|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
TripleX
Příspěvky: 46 Bydliště: Michalovce, Slovensko
|
Facko zdochina...
mohol by mi niekto poradit. auto mi zacalo zdochinat. mam pocit ze nenabehuje sytic. ked nastartujem tak musim stale pridavat plyn lebo ked nepridam hned zdochne. tak isto aj ked sa rozbehnem a niekde napr. na semaforoch zastavim tak otacky klesnu a zdochne. doteraz mi to nerobilo. predstih nastaveny mam aj novy rozdelovac aj sviecky aj kable.
_________________ Skoda Favorit 135L
|
9.9.10, 20:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
necvaká ti cívka na karbecu, nemáš ho seštelovaný, nebo je obohacovač KO miloš
|
10.9.10, 11:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Buď přestal fungovat ten elektroventil na volnoběh, nebo je nefunkční sytič. Při teplém motoru by to ale nemělo chcípat, to by pak nemělo se sytičem nic společného.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.9.10, 12:12 |
|
|
TripleX
Příspěvky: 46 Bydliště: Michalovce, Slovensko
|
no ono ked uz je zohriaty motor tak uz nezvykne chcipnut. skusal som nastavit otacky tak kym je chladny motor tak ide dobre ale ked sa uz zohreje tak su otacky vysoke.
cievka na karbeci to je sytic?
_________________ Skoda Favorit 135L
|
10.9.10, 15:36 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
ne ne je to takovej váleček co do něj vede jeden kabel... musí cvakat když otočíš klíčem.
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
10.9.10, 19:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Sundej filtrbox a prostříkej olejem mechanizmus sytiče. Když je to zarostlé bordelem, bimetal s tím nepohne. Ještě můžeš sundat těleso bimetalu (tři šroubky) a zkusit hýbat s přívěrou a vačkou. Musí to jít absolutně lehce (a musíš mít u toho sešlápnutý plyn). Až to budeš skládat zpátky, tak pozor na původní polohu tělesa a nezapomeň táhlo dát do díry z bimetalu. Pokud to potom bude pořád zdechat, tak zkontroluj těsnost sacího potrubí a benzínové soustavy.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.9.10, 19:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Někdy pomůže přidat na šroubku, který se dotýká stupňovité vačky. Je zepředu jakoby pod karbecem. Zase je lepší sundat filtrbox. Nejlepší je sundat filtrbox, sešlápnout plyn. pedál až na podlahu, popř. jen zatáhnout ten měsíček u karbecu, kde je lano plynu a povolit. Přívěra se musí úplně zavřít. Při startování, popř. hned po naskočení motoru by se měla pootevřít na mezeru asi 1mm. Přitom musí mít motor asi 2000 ot./min. Po dalších asi 5 sekundách se má mezera zvětšit na asi 2-3mm. Pokud tomu tak není, je to špatně seštelované nebo je špatný objemový ovladač.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.9.10, 11:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|