Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Facko zdochina... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Bydliště: Michalovce, Slovensko
Příspěvek Facko zdochina...
mohol by mi niekto poradit. auto mi zacalo zdochinat. mam pocit ze nenabehuje sytic. ked nastartujem tak musim stale pridavat plyn lebo ked nepridam hned zdochne. tak isto aj ked sa rozbehnem a niekde napr. na semaforoch zastavim tak otacky klesnu a zdochne. doteraz mi to nerobilo. predstih nastaveny mam aj novy rozdelovac aj sviecky aj kable.

_________________
Skoda Favorit 135L


9.9.10, 20:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
necvaká ti cívka na karbecu, nemáš ho seštelovaný, nebo je obohacovač KO miloš


10.9.10, 11:29
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Buď přestal fungovat ten elektroventil na volnoběh, nebo je nefunkční sytič. Při teplém motoru by to ale nemělo chcípat, to by pak nemělo se sytičem nic společného.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.9.10, 12:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Bydliště: Michalovce, Slovensko
Příspěvek 
no ono ked uz je zohriaty motor tak uz nezvykne chcipnut. skusal som nastavit otacky tak kym je chladny motor tak ide dobre ale ked sa uz zohreje tak su otacky vysoke.
cievka na karbeci to je sytic?

_________________
Skoda Favorit 135L


10.9.10, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek 
ne ne je to takovej váleček co do něj vede jeden kabel... musí cvakat když otočíš klíčem. ;)

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


10.9.10, 19:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Sundej filtrbox a prostříkej olejem mechanizmus sytiče. Když je to zarostlé bordelem, bimetal s tím nepohne. Ještě můžeš sundat těleso bimetalu (tři šroubky) a zkusit hýbat s přívěrou a vačkou. Musí to jít absolutně lehce (a musíš mít u toho sešlápnutý plyn). Až to budeš skládat zpátky, tak pozor na původní polohu tělesa a nezapomeň táhlo dát do díry z bimetalu. Pokud to potom bude pořád zdechat, tak zkontroluj těsnost sacího potrubí a benzínové soustavy.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.9.10, 19:53
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Někdy pomůže přidat na šroubku, který se dotýká stupňovité vačky. Je zepředu jakoby pod karbecem. Zase je lepší sundat filtrbox. Nejlepší je sundat filtrbox, sešlápnout plyn. pedál až na podlahu, popř. jen zatáhnout ten měsíček u karbecu, kde je lano plynu a povolit. Přívěra se musí úplně zavřít. Při startování, popř. hned po naskočení motoru by se měla pootevřít na mezeru asi 1mm. Přitom musí mít motor asi 2000 ot./min. Po dalších asi 5 sekundách se má mezera zvětšit na asi 2-3mm. Pokud tomu tak není, je to špatně seštelované nebo je špatný objemový ovladač.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.9.10, 11:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz