Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Sytič u SEDRa
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23695
Stránka 1 z 2

Autor:  tomvm [ 7.9.10, 17:00 ]
Předmět příspěvku:  Sytič u SEDRa

Ahoj. Mám problém. Dal sem do 105tky karb ze 130cítky. Všechno jde tak jak má. Akorát mám problém se sytičem. Je tam tryska sytiče 145 a nějak se mi 105tka na to přechlastává. Na studeno to natočím na 1.pokus a můžu hned vyrazit a klidne zmáčknout plnej a razím kupředu. Ale jak dám neutrál tak se to tak hádá. Když dám sytič na vlažným motoru cca 40 stupnu tk kouří šedý dým. Jinak když jedu na teplej, bez sytiče, tk předpisová jízda. Mám zmenšit trysku sytiče?

Autor:  tomvm [ 7.9.10, 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sytič u SEDRa

Co sem napsal blbe, že mi nikdo nenapíše?

Autor:  ferrari [ 7.9.10, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to osaď podľa 105ky...ale teda neviem, či je vzdušník rovnaký...ale hej, principiáln eby to bolo dobre ochudobniť, t.j. zmenšiť trysku sýtiča...

Autor:  tomvm [ 7.9.10, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

děkuju :)

Autor:  Kachnis [ 7.9.10, 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

musis polaborovat trysku, ja jsem jednou v dobre vire prehodil taky syticovou trysku, v -20ti jsem chytl na drcnuti, ale kolem nuly uz to nechtelo..

Autor:  ferrari [ 8.9.10, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som zas mal origo EDSR120 osadenie 90/5,5 a na Š120 motore OK, ale na Favo motore to už nestíhalo...tak som prevŕtal vzdušník na 7 mm a trysku som dal 140, či 145, myslím..som to dal vlastne na úroveň SEDR130...to už je ale dosť bohaté, chytá to no problem, ale cítiť, že je to pribohaté (napr. otáčky nevyletia ako na klasickej 742 so SEDRom), ale chytá to, tak neriešim...

Kukám literatúru, všetky SEDRe majú vzdušník sýtiča 7mm, 105/120 majú trysku sýtiča 130, 130tky 145 a 135/136ky 140...

Takže stačí, keď dáš trysku 130 a máš sýtič úpln eidentický, ako SEDR105...

Autor:  Peter50kw [ 8.9.10, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Sytic sa ma pouzivat so studenym motorom a potom postupne privierat. Myslim, ze menit trysku za mensiu tu nedava zmysel.

Autor:  ferrari [ 8.9.10, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Njn, a prečo má potom 130tka iné osadenie, ako 105ka?

Autor:  Peter50kw [ 8.9.10, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Rozne osadenia su o emisiach a vzdy je to kompromis - pocas vyroby to stale menili. Rozdiel medzi tymi motormi nieje az taky velky, takze nema zmysel to osadenie menit. S105 ide s karbom 130 lepsie a na spotrebu to vplyv nema. Sam som mal na S120 sedr zo S130 a bolo to uplne v pohode s original osadenim. Mozno by stalo zato tu masinu osadit rozdelovacom S120/130. Predstih sa potom nastavi ako pre S120. Jo a vacica 110R nikdy nieje na skodu. Alebo, otocim to - vzdy Skode prospeje.

Autor:  ferrari [ 8.9.10, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Njn, možno má Exitus skôr problém s tým, že má víko sýtiča z nevhodného modelu...aj keď pri plnom otvorení by aj to mohlo byť jedno...hm, aj ja som mal SEDR130 na 120tke, pravda...ale zas za vyskúšani eveľa nedá, pokiaľ má trysku 130 :wink:

PS - ale pri tom mojom EDSRi to bol pri poladení sýtiča značný rozdiel...

Autor:  tomvm [ 8.9.10, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoušel jsem osadit sytič tryskou 135 a bylo to málo, takže zkusím nějak sehnat 140tku nebo tam nechám 145

Autor:  Jiri [ 8.9.10, 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

jestli ti to jezdi ok a jen na sytic se ti to dusi....bohate tak ten sytic po nastartovani trosku stahni..kdyz si zmensis trysku tak ti to pak zase treba nebude chytat v mrazech ja mel taky danou velkou trysku a v -20 s dobrou baterkou na drb...ale uz po treba minute behu se to zacalo hltit tak pak musis privrit

Autor:  venda [ 9.9.10, 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Každá škodovka chce vyzkoušet a nacvičit svoje manipulace se sytičem. Snad se nenajdou dva motory, které by se při běhu na sytič chovaly stejně. A je jen na citu a zkušenostech, aby se vystihlo co ten konkrétní potřebuje.

Autor:  ferrari [ 10.9.10, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
tak pak musis privrit
Lenže keď privreš sýtič, tak privreš aj vzduch :wink:
Exithus, ale zasa 130 vs. 135 nemôže mať veľký vplyv...sýtič zas nie je tak citlivé zariadenia, je to pomerne hrubé osadenie, takže zmena trysky 130->135 by nemalo veľa urobiť...problém môžeš mať inde...máš pod trubičkou vo víku karbu tlmítko = takú, akoby trysku s dierkou cca 2mm?...lepšie povedané popíš, ako si tam dal ten karbec a či bol ten karbec funkčný na inom motore...

@ Venda - pravda, ale najštandartnejšie chovanie o SEDRom je také, že motor so sýtičom chytí, otáčky vyletia tak na 2000 ot. motor zdochne...zasa štart, zasa 2000 ot, otáčky spadnú a alebo sa udržia, alebo to ešte raz zdochne...a otáčky na plný sýtič min. 2000...ja to mám ale úplne inak :wink:

Autor:  Jiri [ 10.9.10, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

no vsak jo kdyz privres sytic tak privres benzin a umerne i vzduch k tomu a smes se ochudi

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/