Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
rozdelovač a Mpi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2396 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | fitko [ 8.11.06, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | rozdelovač a Mpi |
vie mi niekto povedať,či je možné vymeniť káble ku sviečkam resp.doske na felicii 1,3 Mpi,nakoľko ju mám s lpg a neviem z toho zväzku káblov kde vyusťujú.Mám ich previazané všetky izolačkou.Svečky som dal nové motor sa javí pravidelným chodom až na to že volnobeh mi kolíše v rozmedzí cca 650-890 otáčok.Je to tým,že som vyčistil škrtiacu klapku?Zrovná sa to alebo to môže byť káblami? |
Autor: | slovacek.milos [ 8.11.06, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozdělovač a MPi a káble? tos doplatnal favorita,boše s empéíčkem nebo co, MPi je motronik a tudíž nemůže mít rozdělovač a má zapalovací lištu, která se mění jako celek a nemá žádné vysokonapětové káble, tak se na to dobře podívej. miloš |
Autor: | martin.hamsik [ 9.11.06, 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam taktiez MPI filcku s LPG a volnobezne otazky mi taktiez kolisu v rozmedzi medzi 700-900otacek... Ale len sem tam. Vrcat to vrci, tahat to taha, takze to neriesim, ked mi zdochne cely motor potom ho vymenim za novy a bude pokoj. PS: LPG je svina |
Autor: | fitko [ 9.11.06, 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | trochu odbočím |
chlapi poradte som zúfalý.Riešil som nepravidelný chod na volnobehu.Skúsil som snáď všetko čo ma napadlo alebo som sa dočítal na fore.Takže to celé zhrniem vyčistil som škrtacu klapku ,motor štrajkuje na volnobehu,ale čakám že sa to snáď upravý po pár km.Na doporučenie môjho mechanika na lpg som vymenil sviečky brisk za NGK BCP 5ES no mám pocit,že je to horšie ako predtým.Na benzín nepravidelný chod ,pri lpg je to lepšie no pri svižnejšej jazde a zvlášť lavotočivej zákrute no nie vždy mi auto cukne a akoby buchlo niečo v motorovej časti .Neviem či to nestrelilo do sania,ale prívod hadice do škrt.klap. a vzduch filter je o.k.Prosím pomôžte. |
Autor: | martin.hamsik [ 9.11.06, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mal som podobny problem Ked som nastartoval za studena - teda ak som nastartoval, tak vrcalo jak stara svina, nepravidelny chod, buchanie v motore, skripanie, ked som pridal napriklad pri rozbiehani tak mi to strielalo do vzduchoveho filtra (roztrhlo mi hadicu a znicilo filter( , miestami mi dokonca vyrazilo vicko na motore co sa dolieva olej a neuveritelne dymi spod kapoty... No hruza a des a zaroven obrovska sranda... Vyriesil som to tak ze som vymenil rozvody, vyhatka, dal motor na diagnostiku, vymenil filtre, sviecky,,,,, teraz je to v podstate O.K. Nebucha to do sania, ide tichucko, ma celkom v pohode tah, Spotrebu okolo 9-10litrov, na benzin to ide pekne akurat mi to dost dlho startuje. Este sa musim pozriet na tu klapku a vycistit ju... Takze skus aj ty zacat zrejme tymy filtrami, svieckami a ked to nepojde tak skus zajst niekde do servisu na diagniosdtiku.... a potom rozvody a pod |
Autor: | fitko [ 9.11.06, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | mpi |
no mne to štartuje chvalabohu hneď,len než snímač teploty chladiacej zmesi dá impulz rj tak to pridáva na otáčkach a uberá ,po rozbehnutí a prepnutí na lpg to ide celkom slušne no ako som už písal odvčera to už aj cuká a z času na čas to strelí. |
Autor: | slovacek.milos [ 9.11.06, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
fitko, ten mechanik ti poradil dobrou věc, pokud mají tysvíčky správnou hodnotu mám s touto značkou velmi dobré zkušenosti, ale odtrh na svíčkách musí být 0.5 mm, jinak dochází k takzvané dlouhé jiskře a střelí to dosání a při aktceleraci to cuká, tak to sklep miloš |
Autor: | fitko [ 9.11.06, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | rozdelovač a Mpi |
miloš,ďakujem za tvoju radu skúsim ich sklepnúť a dám vedieť ako to dopadlo. |
