Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fávo jedobod
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23333
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin91 [ 5.8.10, 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Fávo jedobod

zdarec řeším takovou věc nechce mi nastartovat favorit 1.3i takže jednobod...svíčky,dráty,víčko,palec -nové, benzín tam jde ale prostě nechytne baterka točí dobře už si s tím nevím rady...
:wink:

Autor:  kwiko [ 5.8.10, 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

je na klapke (daj dole filterbox) vidiet benzin?
odpoj si VN kablik co ide k rozdelovaci a pridrz ho pri hlavovej skruke na motore, malo by sa iskrit pri startovani. :oops:

Autor:  Martin91 [ 5.8.10, 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Zapomnel jsem dodat že jsem jiskru zkoušel a jde na všech válcích....benzín jsem zkoušel jen odpojit privodni hadicku a z toho benzin jde..
:wink:

Autor:  Martin91 [ 5.8.10, 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem zistil že benzín na klapku nejde při startu ale jakmile naleju trochu benzínu na klapku okamžitě chytne a jede...
:wink:

Autor:  varok [ 5.8.10, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jde elektrika do svíček a jde benzín do vstřikovací jednotky, ale ne až ke klapce. Nebude nějaký špatný ten regulační ventil na tlak paliva? Možná je špatný ten ventil a nepouští palivo pod klapku.

Autor:  Martin91 [ 5.8.10, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

To mě taky napadlo ale nevím kterej ventil to je ...
:wink:

Autor:  Jiri [ 5.8.10, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

moc jich tam neni...jsou to ty tri sroubky myslim nejaky torx malicky uvnitr je poruzina tak jedine ze by byla KO..ale me se to nezda....mohl taky odejit vstrikovac

Autor:  varok [ 5.8.10, 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Kde je ten ventil taky přesně nevím, jen z knížky. Jednou to měl známý a v servisu mu řekli, že měl špatný regulační ventil paliva. Prý má nějak redukovat tlak v palivové soustavě a ten jeho prý byl pořád zavřený. Opravili mu to a už jezdí asi rok a v pohodě.

Autor:  Martin91 [ 3.11.10, 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak zase problém s tím jedním autem pořád...tentokrát to za sdudena chytne ale za tepla prostě ani ťuk po 10min staní chytne hned ale jakmile zastavím vypnu klíček zkusím cca za 2min a nic...a když mě někdo zkusí roztlačit tak to chytne hned já už jsem bezradnej ...mohlo by to dělat palivové čerpadlo ? díky
:wink:

Autor:  p.s. [ 3.11.10, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

ze zadu nad vejfukovym potrubim je dvoupinové čidlo mělo by mít modrej konektor skus dát jiný
je to čidlo teploty a dává info do počítače :roll:

Autor:  Martin91 [ 3.11.10, 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

To mě taky napadlo ...a když ho odpojím tak by to mělo jet nebo ne ?
:wink:

Autor:  p.s. [ 3.11.10, 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

myslim že ne má to mít nákej odpor a ŘJ to pozná
ja ho měnil taky stojí asi 250kč
nebo si ho skus pučit pasuje tam i s těch prvních felicíí a dokonce mám vyskoušený že je stejný i v mý VB :idea:

Autor:  Jarda S. [ 3.11.10, 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

já ho nedavno asi půl roku zpátky kupoval a teď mi leží v garáži na starým motoru

Autor:  Martin91 [ 3.11.10, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tím čidlem to není vyzkoušel jsem další dva které byly na 100% ok ale proste jak se to zahreje tak to proste potom nejde nastartovat nechápu to ,zkoušel jsem vyměnit halluw snímač nic, zapalovací modul nic aji ,,karbec" nebo jak to nazvat jsem měnil za funkční a nic napadlo mě že by to ještě mohla dělat lambda...dokonce aji řídíci jednotku jsem dával druhou ...ja jsem z toho v pasti :-(

Autor:  Capricorn [ 3.11.10, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Martine a nemůže být třeba problém v zapalovací soustavě? Ve VN modulu? Ten co vím docela dost blbne. Něco jak se zapalovací cívkou... když se zahřeje tak jiskru prostě nehodí.

edit: Aha koukám už si ho měnil tak nic.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/