Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ladění hlavy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23913
Stránka 1 z 2

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 28.9.10, 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Ladění hlavy

Zdravím, chtěl jsem se zeptat na ideální úpravy hlavy motoru 136Rapid..i tak jede velmi slušně, mám odlehčenej setrvák,sportovní filtr a laďák, a chtěl bych upravit vačku, snížit hlavu, či vyleštit kanálky apod..chtěl bych se proto zeptat, co je nejideálnější, jak se to projeví výkonově, jak moc už jsou úpravy na úkor výdrže motoru a podobně..děkuju moc za cenné rady!! :wink:

Autor:  škodař [ 28.9.10, 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

zkus hledat je to tu furt dokola a pak se zeptej na něco konkrétnějšího :wink:

Autor:  CROWACK [ 28.9.10, 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis je tu (nejen) hlavy pán :)
http://kachnis.techsajt.cz/

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 28.9.10, 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Och, děkuji mnohokrát za odkaz!! :wink:
Depak, já na vás nedám dopustit klucíí :wink: :D

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 28.9.10, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

tak jdu s necim konkretnejsim :wink: ..jakou bych mel zvolit vacku a kde ji sezenu?a pri vymene, co se musi vsechno menit s tim?asi nemuzu jen tak prehodit vacku za ostrejsi, nebo ano?

Autor:  MATTESS [ 28.9.10, 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

Vačka záleží na užívání auta. Pro běžný provoz se velmi osvěčila Motor Excel 265°/258°. K tomu se musí uzpůsobit kompresní poměr, natryskání karburátoru, vůle ventilů

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 28.9.10, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

AUUUUU :evil:

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 28.9.10, 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

tak jeste jinak..ma to nejaky velky dopady na vykon?at vim, jestli o tom mam aspon uvazovat? :oops:

Autor:  Peter50kw [ 28.9.10, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

I.n.s.o.m.n.i.a píše:
tak jeste jinak..ma to nejaky velky dopady na vykon?at vim, jestli o tom mam aspon uvazovat? :oops:

At delame co delame, na fabku htp nemame. Tieto veterany je skoda upravovat. Raketa z toho nebude. Skoda za peniaze.

Autor:  MATTESS [ 28.9.10, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw: není nad to, když zvenku seriová 20 let stará (a více) škodovka jede svižně a řidiči v TDi nechápavě kroutí hlavou :lol:
I.n.s.o.m.n.i.a: pokud se to neošídí, tak nárůst poznáš (viz. x-krát vzpomínaná Žlutka s 89 HP)

Autor:  21lucas [ 28.9.10, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

rovnou do 120 nacpat TDi z Vochcavky a v kopci da kazdemu na prdel

Autor:  MATTESS [ 28.9.10, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Taková jezdí, ale na denní jezdění to moc nebude. To aby měl velkou zásobu převodovek :D

Autor:  21lucas [ 28.9.10, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

MATTESS > ja vim 8)

Autor:  Kachnis [ 28.9.10, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

I.n.s.o.m.n.i.a píše:
tak jdu s necim konkretnejsim :wink: ..jakou bych mel zvolit vacku a kde ji sezenu?a pri vymene, co se musi vsechno menit s tim?asi nemuzu jen tak prehodit vacku za ostrejsi, nebo ano?


no kdyz budes extremista nemusis menit nic jinyho :) treba kdyz bys daval vacku 254/254 tak nic jinyho nemusis, ale normalni clovek vymeni i retez, gufero remenice, teseni pod vanou, olej. bud si sezen tu vacku z feldy, narust vykonu je nevelkej, ale lip se chova ve vyssich otackach, pokud ses pilot, tak i spotrebu sundas niz. nic jinyho k ni nemusis upravovat.
nebo dej nejakou vacku co psali kluci, ale pak uz musis resit hlavu, prubeh predstihu, vyfuk, trysky..

Autor:  I.n.s.o.m.n.i.a [ 30.9.10, 06:14 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
I.n.s.o.m.n.i.a píše:
tak jeste jinak..ma to nejaky velky dopady na vykon?at vim, jestli o tom mam aspon uvazovat? :oops:

At delame co delame, na fabku htp nemame. Tieto veterany je skoda upravovat. Raketa z toho nebude. Skoda za peniaze.


fabka HTP..? :D ..chlape, já si s přehledem vodim fabky 1.4 16V :D ..raketa už to je, jen jsem přemýšlel, co dál upravovat :wink: ..

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/