Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favorit.netahne zdechá nedrží volnoběh... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23939 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | hanis007 [ 30.9.10, 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | Favorit.netahne zdechá nedrží volnoběh... |
Zdravím vas lidi potřebuju pradit asi před týdnem mě začal zlobit motor u meho fanouše..nikdy jsem s tím nemel problemy až teťkom..Volnoběh mě drží normálně za studena ale jek se to zahřeje tak nedrží zdechá ..netáhne. Při rozjezdu to hnedka spomalí..a pak zase zabere ..a pak jako bych nepřidaval plyn tak to zase spomaluje až začne cukat tak to udela třeba 10krát..při rozjezdu ..nikdy to takhle nedělalo..tak jestyl měl nekdo podobné skušenosti.???byl bych vděčný za radu ..díkyy |
Autor: | CROWACK [ 30.9.10, 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
typ motoru, systém přípravy směsi? |
Autor: | Capricorn [ 30.9.10, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak píše kolega musíš nám říct co máš za přípravu směsi jestli karburátor nebo jednobodové vstřikování. (Když tak si to dej do podpisu - viz "Profil" co máš za auto a jaký typ motoru.) Ale jestli karburátor... Tak to vypadá na problém s volnoběžným okruhem... Nefunkční odpojovač volnoběhu případně vypadnutý napájecí vodič, ucpaná volnoběžná tryska možná i falešný luft...ono toho může být víc tohle je jen tak to nejčastější. Za studena ti to běží na sytič proto to drží volnoběh... Ale když ti zatepla nejde volnoběžná směs tak nefrčí ani přechodová směs na hlavní soustavu se kterou se počítá a proto nejspíš ten problém cukáním při rozjezdu který doháníš nástřikem akcelerační pumpičky. Tak bych to asi viděl já... |
Autor: | hanis007 [ 30.9.10, 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
ano karbec ..to je rok 90. |
Autor: | CROWACK [ 30.9.10, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
pak hledej problém v něm... |
Autor: | hanis007 [ 30.9.10, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo díky za radu s tím valečkem jsem to skoušel hned na poprve jak sem do toho vrtal a vsechno jde v pořádku ..cvaka jak ma.. skusím tu trysku vytahnout ... a uvidíme .... |
Autor: | hanis007 [ 30.9.10, 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky moc za radu vse jsem vycistil měl jsem praský i airbox tak to salo falešný luft ale uz sem vsechno popravil..a auto jede jako noveee... díky za radu s tou volnoběžnou trysku byl tam nějakej bordel.. |
Autor: | Capricorn [ 30.9.10, 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemáš vůbec zač Jenom jestli můžu tak ten falešný luft tím se rozumí vzduch který se přisává pod klapkou tj. mezi ventily respektive hlavou motoru a škrtící klapkou karburátoru takže buď přes vadnou podložku karburátoru nebo špatné těsnění sacího potrubí nebo prasklou hadici posilovače brzd... když se přisává nad klapkou tak to zas tak ničemu nevadí. Tam jde o to že vzduch který prochází karburátorem z něj odebírá palivo a tvoří výslednou směs a pokud se falešný vzduch přisaje pod klapkou tj. neprojde přes karburátor tak je tam jakoby jednoduše řečeno navíc tzn. směs již vytvořenou ochuzuje. |
Autor: | CROWACK [ 30.9.10, 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
prasklý kryt airboxu může mít ale vliv na chod motoru, protože s zde jednak míchá teplý vzduch se studeným aby šla do sání optimální teplota a taky je počítáno s odporem vzduchového filtru, tedy pokud půjde vzduch "okolo" tak se směs mírně ochudí - můžou se změnit přechody, běh na studeno apod.. |
Autor: | Capricorn [ 30.9.10, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale ne tak aby to mělo nějaký výrazný vliv jako skutečný falešný vzduch, který umí pěkně rozhodit volnoběh pokud je např prasklá podložka karburátoru. A tohle ti vzduch přisávaný přes prasklý airbox neudělá... to mám vyzkoušené. |
Autor: | hanis007 [ 1.10.10, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak kdys už mi jde motor odejdou mi brzdy... teče mi valeček jak svina tak sme to rozebral kupil nový no ale utrhla se mi hadicka.. jelikoz to bylo uplne zrezle a nejde povolit matka na druhém konci hadnicky tak musí do mechanika.... |
Autor: | varok [ 4.10.10, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Capricorn: ale pokud byl filterbox prasklý hodně, tak mohl nasávat více vzduchu, jak psal crowack a směs se ochudí natolik, že to dělá bordel. tatík to měl kdysy na starém fáčku taky a směs asi byla moc chudá, tak na sytič to jelo docela dobře, ale po zahřátí to pořád chcípalo. Pak byl na emisích a tam mu naměřili extrémně chudou směs. Všechno jsme překontrolovali a byl prasklý filtrbox hned u karbecu. |
Autor: | Capricorn [ 4.10.10, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bóže svatá... Tak ještě jedna má zkušenost... kdysi (je to tak 7 let zpět) jsem jezdil ořezaný filtrbox bez přetryskovaného karbecu a po špatných přechodech, nestálém a kolísajícím volnoběhu ani památky. Takže já tvrdím, že přisávání vzduchu přes prasklý filtrbox nebude nikdy v takové míře způsobovat výše popsané jako přisávání falešného vzduchu pod klapkou, alespoň ne v tom případě pokud je vše ostatní v bezvadném stavu. Howgh PS: V podstatě ten samý případ o kterém tu točíme je otevřený filtrbox (sundaný kryt)... a chcípne to snad při něm na volnoběh? Ne a dokonce i rozjet se s tím bez problému dá. To jsou mé zkušnosti a můj názor. Pokud má někdo jiný OK respektuju, ale to je vše. PPS: Ještě jsem si vzpomněl, že s tím ořezaným filtrboxem to bylo i na STK a emise byly naprosto OK. Někde bych vyhrabal i protokol... byl to pětisložkový analyzátor takže i lambda poměr tam byl uvedený. I ten ořezaný filtrbox bych snad někde měl ještě mít. Jo a vzpomínám si že jsem tenkrát myslel že mě z těch emisí vyrazí, ale neřekl vůbec nic. Pro jistotu jsem měl v kufru připravený originální filtrbox. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |