Přehřívání vody v 130 Rapid
Autor |
Zpráva |
skodovenkar
Příspěvky: 6
|
Přehřívání vody v 130 Rapid
Ahoj,
urcite se to tady nekde resilo, ale nepodarilo se mi nic najit. Zacala se mi prehrivat voda v mem veteranu. Myslel jsem, ze to zpusobuje termostat tak jsem jej vymenil, ale problem pretrvaval. Tak jsem termostat vydelal uplne avsak voda se varila dal. Nechal jsem prebrousit hlavu a vymenil tesneni pod hlavou ale porad se prehriva i v tomto studenem pocasi (bez termostatu) a z nadobky na chladici kapalinu chrli bubliny. Nekde jsem se docetl, ze bublina zpusobi, ze se termostat neotevre a proto se voda prehriva. ALE ja tam termostat nemam
Poradite mi nekdo?
_________________ Skoda Rapid 130
|
28.9.10, 14:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Když byla hlava dole, měřil jsi přesahy vložek? Bloky 130 byly borcením vyhlášené...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.9.10, 14:41 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
nebo nemáš ucpanou soustavu někde?
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
28.9.10, 14:50 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Hiro píše: nebo nemáš ucpanou soustavu někde?
to by nešly bubliny z nádobky, někde mu do toho fučí...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.9.10, 15:11 |
|
|
skodovenkar
Příspěvky: 6
|
No problem je, ze jsem hlavu nezdelaval ja, ale muj znamy- mechanik. Ale skodovkam rozumi, takze si myslim, ze ty vlozky overil (overim) Sam je z toho nestastny, ze to porad hreje.
_________________ Skoda Rapid 130
|
28.9.10, 15:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hehe 130... Rupla hlava - byla na tlakove zkousce? Popripade propadle vlozky - zhrouceny blok. Nebo rupla vlozka, nejlepe cislo 4.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.9.10, 15:29 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
nevím jak moc je na známého mechanika spoleh, ale pokud ti jdou bubliny do nádobky možností moc není...podle mě, buď neklavitní těsnění pod hlavou (asi těžko, ale nejjednodušší oprava), utopený vložky (mohly by jít podložit - ustavit) nebo vyžraná hlava (dělá tohle vůbec litina? - otlakovat)
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.9.10, 15:30 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jestli to fuci takhle hodne, tak je skoro urcite praskla hlava.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.9.10, 15:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
At uz je to hlava, nebo propadly blok, opravu bych videl jako nerentabilni. Opravi se to, a za chvili to bude zas v prdeli. 130 neni odolny motor.
Kup osmikanalovy motor, Fa/Fel. Velmi levna oprava, a tyhle motory jsou vydrzi nekde uplne jinde
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.9.10, 16:24 |
|
|
skodovenkar
Příspěvky: 6
|
Ono se mi do toho investovat moc nechce, mam to pomalu jak veterana, vse originalni, jak novy, najeto 40tkm. V zime nejety, takze nechci tam cpat nic jinyho. Taky jsem stav overil u mechanika. Tesneni je vymeneny, vlozky promereny, hlava byla prebrousena a prosla zkouskou tlaku, takze by nemela byt prdla (ledaze by ta prasklina projevovala az za tepla). Je mozny ze problem byl v tom tesneni a ted je treba v netesnosti nejakych trubek a prisava to vzduch a brani to otevreni termostatu. Protoze po pretesneni a revizi tam se dal zpet i termostat...takze to vyzkousim bez termostatu a snad to bude nejakymi netesnymi trubkami.
_________________ Skoda Rapid 130
|
28.9.10, 17:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tomu nevěř, jakmile škodovka vaří, je to oblast hlavy. Nějaké netěsné trubky či co jsou jen absolutní ztráta času a nic se tím nevyřeší.
Pokud tedy zachovat originál, není jiná šance než sundat hlavu a podívat se, co se teda vlastně stalo. byla ta hlava dost dotažená a po 1500km přetažená?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.9.10, 17:31 |
|
|
skodovenkar
Příspěvky: 6
|
Vzdyt jsem psal ze hlava byla dole...pretesneni, zabrouseni plus kontrola jestli neni prdla ...test neukazal, ze by mela byt prdla (ledaze by se ta mini trhlina projevila az po zahrati) No nic poresim a nejak to dopadne. Dik za vsechny nazory
_________________ Skoda Rapid 130
|
28.9.10, 18:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
no to ano, ale byla pak správně dotažená? Teď ji jedině sundat znovu a zopakovat si to, přesahy, praskliny, rovnost bloku.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.9.10, 18:15 |
|
|
skodovenkar
Příspěvky: 6
|
jo a dotazena byla dost, zacala opet varit hned po opetovnem nasazeni, o 1500 km nemuze byt rec, hned po par kilometrech varila
_________________ Skoda Rapid 130
|
28.9.10, 18:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Odvzdusnene to predpokladam bylo dobre?
Hlava musi znova dolu a kouknout se, bud je praskla, nebo jsou utopene vlozky, pripadne krivy blok.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.9.10, 18:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|