Autor: | fitko [ 10.11.06, 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | tak,miloš |
tak ,miloš spravil som to čo si mi poradil zdalo sa ,že je to o.k. ,no cestou do práce a znova v lavotočivej zákrute to cuklo a strelilo,no nie je to na mašlu?Som už zúfalý a pritom to donedávna šlapalo ako hodinky.čo mám ešte spraviť aby to bolo o.k? |
Autor: | slovacek.milos [ 10.11.06, 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je v pohodě máš možná špatnou membránu druhého stupně, pokud není membrána orginál a pístek páčky druhého stupně je špatně seřízen, tak ti to v jedné zatáčce obohacuje palivo a v druhé ochuzuje, a v té chudé to střelí a cukne to se dá odstranit napiš jaké máš zařízení značku reduktoru, lovtek, lovato, BRC, kde ho máš umístěný zda napodél nepo napříč nebo co miloš |
Autor: | fitko [ 13.11.06, 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | tak znovu |
čau miloš,nedalo mi to celé pokoj tak som sa v piatok večer nasral vyhodil som von sviečky NGK,dal som späť brisk vyčistené silver,starý filter(vzduchový) a auto šlape ako hodinky.Drží otáčky,v rôznych režimoch jazdy netrhá,má ťah.Skrátka už nikdy NGK len brisk silver,ale inak ďakujem za rady. |
Autor: | slovacek.milos [ 13.11.06, 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
fitko v těch svíčkách to asi nebylo, pokud dáš nový filtr, tak ovlivníš bohatost směsi a to tak že ti projde víc vzduchu a směs je chudší, pokud dáš starý filtr směs je bohatší a nestřelí ti to, tak to bude asi v tom filtru ale pokud chceš poradit musíš to taky napsat, o tom filtru ses nezmíníl, zaměřil jsi to na svíčky a zapalovací lištu, chudá směs ti také ovlivní volnoběh. na tom zařízení máš někde škrtící ventil a při výměně filtru ho musíš mírně povolit, než se ti ztratí to škytání, i na tu zatáčku to pasuje, že do levotočivé zatáčky se směs odstředivou silou membrány mírně ochudí a střelí to do sání, ale pozor! kdo do toho chcete takto vrtat bez seřizovacího přístroje, tak si musíte sdělat objímku na sací hadici, v případě většího výbuchu se odpojí, jinak se může roztrhnout obal vzduchového filtru, u MPi je LPG citlivá záležitost a jen tak do něčeho vrtnout se neobejde bez následků miloš |
Autor: | fitko [ 13.11.06, 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | rozdelovač a Mpi |
doplním ,nový filter značky fiam.Ten pôvodný(man) má tak po 10.000km.Tiež som si myslel,že to môže byť v bohatosti zmesi,ale sám sa bojímdo toho v zasahovať,pretože som bol medzitým za mechanikom od lpg ten to napichol na tester s tým,že plyn funguje ako má.Inak mám pocit,že tá bohatosť zmesi sa nastavuje na hadici vedúcej od regulátora do škrtiacej klapky.Na tej hadici je namontovaný ventil so skrutkou na pružine len neviem v ktorom smere sa zmes pridáva alebo uberá.Tak ako som písal predtým auto teraz šlape ako drak no volnobeh ešte mierne kolíše,ale to bude asi tým,že som čistil asi pred týždnom škrtiacu klapku a nabehal som zatial 300km.Ozaj a splynovač je v tom aute od brc.Miloš myslíš,že by som s tým mal čosi spraviť,keď sa to teraz správa celkom o.k.? |
Autor: | fitko [ 13.11.06, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | ešte toto |
ozaj a na nete na stránkach NGK som v katalógu áut nenašiel na felíciu 1,3 Mpi predpísané sviečky s označením BCP 5 ES. |
Autor: | slovacek.milos [ 13.11.06, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
na té hadici máš ten škrtící ventil, když ho povoluješ tak směs obohacuješ, poznač si polohu ventilu a povoluj doleva 1/4 otáčky a jezdi a pokud to nepomůže, tak ještě 1/4 povol, vrátit to můžeš kdykoliv, děláš chybu i stím filtrem, dávej tam vždy man jsou to nejkvalitněnjší filtry a pokud měníš značku tak se ti to skoro vždy rozladí, není filtr jak fitr, některé auto nejde ani na nový filtr rozjet, že jsme ho museli omotat obvazem, nebo pokud se dostanou na fitr výfukové splodiny tak ti to na plyn ani neškrtne, někdy stačí se projet po prašné polní cestě a pěkně se ti zvedne spotřeba miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |