Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
45° teplota motoru Š120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24007 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | romik.kahanec [ 7.10.10, 06:05 ] |
Předmět příspěvku: | 45° teplota motoru Š120 |
Zdravím při dnešní cestě do práce mě zaujal teploměr 45°... kouknu na to za chvilku a bylo tam 80°kouknu za další chvilku a hele... 45° čím to je? termostat relativně nový přímo na Š120... dík |
Autor: | p.s. [ 7.10.10, 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrkni na drát od čidla popřípadě dej jinej konektor pak mrkni za přístrojovku a skoukni její ukostření kdysi mi to takhle blblo na 120ce a a stačilo pořádně přikostřit přístrojovku |
Autor: | CROWACK [ 7.10.10, 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud to bylo při provesdu zahřívání auta, tak je to do jisté míry normální...termostat pustí studenou vodu z chladiče do motoru, tím se ochladí a zase se zavře...za chvíli se zase otevře...takže ti rafička párkrát zaosciluje mezi 40ti a 80ti a pak se to srovná... |
Autor: | romik.kahanec [ 7.10.10, 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
no s přístrojovkou mám obecně problém v tom, že jsem do toho vlezl, abych vyměnil tachometr (stejně sviňa nepočítá km) a teď mi nesvítí podsvícení přístrojovky... tak přemýšlím čím to je |
Autor: | Petr105 [ 7.10.10, 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš to rozbitý... Tak to vyndám a zkouším, ne? |
Autor: | romik.kahanec [ 7.10.10, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkouším a zkouším... už mě to stálo dvě pojistky |
Autor: | Petr105 [ 7.10.10, 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, elektrika... Taky tyto opravy miluju... |
Autor: | Matthes [ 7.10.10, 14:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na to kolisani je dobry mit vyhrejvany sani celohlinik Jinak kdyz je ten obtok 4. vlozky, tak to taky pomuze... |
Autor: | ferrari [ 7.10.10, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: .takže ti rafička párkrát zaosciluje mezi 40ti a 80ti a pak se to srovná... |
Autor: | Kachnis [ 7.10.10, 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale joo, priblble nove termostaty to delaj, bud to prestane samo nebo se musi vymenit..meni se ti hodnota teploty podle otacek popr.podle toho jestli mas nebo nemas rozsviceny svetla?? dalsi proc to muze delat je ucpana ta propojka u hadic topeni.. celohlinikem to neopravis, to jen Matthes blbne z jeho chorobneho strachu z poruchy |
Autor: | romik.kahanec [ 8.10.10, 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak takhle to lítá jen při ranní cestě do práce, odpoledne to už drží na 85°... že by na to měla vliv teplota vzduchu? jezdím ráno z hor |
Autor: | Kachnis [ 8.10.10, 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
no takze jezdis z koppce, takze motor prakticky jen otacis, ale nezatezujes...to bude termostatem.. |
Autor: | ferrari [ 8.10.10, 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, má na to vplyv aj teplota vzduchu...čím je chladnejšie, tým väčšie býva kolísanie... |
Autor: | CROWACK [ 8.10.10, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
neřešil bych to...pokud nevaříš... |
Autor: | ferrari [ 8.10.10, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ja by som skúsil vymeniť termostat...lebo ak teplota spadna náhle z 80 na 40, tak to motoru vôbec nemusí robiť dobre...mi to takto kedysi robilo na 110LS po výmene termostatu a som bol z toho nervózny...ale tam to šlo tak, že teplota vyšla na temer 100 a potom spadla tak na 50...a znova...som menil 3 PL termostaty a nakoniec tam skončil upravený termostat zo 120tky...kolísalo to aj tak, ale v menšom rozsahu... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |