Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
chlazení-topení https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23655 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pavelvlk [ 3.9.10, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | chlazení-topení |
Tak po delší době problém.Fáčko občas vařilo a občas ne. Vyměnil jsem na fáčku termostat a už nevaří (dobrý), ale naoplátku i při běžné provozní teplotě nechce topit. Teda chvilkama jo, ale opravdu jen chvilkama. Taky do regulátoru na LPG se nedostane horká voda, takže zamrzá a nejede. napadlo mě, jestli to není špatnou vodní pumpou.6e se třeba chvíli točí vrtule a chvíli ne. Je to možné? Díky. |
Autor: | Šemik [ 3.9.10, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prasklé těsnění pod hlavou. |
Autor: | pavelvlk [ 3.9.10, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale voda neutíká a v oleji taky nic. Že by jen tlak z válců šel do vody? |
Autor: | michalkatka [ 3.9.10, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
pavelvlk píše: Ale voda neutíká a v oleji taky nic. Že by jen tlak z válců šel do vody? áno, najčastejšie je to tak... |
Autor: | pavelvlk [ 4.9.10, 07:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jak poznám, že to je tím těsněním, když nemám kompresor, abych udělal tlak ve válcích a do oleje voda nejde a nestrácí se? |
Autor: | Šemik [ 4.9.10, 07:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sundej hlavu a uvidíš na čem jsi. Když mají tyhle motory problém s chlazením, v drtivé většině případů se nemá cenu zabývat věcmi jako vodní pumpa a jiné, je lepší jít hned na těsnění pod hlavu protože to tím stejně skončí. Hlavně zkontrolovat, případně upravit přesahy válců nad blokem, na to je to citlivé. A samozřejmě srovnat hlavu. |
Autor: | pavelvlk [ 4.9.10, 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobrá, jdu na to. Dík za rady |
Autor: | Jarda S. [ 4.9.10, 07:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
ještě nastartuj a koukni do expanzky a přidej plyn jestli pudou bubliny tak je to jasný |
Autor: | varok [ 4.9.10, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud je u fáčka tesnění třeba ještě původní z výroby, nebo delší dobu, fridex to těsnění vyžere. Někdy je dokonce i chycená a jsou v ní vyžrané krátery. Je potřeba to jemně líznout, dát nové těsnění a je opraveno. |
Autor: | pavelvlk [ 12.9.10, 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jo.Vyměnili jsme těsnění pod hlavou a dobrý. Bylo asi původní a děravý mezi 2 a 3 válcem. Díky za rady. Jen byla sranda při sundavaní hlavy. Utrhli jsme šroub (a to jsme ho nahřívali,potukávali a nevím co ještě) a nemohli jsme sehnat nikoho, kdo nám ho odvrtá (protože normálním vrtákem to nešlo). Tak jsme tu hlavu přišroubovali bez něj. Tak doufám, že to chvíli vydrží. |
Autor: | slovacek.milos [ 12.9.10, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud jste urvali šroub tak to pujde brzy KO, já urval taky tak před měsícem, ven jsme ho nedostali druhý motor miloš |
Autor: | Hiro [ 12.9.10, 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
to moc nevydrží, každý šroub tam je třeba |
Autor: | slovacek.milos [ 12.9.10, 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
co se týče diagnostiky těsnění tak vytáhneš tu přepadovou hadičku z expansky, vrazíš do ní starou svíčku a utáhneš na tu expansku nasadíš hadičku a vrazíš do petky s vodou nejlépe ji hodit pod stěrač a jezdit pokud jsou z hadičky do flačky bublinky je těsnění KO miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |