Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Trubky topení pod autem https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2346 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dave_Pv [ 5.11.06, 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | Trubky topení pod autem |
Mám takovej docela blbej problém. Jednou když jsem najížděl na patník, tak jsem chytl spodkem auta a nějak se mi poškodily ty trubky co vedou vodu. Teď mi ta voda kape spodkem auta. Kdyxž jsem tam koukal, tak jsem tam našel nějakej kryt. Pod ním to bude asi nějak navalený. Takže se chci zeptat, jak oddělat kryt a jak opravit ty trubky. Teď mi totiž vytíká voda (celá expanzka za 2 dny) což je naprd teď v zimě. To přijdu o všechen fridex. Díky za rady |
Autor: | Michal Vrabec [ 5.11.06, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
čau hele jestli je to na 120 nebo něčěm takovym tak je ten lech asi na 6 M6 takže desítk klíček a sundej ho nic na tebe nevypadne no a tím si dkreješ ty trubky sou někde uprostřed spojený gumovou hadicí každá až to odděláš máš několik možmostí buď si urval vypouštěcí šroub každá ta trubka ho má zespod aby si mohl vypustit celou chladící soustavu nebo si prorval trubku nebo tu hadici nebo při troše štestí si jenom roztrhnul sponku na hadici a hadice ti netěsní dej vědět čim to bylo zdar |
Autor: | Dave_Pv [ 5.11.06, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to na 120-ce. Díky za radu kouknu tam. Dave |
Autor: | Jarda S. [ 5.11.06, 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
to budou prorezlý trubky po těch 20 letech se neni čemu divit |
Autor: | Vašek Tábor [ 6.11.06, 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prorezlé nebudou, jsou z hliníku, nebo aspoň ty moje byly. Ale jsou tam léty úplně vytvrdlé ty hadice a stačí trošku pohnout a už to teče. Prostě se uvolní ten spoj. Nejlepší je, když už tam lezeš, tak vyměnit všechny gumové části a spony. Ty budou taky na šrot. A pozor když budeš sundavat ten plech, tak po jednom boku má 3 plíšky, kterými je k němu přichycené brzdové a spojkové vedení, které by mohlo být "přirezlé" k tomu plechu a utrhne se s ním. Vím o čem mluvím, právě tohle se mi stalo. |
Autor: | Jarda S. [ 6.11.06, 17:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
já měl železný "pozinkovaný" a najednu začal tect fridex tak pod auto a vyndat trubku a žacal sem jí čistit a za chvíli byla jak cedník |
Autor: | ferrari [ 6.11.06, 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tiež mám oceľové, pozinkované... |
Autor: | Matthes [ 6.11.06, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam taky pozink. Nejvic trpi ty plechovy sponky. Teda aspon u me byly ty hadice OK, ale sponky byly zrezly jak prase ... |
Autor: | ferrari [ 6.11.06, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Mam taky pozink. Nejvic trpi ty plechovy sponky. Teda aspon u me byly ty hadice OK, ale sponky byly zrezly jak prase ... Tiež tak... |
Autor: | Šemik [ 8.11.06, 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten plech drží šroubech M7, klíček 11. Pozor na ztracení, tenhle rozměr se schání obtížně |
Autor: | Bukaj [ 12.11.06, 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ten plech drží šroubech M7, klíček 11. Pozor na ztracení, tenhle rozměr se schání obtížně Já viděl i auto s klasikou - závit M8 A ty trubky jsou z nějaké zinkooceli, proreznout mohou docela snadno... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |