají naježděné přes 15tkm a naprostá spokojenost. |
Autor: | glider [ 13.7.10, 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja osobne by som sa nebranil TDI 81kW keby mi niekto zarucil ze vstreky, dvojhmota popr. turbo sa nevysype tak skoro u tej 1,8T ked tak "len" trubo odide z tych drahsich poloziek ked predsa chces len diesel a co najnizsie naklady na servis tak 66kW je najjednoduchsia /autor by sa uz mohol aj vyjadrit |
Autor: | Ondras83 [ 13.7.10, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
no u tdi jsou dražší náklady na provoz snad jen rozvody...nemusíš měnit svíčky, filtry a olej měníš u čehokoli a turbo je na obou motorech... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |