Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

plech pod karburátor š 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23172
Stránka 1 z 2

Autor:  john simple [ 20.7.10, 09:04 ]
Předmět příspěvku:  plech pod karburátor š 120

jaký plech patří pod karbec 120 LS, event. 130?
ten co má pod 2.stupněm ty lopatky, nebo bez lopatek ?
díky

Autor:  Viky [ 20.7.10, 09:14 ]
Předmět příspěvku: 

Ten s lopatkama vubec nepatri do auta. :-)

Autor:  kwiko [ 20.7.10, 09:14 ]
Předmět příspěvku: 

ak nestavas repliku, tak bez lopatiek. tie lopatky bola taka, nie velmi podarena inovacia.

Autor:  john simple [ 20.7.10, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

já si teď nejsem jistý, ale na originál motoru LS, co jsem tam měl, tam myslím byly ty lopatky.
jenže když furt měním motory a karbecy, nějak v tom mám teď zmatek :roll:

Autor:  fatal [ 20.7.10, 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

Lopatky zrušit, ale plech nechat!

Autor:  john simple [ 20.7.10, 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

na origo LS motoru byl pod karbecem LS plech s vrtulkama , pak jsem daval normální užovka L a byl bez vrtulek,
tak jsem přehodil karbec LS i s plechem s vrtulkama, ted mam 130 power ( karbec tam byl š105 ) a chci dát karbec LS.
teda nejsem si jisty, ale u LS byl asi s vrtulkama, proto se ptám.
no nechám teda plech bez vrtulek.

Autor:  žděba [ 20.7.10, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

co jsem viděl, tak LS bez vrtulek, ale byly motory z užovek, novější je třeba měli

Autor:  ferrari [ 20.7.10, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

No, ja by som tam dal plech bez vrtuliek a hlavne karbec s difúzormi 22/24...

To máš asi tak, ako sex s prezervatívom a bez...

Autor:  Kachnis [ 20.7.10, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

takze podle ferrariho kdyz nedas vrtulky, tak ti zacne ohnivat ptak a budes mit ptaka ohnivaka :-)

jinak plech s vrtulkama se daval pro " lepsi rozpraseni smesi v sacim potrubi" nehlede na typ motoru, davalo se to na 10ky, 120ky i LSky. da se to otypovat spis podle roku vyroby. Mka to spis nemely nez mely.. ponejvic je to k videni na uzovkach..at jsi originalista nebo ne, ten s vrtulkama nedavej..vrtulky prekazej.. na jednom motoru jsem mel vrtulky na obou komorach, ten plech nekde jeste mam, je to zabijarna :-)

Autor:  john simple [ 20.7.10, 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

no nechal jsem ho tam a motor šlape a táhne.
zatím jen na benzin, uvidime, jak to pujde na LPG a hlavně, jaká bude spotřeba

Autor:  mixal.s [ 25.7.10, 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

ja som raz videl aj karburator, ktory mal v difuzoroch taku hviezdicu, vraj tiez z LS alebo GL.. ci co to bolo..

Autor:  ferrari [ 25.7.10, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Všetko somariny, lepšie bez toho....aj keď...na tatkovej 130 s motorom 120 mala vrtuľka pod karbec pozitívny vplyv...ale to nie tá hviezdica, ale taký medený plech s vrtuľkou

Autor:  Kachnis [ 26.7.10, 01:01 ]
Předmět příspěvku: 

john simple píše:
zatím jen na benzin, uvidime, jak to pujde na LPG a hlavně, jaká bude spotřeba


jako jesli jezdis na lpg tak nevim co resis, plech vyhod, na lpg musis mit co nejmene prekazek v ceste mezi mixerem a ventilem, takze vrtulka je picovina nejvetsi..

Autor:  john simple [ 26.7.10, 05:17 ]
Předmět příspěvku: 

jo, jezdím na LPG.
ale celý čas to tam u originál LS motoru bylo.
130tku ještě nemám na LPG upravený karbec a sání, na benzín zatím dobrý

Autor:  shrekzv [ 26.7.10, 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

je tam ten plech potrebny?...ked ho tam vobec nemam?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/