Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Výměna kroužků Fa https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=23978 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Dundee [ 4.10.10, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna kroužků Fa |
Mém blbej dotaz: Dají se vyměnit kroužky bez demontáže klikovky? Mohl by mi někdo napsat zhruba návod, jak na to? Zřejmě mám špatný kruhy na druhym válci, ale to se potvrdí až po změření tlaků. Zatim motor zastudena zakopává, pálí na tři a kouří, za tepla už je to lepší, ale furt je z výfuku cítit olej a benzín |
Autor: | Matthes [ 4.10.10, 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na vymenu kruhu shodis hlavu a vanu. Povolis ojnice dole, vytahnes pist nahoru, vymenis kruhy, vratis Pro takovyho mechanika zadny problem. Klika zustava v motoru. Ale treba ventily KO. Zmer tlaky, kdyz budou maly, dej trochu oleje do valcu a pokud se tlaky zlepsi jsou to kruhy. |
Autor: | Dundee [ 4.10.10, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je super, už jsem se bál, že bude muset motor ven... Po seřízení ventilů už motor jede "normálně", maximálka kolem 120 tachometrových. Studenej zakopává, akcelerace z nuly celkem ujde, ale ve vyšších rychlostech (kolem 60 km/h) ztrácí pružnost. Na pětku (od 90 km/h) stačí mírnej kopeček, aby rychlost začala dost rapidně klesat (až na cca 60-70) a nepomáhá ani přidat plyn (na chvilku se to zpomalí, ale klesá). Při přidání plynu za jízdy se objevují "díry" v akceleraci- přidám, nic se neděje a pak začne pomaličku zrychlovat. Spotřebu benzínu jsem ještě neměřil, ale zatím vypadá na cca 7,5 l/100 km. |
Autor: | slovacek.milos [ 4.10.10, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli ti to jede maximálka 12O tak to je rozdělovačem dej druhý a uvidíš, mnit kroužky je pěkná blbost miloš |
Autor: | Dundee [ 4.10.10, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozdělovač je nový a předstih je cca 3- 4°. Na zítra mám domluvenej kompresiometr, tak uvidim- na to rozdělovač vliv nemá... |
Autor: | michalkatka [ 4.10.10, 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
kruchy piesty a vložky pri použití oleja majú na Fave životnosť 300-500tis km takže sa prikláňam k milošovi a chybu by som hľadal inde... podpálený ventil, prípadne niečo z hlavou... nastavenie karbecu, alebo niečo okolo toho.... ide ti druhá komora |
Autor: | Matthes [ 4.10.10, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Simte kdo vi kolik ma najeto... a hlavne jakym zachazenim... |
Autor: | michalkatka [ 4.10.10, 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Simte kdo vi kolik ma najeto... a hlavne jakym zachazenim... ale to by musel po demontáži hlavy na vložkách vidieť.... |
Autor: | Matthes [ 4.10.10, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Treba se kruhy zapekly, kdo vi... |
Autor: | Dundee [ 5.10.10, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kroužky se měnit nebudou, pudl je zahrabanej jinde. Tlaky jsou totiž 10,0; 9,8; 10,4 a 9,7. Ale jiný je to se svíčkama. Na prvnim skoro čistá, na druhym černá jako uhel s bílou špičkou, na třetím a čtvrtym středně šedá. Co může způsobovat to, že jenom na druhym válci je bohatá směs (už od doby, co jsem to přivezl, tzn. i se starou hlavou) a ostatní pálej normálně? |
Autor: | michalkatka [ 5.10.10, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemusí to byť zmes, môžeš mať voľné vodítko a na šrot gufero sacieho ventilu a tadiaľ ti to ťahááááá oil a tým je sviečka aj celý spalovák čierny... podobné môže spôsobiť aj netesný ventil... vidím to tak že hlava dole.... |
Autor: | Dundee [ 5.10.10, 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Že by dvě hlavy měly jeden a ten samej problém? To se mi zdá hodně nepravděpodobný, navíc zespodu ta hlavy byla na všech válcích stejná a těsná (když jsem ji myl, tak jsem prubnul těsnost ventilů). |
Autor: | michalkatka [ 5.10.10, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
ešte jedna vec čo sa prejavuje hlavne na voľnobeh, ak ti posilovač, alebo hadica prisáva vzduch tak 4 a aj 3 valec je na voľnobeh chudobný.... |
Autor: | xXxTRA [ 5.10.10, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja se pridam, taky na druhem valci mam svucku opalenou do cerna, ale ventily jsem seridil, takze vymenit gufera ventilu? |
Autor: | slovacek.milos [ 5.10.10, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
když se začíná u motoru, a dělá se komprese, tak bych dělal i seřízení ventilů, máknul taky na rozvodák jestli není volný, at se vyloučí motor, pak by mě zajimal když jsi měnil nový rozdělovač kolik stál jaká je značka, já už hodněkrát řešil že fáčko jelo obstojně tak do llO pak se rychlost vyšplhala na 115 a za velmi příhodných podmínek vítr zádech jsme se vyšplhali na 12O ani v autorizáku nepili na to že problém byl v rozdělovači miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |