Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 vymena vstrekovacky za karbec Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 248
Bydliště: SK, ZH
Příspěvek vymena vstrekovacky za karbec Favorit
mam moznost zohnat motor z poslednych favoritov , vstrekovacku , ale neviem ci mi to bue moct byt namontovane do mojho favorit kde je od vyroby karburator.

aky je sposob vymeny za karbuurator ,ake su komplikacie . za odpovede dakujem :) , hladanie velmo nepomohlo

_________________
Skoda Favorit 135 ,white, code name FAFO-ex 5 rokov v sluzbe
Felicia Combi 98 :)


17.8.10, 08:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no dockaj, zohnal si BMM a chces si ho dat do svojho karburatoroveho favorita alebo naopak?
vymeny blokov so vstrekovanim a blokov s karburatorom nie su povolene ale bez uprav mozne :)
karbec ma oznacenie 781.135 alebo 136 a BMM ma 781.135B alebo 136B
Mozes ale prehodit len vstrekovanie, lenze mas problem ze stary blok nema pripraveny zotrvak na meranie otacok, takze to tiez nepojde.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.8.10, 10:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
motor je stejný jen musíš zalepit u typu motoru B a souhlasit ti musí typ 136 nebo 135 jinak tě na stk vyhodí miloš


17.8.10, 11:26
Profil

Příspěvky: 248
Bydliště: SK, ZH
Příspěvek 
tak nakoniec z tej kupy nic nebude...forman total na maderu...naraz do vodicovej strany B stlpik ..novy interier...ale ten lak a okolo total katastrofa... cena 100 e... nova pristrojovka , nejake repro vo dverach ... radsej som nebral..ze motor vrcal naposledy 5 mesiacov dozadu ... takze som ho radsej nechal tak...kamos z odtahovky mi ponukol ze ma na dvore formana ... ked som bol okuknut celkom zachovaly novy interier,,,,a vsetko okrem predneho blatnika na vodicovej strane...ale cakam na vyjadrenie majitela...

_________________
Skoda Favorit 135 ,white, code name FAFO-ex 5 rokov v sluzbe
Felicia Combi 98 :)


17.8.10, 15:55
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak BMM místo karbecu jedině celý motor i s elektroinstalací. Stré typy motorů mají pohon ac pumpy, BMM už má elektrické čerpadlo. Legálně to stejně asi nepůjde.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.8.10, 19:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
varok: Tak otvor a pohon na vačce pro AC pumpu měly všechny Fava s BMM až do konce výroby. Bloky bez děr a vačky bez pohonu byl až u Feldy. Takže tady bych problém neviděl (pokud teda šlo o původní motor a ne už měněný za BMM z Feldy)

Jinak co vím tak jeden kluk měnil blok 781.135 za 781.135B (snad kvůli zalomenému šroubu a naprasklému bloku) a udělal to že velmi jemným smirkem ono B prostě odbrousil a následně obroušenou plochu zašpinil tak aby vypadala zašle jako zbytek čísla a na STK vůbec nikdo nic nepoznal (u nás v ČR musí sedět jen typ motoru - číslo už ne).
------------------------------------------------------------

Edit: Možná jsem to špatně pochopil mám teď toho jaksi moc najednou...

di3go: Ty chceš teda nechat karburátor a jen vyměnit motor nebo komplet celý motor z toho Fava i se systémem přípravy směsi BMM hodit do svého Fava?

Pokud jen vyměnit motor tak by to i šlo viz co jsem psal předtím. Pokud nechat motor i s komplet BMM tak tam už je to složitější nehledě na to že BMM a karburátor od sebe odliší každý kdo se v tom jen trochu vyzná tudíž legální STK ani omylem.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.8.10, 19:56
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Caprikorn: Však já jsem myslel kdyby měnil celý komplet motor BMM i se vstřikováním. Takhle to nejde legálně vůbec. U našeho baráku jeden típek měl kdysy fávo Ecotronika. V papírech měl ale 135 LE a na matoru Jen 135. Tak ho vyhodili z STK, že to nejde. Tak fávo překopal na klasický karbec bez katalizátoru a v papírech mu přepsali jen na 135L. Já mám motor 136B a tu páčku na AC pumpu tam nemám, tak to je divné. Mám tam jen záslepku. Nškdy jsou na STK ale ohleduplní a pokud má někdo v papírech napsané 135L a v autě má blok 135B ale s karbecem, tak to jde obkecat, že byl měněný motor. To někdy pochopí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.8.10, 20:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
OK varoku, ale neku*vi mi prosím nick :D :D :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.8.10, 20:20
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Pardon Capricorn :oops:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.8.10, 09:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz