Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Nespouští se ventilator chlazení motoru https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23826 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Autobusak0 [ 20.9.10, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | Nespouští se ventilator chlazení motoru |
Zdravím chtěl bych se optat, když s autem stojí mv kolone či popojíždím delší domu tak taplota motoru leze nahoru. Vím že nefunguje ventilator chlazení ale nevím čím to muže být myslím že vadným čídlem na tu teplotu. Poradíte mám favorita rok vyroby 94 s jednobodovou vstřikvoací jednotkou Bosch. |
Autor: | kwiko [ 20.9.10, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na chladici je senzor teploty, skus odpojit oba kontakty a (klucik musi byt v polohe II) kus ich spojit pomocou vhodneho plechu (drot, kancelarska spinka...) ventilator by sa mal rozbehnut, ak nie zmeraj napatie v tom privodnom kabliku (ziarovka, multimeter) vela zdaru |
Autor: | slovacek.milos [ 21.9.10, 06:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
žádný multimetr ten věčně lže žárovka 21 W a pokud se rožne vyměn ten termospínač jde to i bez vyputění chl kap šup šup miloš |
Autor: | darklord [ 21.9.10, 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: ... (klucik musi byt v polohe II) ... ja mam za to ze favo ma rovnaku spinacku ako 120, a tam je poloha 2 startovanie... |
Autor: | škodař [ 21.9.10, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://dily.iautodily.cz/foto_obr-7996-a.jpg ale všichny pochopily jak to myslí:) jinak je ¨to dobré zapojit podle schemata co tu dával šemík |
Autor: | Autobusak0 [ 21.9.10, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: žádný multimetr ten věčně lže žárovka 21 W a pokud se rožne vyměn ten termospínač jde to i bez vyputění chl kap šup šup miloš Mno já si myslím že to bude to čidlo... a i jsme našel ty dva drátky co vedou k tomu ventilatoru a dy vypadali an venek celkem v cajku a nebyli ty kontakty zkorodovaný... |
Autor: | škodař [ 21.9.10, 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak zapni klíček a vytáhni dráty a dej je ksobe musí se rozjet ten větrák a hned víš na čem jseš a bacha na ruce |
Autor: | CROWACK [ 21.9.10, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
na feldě stačí proklemovat konektory na čidle chladiče, ani se nemusí zapínat zapalování, je to pořád pod proudem, však taky na předním čele píšou, že se může kdykoliv rozběhnout...pokud čidlo odejde a v koloně hrozí uvaření, dá se ty konektory zacvaknout do sebe a nouzově dojet s trvale běžícím větrákem... |
Autor: | Autobusak0 [ 21.9.10, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže ty dva kabílky vytahnu od toho čidla v to mchaldiči a spojim je mezi sebou jestli jsem to tak dobře pochopil... Ptám se proto abych nezapojoval neco jiného atd.. A je to i pro jistotu co každje má na mysli |
Autor: | CrazyMan [ 21.9.10, 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
vytáhneš dva kable na chladiči (konkrétně z čidla teploty) spojíš je a jestli se větrák rozeběhne tak je KO čidlo... Pokud se nerozběhne hledej chybu v kabeláži |
Autor: | varok [ 23.9.10, 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo v pojistce, popř. v samotném ventilátoru. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |