Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Odvzdušnění chladicího okruhu - Felicie
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23805
Stránka 1 z 2

Autor:  novomi [ 17.9.10, 17:11 ]
Předmět příspěvku:  Odvzdušnění chladicího okruhu - Felicie

Dá se nějak odvzdušnit chladicí okruh u Feldy ? Sousedce se za 20 km rafička teploty skoro vůbec nezvedne ze základní polohy, s bídou 70°. Tak bych nejdřív zkusil toto, pak čidlo, termostat...

Autor:  Matthes [ 17.9.10, 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych spis zkusil cidlo a termostat. Pac i kdyby tam byl vzduch, tak cidlo by salo teplo z hlavy, popripade MPI se snad ani nemuze zavzdusnit ten domecek...

Autor:  novomi [ 17.9.10, 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

A je tam vůbec něco na odvzdušnění ? Jo a zapoměl jsem napsat motorizaci, ale bohužel to nevim :? . Ještě jsem nekoukal pod kapotu, jen se mě ptala. Koukal jsem do dědovi Feldy 40 kw a tam jsem nic nenašel.

Autor:  fatal [ 17.9.10, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

U 1.3MPi je oficiální postup odvzdušnění přes čidlo teploměru. Když jsem to posledně po výměně termostatu a dolití kapaliny udělal, tak nebylo co odvzdušňovat, hladina byla na úrovni horní plochy domku, takže jsem tam čidlo vrazil zpět a nebyl problém.

novomi píše:
Sousedce se za 20 km rafička teploty skoro vůbec nezvedne ze základní polohy.

Jestli má 1.3MPi, tak to může být prasklá plastová packa, která má držet termostat. Řešením je výměna víka včetně termostatu za ten typ s celokovovým termostatem.

Autor:  ferrari [ 17.9.10, 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

A kúriť to kúri? Inak, ako píše Matthess, tiež by som šiel po čidle/termostate...neviem, ako je riešený termostat na Felde, ale by som ho skúsil vybrať a pojazdiť bez neho...ak to bude temer identické, tak je to jasné...

Autor:  slovacek.milos [ 17.9.10, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

pokud má sousedka plastový obal termostatu tak má střelený termostat,


pokud nemá tak je potřeba vagem prověřit zda souhalsí teplota motoru s teplotou na přístrojovce


nějaké odvzdušnění stím nesouvidí miloš

Autor:  Ondras83 [ 17.9.10, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

ovzdušňuje se to samo, musí bejt dobrej ventil ve víčku nebo mit víčko jen mírně utažený...

bude stejně v hajzlu termostat, jak řiká miloš...dyštak tam dej polskej, je lepší než origo, polskej nepraská

Autor:  slovacek.milos [ 17.9.10, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

ondro odvzdušnuje se to samo tou hadicí od termostatu k expansce tam utíkají bubliny

jinak se to jmenuje přetlakové oběžné chazení a povolovat víčko není nejlepší nápad v chladící soustave je provozní tlak o.9 až 1.1 Atm miloš

Autor:  Jiri [ 17.9.10, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

nikde se nic neodvzdusnuje, pokud by tam sel vzduch tak by se to prehrivalo nez nezahrivalo vidim to na ten termostat nebo ten domek a taky zkontrolovat teplotni cidlo co vubec hlasi....

Autor:  Jura [ 19.9.10, 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ted sem to řešil...pokud nejde ručička ani na spodní čárku tak přjiít ke studenému autu otevřít motora nastartovat a šahat na hadice a na chladič...pokud se začne chladič po chvilce ohřívat a všechny trubky postupně , tak rozebrat a vyměnit termostat s víčkem, ale co sem se ted poučil chce to dodržovat aby skřín termostatu termostat a víko bylo všechno jeden výrobce!!!! Protože pak už to nesedí nic a furt to de do chladiče voda... Teda mluvím o 1.65ce ale na 1.3ce to bude dost podobný určitě... Jo a odvdušní se to samo při jízdě... zapnout topení a odvzdušní se topení jak se zahřeje motor a voda de do chladiče odvdušní se i chladič a zbytek...vzduch s končí v nádobce na kapalinu a pak se musí dolít

Autor:  Ondras83 [ 19.9.10, 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
ondro odvzdušnuje se to samo tou hadicí od termostatu k expansce tam utíkají bubliny

jinak se to jmenuje přetlakové oběžné chazení a povolovat víčko není nejlepší nápad v chladící soustave je provozní tlak o.9 až 1.1 Atm miloš


já to píšu, ale většinou jsou v hajzlu ty ventily na víčku a tlakuje to, viděl sem i nafouklou hadici na 2x větší objem...já dycky dotahuju víčko jen tak, že je cejtit jak táhne a dál neutahuju...všechen vzduch a případně i voda může vyvařit a nehrozí, že díky víčku za 50kč praskne hadice nebo nádobka a nedojedu domů

Autor:  novomi [ 19.9.10, 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za rady. Budu to dělat příští víkend.

Autor:  radokrno [ 21.10.10, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim,měl bych dotaz při jaké teplotě se otvírá termostat u felicie 1.3 LXI 50kw,a kde by se měla nacházet rafička ?sotva mi vyšplhá na 70 stupnů a to najezdím dost km a by se to ohřálo...podle mne je termostat stále otevřenej a voda cirkuluje a nedohřeje nebo čidlo teplotní??nebo to tak má být,jakopod tou 70 se drží stále neklesá :roll: díky moc,,pokud je někde závada jak to zjistit nejednodušeji,jak termostat tak čidlo?

Autor:  CROWACK [ 21.10.10, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

já to mám tekhle
Obrázek
obrázek je z garáže uživatele fatal
za mě buď termostat, nebo špatná kombinace čidla a budíku...bylo několik druhů

Autor:  radokrno [ 21.10.10, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

no jo ale tohle je mpi-čko....já mám fávo motoren..

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/