Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
nastrik akceleracni pumpicky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23292 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kachnis [ 1.8.10, 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | nastrik akceleracni pumpicky |
tema k reseni : Jak dopravit pomoci akceleracni pumpicky vice paliva do difuzoru.. Pretryskovanim karbecu a zmenou bohatosti mam vyreseny stabilni chod motoru, ale v prechodovem stavu mam smes prilis chudou..ta pumpicka proste malo strika.. |
Autor: | Matthes [ 1.8.10, 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pricpat v pumpicce tu dirku do plovakovky? Jsou tam dve, jedna volna a jedna saci. |
Autor: | Kachnis [ 1.8.10, 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
azamenit fu strikaci fajfku za fajfku s vetsim prumerem by fungovalo? |
Autor: | Matthes [ 1.8.10, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ti to zas nebude prasit, ale jen chcat benzin do sani... |
Autor: | darklord [ 2.8.10, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
pani, wartas mal injektor 70ku, takze to mozno nebude zly napad. uz len zohnat originalny karbec z wartasa (kedze prave henten velky injektor z toho ludia vyhadzovali a davali skodovkacku 50ku) |
Autor: | Matthes [ 2.8.10, 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolenovrti jo? Ale dle me by bylo dobre poladit samotnou AC pumpicku... |
Autor: | ferrari [ 2.8.10, 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tiež by som vyskúšal pripchať tú prepadovú trysku... |
Autor: | darklord [ 2.8.10, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari: to je riesenie naprd, ta obtokova tryska tam nieje na srandu ale z jedneho dost podstatneho dovodu - aby nestriekal injektor pri pomalom pridavani plynu (kedy je obohatenie neziaduce a nehomogenne - napr jazda na spotrebu). Za mna radsej vecsi injektor. |
Autor: | Gemini [ 3.8.10, 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
staci prevrtat vacsiu dierku v injektore, iba na konci, v celej dlzke je otvor dostatocny, ja som to vrtal na 0,8mm na zavodnej 1400ke |
Autor: | Kachnis [ 3.8.10, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha to je ono musim do vrtakotechny |
Autor: | ferrari [ 4.8.10, 06:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: ferrari: to je riesenie naprd, ta obtokova tryska tam nieje na srandu ale z jedneho dost podstatneho dovodu - aby nestriekal injektor pri pomalom pridavani plynu (kedy je obohatenie neziaduce a nehomogenne - napr jazda na spotrebu). Za mna radsej vecsi injektor. Nemusí celkom byť, ja som to mal iba pripchaté, nie upchaté...ale hej, isto potom ide trochu aj pri pomalšom pridávaní plynu...no na skúšku by som to iste skúsil... |
Autor: | varok [ 4.8.10, 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis: 0,8mm vrtáky se používají i na vrtání plošných spojů. Takže by ses mohl zeptat i v nějaké elektroprodejně |
Autor: | ppavel [ 4.8.10, 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak například u Weberu 30BDIC je možnost změnit páku pumpičky a tudíž zvětšit nebo zmenšit zdvih a pak to i pěkně nakrmí.... akorát u SEDRu to dost dobře nepujde dodělat k původnímu víčku akc. pumpičky. ta má ten kloub uplně dole, šlo by páku naopak zmenšit navrtáním a posunutím kloubu vejš ale to je spíš námět pro šetřivé kolenovrty je to sice jen slovo do pranice.... ale realizovatelný to je. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |