Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
plech pod karburátor š 120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23172 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | john simple [ 20.7.10, 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | plech pod karburátor š 120 |
jaký plech patří pod karbec 120 LS, event. 130? ten co má pod 2.stupněm ty lopatky, nebo bez lopatek ? díky |
Autor: | Viky [ 20.7.10, 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten s lopatkama vubec nepatri do auta. |
Autor: | kwiko [ 20.7.10, 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak nestavas repliku, tak bez lopatiek. tie lopatky bola taka, nie velmi podarena inovacia. |
Autor: | john simple [ 20.7.10, 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
já si teď nejsem jistý, ale na originál motoru LS, co jsem tam měl, tam myslím byly ty lopatky. jenže když furt měním motory a karbecy, nějak v tom mám teď zmatek |
Autor: | fatal [ 20.7.10, 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lopatky zrušit, ale plech nechat! |
Autor: | john simple [ 20.7.10, 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
na origo LS motoru byl pod karbecem LS plech s vrtulkama , pak jsem daval normální užovka L a byl bez vrtulek, tak jsem přehodil karbec LS i s plechem s vrtulkama, ted mam 130 power ( karbec tam byl š105 ) a chci dát karbec LS. teda nejsem si jisty, ale u LS byl asi s vrtulkama, proto se ptám. no nechám teda plech bez vrtulek. |
Autor: | žděba [ 20.7.10, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
co jsem viděl, tak LS bez vrtulek, ale byly motory z užovek, novější je třeba měli |
Autor: | ferrari [ 20.7.10, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ja by som tam dal plech bez vrtuliek a hlavne karbec s difúzormi 22/24... To máš asi tak, ako sex s prezervatívom a bez... |
Autor: | Kachnis [ 20.7.10, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze podle ferrariho kdyz nedas vrtulky, tak ti zacne ohnivat ptak a budes mit ptaka ohnivaka jinak plech s vrtulkama se daval pro " lepsi rozpraseni smesi v sacim potrubi" nehlede na typ motoru, davalo se to na 10ky, 120ky i LSky. da se to otypovat spis podle roku vyroby. Mka to spis nemely nez mely.. ponejvic je to k videni na uzovkach..at jsi originalista nebo ne, ten s vrtulkama nedavej..vrtulky prekazej.. na jednom motoru jsem mel vrtulky na obou komorach, ten plech nekde jeste mam, je to zabijarna |
Autor: | john simple [ 20.7.10, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nechal jsem ho tam a motor šlape a táhne. zatím jen na benzin, uvidime, jak to pujde na LPG a hlavně, jaká bude spotřeba |
Autor: | mixal.s [ 25.7.10, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som raz videl aj karburator, ktory mal v difuzoroch taku hviezdicu, vraj tiez z LS alebo GL.. ci co to bolo.. |
Autor: | ferrari [ 25.7.10, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všetko somariny, lepšie bez toho....aj keď...na tatkovej 130 s motorom 120 mala vrtuľka pod karbec pozitívny vplyv...ale to nie tá hviezdica, ale taký medený plech s vrtuľkou |
Autor: | Kachnis [ 26.7.10, 01:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
john simple píše: zatím jen na benzin, uvidime, jak to pujde na LPG a hlavně, jaká bude spotřeba jako jesli jezdis na lpg tak nevim co resis, plech vyhod, na lpg musis mit co nejmene prekazek v ceste mezi mixerem a ventilem, takze vrtulka je picovina nejvetsi.. |
Autor: | john simple [ 26.7.10, 05:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, jezdím na LPG. ale celý čas to tam u originál LS motoru bylo. 130tku ještě nemám na LPG upravený karbec a sání, na benzín zatím dobrý |
Autor: | shrekzv [ 26.7.10, 06:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
je tam ten plech potrebny?...ked ho tam vobec nemam? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |