Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
co s tim je? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2382 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | solista [ 7.11.06, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | co s tim je? |
Zdravím vás. Kámoš má felinu 1,6 55kW. A prblém je v tom, že při studenym motoru mu to samo točí volnoběh mezi 1000-1500ot. Ale když se motor zahřeje, tak je vše ok. Čim to může být? Klapka asi ne, když to je při zahřátym vše v cajku. Prosím, poraďte. |
Autor: | Kachnis [ 7.11.06, 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s tim je? |
neni to sytic ?? |
Autor: | solista [ 7.11.06, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s tim je? |
kachnis píše: neni to sytic ?? |
Autor: | Kachnis [ 7.11.06, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s tim je? |
no pri studenym motoru by to melo mit zvyseny otacky, ne? nase filcka je ma taky... ale je to BMM |
Autor: | solista [ 7.11.06, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s tim je? |
kachnis píše: no pri studenym motoru by to melo mit zvyseny otacky, ne? nase filcka je ma taky... ale je to BMM |
Autor: | Kachnis [ 7.11.06, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s tim je? |
no ale ja si srandu nedelam.. ta nase filda ma taky tak kolem 1200-1300ot, po chvili to sleze... a sytic u skudky se s timhle porovnavat neda.. no a jesli se ti to nezda tak treba jesli nemas nejak blby cidlo teploty nebo fakt nevim.. |
Autor: | solista [ 7.11.06, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo no, tak uznávám. Ale dřív to nedělalo. |
Autor: | slovacek.milos [ 7.11.06, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
možná čidlo teploty ti hlásí špatnou teplotu při startu třeba mínus 30 a teplota v motoru je po ránu deset, to tak zastudena připojit na VAG, zkus po startu odpojit čidlo teploty co ti to udělá miloš |
Autor: | Kybergreg [ 8.11.06, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Naši mají taky feldu 1,6 a při studenym motoru to taky má zvýšený otáčky. Nepamatuju si přesně kolik, ale přes 1000 to asi bude. A dělala to už jako fungl nová. |
Autor: | Thor7 [ 8.11.06, 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám teda Fa, ale je to BMM a taky při studeným motoru má cca 1200 - 1300 ot..Po ohřátí cca 900. Podle mého názoru je to normální - BMM si to řídí podle teploty - při studeném motoru dává větší množství (sytič) než při ohřátém. „Snímač teploty nasávaného vzduchu je umístěn na vstřikovací jednotce, je to odporový měřič. Signál je použit pro dodatečné obohacení směsi při níkých teplotách a pro vyvážení množství vzduchu při různých teplotách. Motor může fungovat i bez tohoto čidla, jednotka potom počítá s fixní hodnotou 20st.Celsia“ - citece článku Boch Mono Motronic od Chipmena na Techwebu. |
Autor: | slovacek.milos [ 8.11.06, 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
u jedna šetky máš čtyřbot, jetronik Mareli |
Autor: | Thor7 [ 8.11.06, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: u jedna šetky máš čtyřbot, jetronik Mareli Ale co se týče principu sitiče, tak to bude asi totéž, ne? |
Autor: | Pech. [ 8.11.06, 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
u 1,6 55kw čtyřbod nejni, čtyřbod je jenom MPi, otáčky 1500 za studena jsou normální. |
Autor: | varok [ 12.4.08, 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
No právě že všechny 1,6i feldy jsou MPi. 1,3 byly jednobody BMM ale i MPi. 1,6 Jsou ale všechny vícebody MPi. Ještě jsem neviděl 1,6 BMM |
Autor: | martinn11 [ 15.4.08, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
neřeš to to je jen sytič dělá to normálně. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |