Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Šílená Oktávie 1.6i 75kw
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23091
Stránka 1 z 2

Autor:  rasa [ 13.7.10, 14:51 ]
Předmět příspěvku:  Šílená Oktávie 1.6i 75kw

Zdravim lidi,
muj problem je chod motoru na 3 valce. Vstrikovaci ventil 3tiho valce je porad otevreny kdyz jsem prohodil ventil s jinym
stale stejna pisnicka. dle schematu ECU prizemnuje vstrikovac (otvira ho - polem). Nahradil jsem tedy vedeni mezi jednotkou
a konektorem vstriku a je to porad stejne ... promeril jsem i piny na konektorech k ECU na zkrat s pinem 3tiho valce a znovu zadny vysledek.
Poridil jsem ECU z vrakoviste a stale stejna zavada ... nenapada vas neco.

Autor:  Jiri [ 13.7.10, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

jak si prisel na to ze je stale otevren :idea: to se musi zalivat na volnobeh benzinem, co je to presne za kod motoru?

Autor:  rasa [ 14.7.10, 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

proste jsem to videl na vlastni oci (sundana vstrikovaci lista) a merak taky nelze. Kod motoru je BFQ. ono to totiz otvira
ten ventil už kdyz si zavrni cerpadlo.

Autor:  Jiri [ 14.7.10, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

pokud mas schema tak merit jedine.....zjistit teda kam ma jit napeti a kam ne a to kontrolovat..prece jen vstrik ma jen dva draty...takze pokud jsi psal ze ma stale plus ...po zapnuti klicku samozrejme a jednotka jej ukostruje tak zapnout klic... amerit...stejne tak tu kostru.....musi se to nekde kostrit pres neco......nezda se mi ze by dve jednotky meli stejnou zavadu

Autor:  slovacek.milos [ 14.7.10, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

v paměti závad řj motoru je co jaké číslo závady

Autor:  slovacek.milos [ 14.7.10, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

na pinu 85 u řj motoru je pořád kostra? po zapnutí klíče, je kostra poříd i na konektoru řj když odpojíš vstřik č.3 :?: miloš

Autor:  rasa [ 15.7.10, 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel nic zvláštního vynechání zapalování 3. válce ale VN valí.
(není se čemu divit když spalovák je pořád plný benzínu)

Autor:  rasa [ 15.7.10, 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

na 85 pinu tj. vstik 3.válce je kostra až po zapnutí klíčku a prvním zavrnění čerpadla ... jednotka vstřik otevře pokaždé když běží čerpadlo ...
prostě je to záhada ...

Autor:  Jiri [ 15.7.10, 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nejde mi do hlavy proc by jednotka otevirala treti vstrik... na zaklade ceho?... zaroven kdyz si psal ze jsi zkousel i jinou tak se mi to nezda dve stene zavady na dvou jednotkach, pak jedina projit vsehcny vstupni hondoty co jdou do jendotky promerit vsehcny signaly jestli tam jde to co tam ma jit ale sam nevim jestli to k necemu bude....moznosti ktere bych asi udelal ja uz jsou vycerpany...zkusim jeste popremyslet pokud budu mit chvilku cas

Autor:  rasa [ 15.7.10, 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jedna věc mě napadla že se to kostří v konektoru řj. myslim tim na straně kabeláže ... myslíte že by to byla možnost?! už asi jediná ... :(((

Autor:  p.s. [ 15.7.10, 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

mě se to samý stalo stalo na mým oplu vectra B leč u mě to byla řídící jednotka v háji
já bych skusil odpojit konektor od počítače tim pádem by měl vstřik zavřít pak bych vzal žárovku asi 5W jednou stranou jí pích na kostru a druhou bych postupně přikládal na piny odpojeného konektoru no a pokud vstřik sepne na více pinech než na tom jednom bude problém v konektoru nebo můžou bejt ve svazku k sobě natavený dráty jednou sem se stim setkal u fábie
nebo rovnou najdi kterej je to drát a natáhni novej :?:

Autor:  slovacek.milos [ 15.7.10, 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

sděláš konektory z řídící jednotky, takže žádné kabely od ři nevedou a na pinu 85 naměříš kostru po zapnutí klíčku i po vyměně a přizpůsobení další jednotky to je takřka nemožné to kecáš miloš

Autor:  Jiri [ 16.7.10, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Dej vedet pokud na neco prijdes me to zajima co to je Jirka

Autor:  rasa [ 19.7.10, 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
sděláš konektory z řídící jednotky, takže žádné kabely od ři nevedou a na pinu 85 naměříš kostru po zapnutí klíčku i po vyměně a přizpůsobení další jednotky to je takřka nemožné to kecáš miloš


Teď jde o to jestli jsem tu druhou ŘJ neodpravil tou vadnou kabeláží úplně stejně jako odešla ta první ...
nebo s tím nemá ŘJ nic společného a je to někde zapečený třeba s benzinovou pumpou ...

Autor:  slovacek.milos [ 19.7.10, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

mě by jen zajímalo když si dal tu druhou řídící jednotku motoru ona ti jela?? miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/