Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

mizí voda Felicia
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24018
Stránka 1 z 2

Autor:  roman_an1 [ 8.10.10, 21:25 ]
Předmět příspěvku:  mizí voda Felicia

zdravím, mam takový menší problém nějak se mi ztrácí voda..cca po 50km to z maxima spadne na minimum..nikde nic neteče díval jsem se i jestli to náhodou nefouká do oleja ale nic..začlo to po výměně pístních kroužků

Autor:  Matthes [ 8.10.10, 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Hlava utazena spravne? Presahy OK, hlava rovna? Nefouka z vyfuku para?

Autor:  CROWACK [ 8.10.10, 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

hlava dule, nic jinyho nepomuže...buď to blbě složili, nebo je to křivy...

Autor:  roman_an1 [ 8.10.10, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

jo všechno dobře dotažené podle knížky..akorat na hlave tam byl trosku jeden zásek ale to by mi to spis foukalo do oleje prave..a para z výfuku nejde

Autor:  CROWACK [ 8.10.10, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

nebo ještě natlakovat na studeno chadící soustavu a koukat kde to může utíkat...že by se to jako hned odpařilo ta kapka...ale to se myslím moc nestává...nebo holt dolívat, do kufru pro jistotu kanystr vody a ona se časem závada projeví :D :D
ale zásek zásek, napíšeš trochu zásek a nenapíšeš jakej, jak ti pak mám poradit? Měřili jste ty přesahy? Hlava je rovná, tlaková zkouška proběhla?

Autor:  roman_an1 [ 8.10.10, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

no to by me to v zime vyslo pekne draho kdybych furt dolival fridex :D

Autor:  roman_an1 [ 8.10.10, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

jakože to tam bylo trochu vyžrane, ale vypadalo to že by to vzalo těsnění..a tam by to max. teklo do oleje..jinak tlakou zkousku a tak jsme nedelali..tak ja na ten motor predtim jezdil vpohode..akorat to trosku bralo olej..ale po výměně pístních kroužku tam byla o 1mm mensi mezera

Autor:  CROWACK [ 8.10.10, 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

vypadalo nevypadalo, jak je to chycený, tak bez tlakovky víš prd. Jeden myslel a byl myslivec. Teď okolo toho budeš lítat, vymejšlet vyfikundace jak to opravit abys nemusel dát hlavu dolů, ale skončí to hlava dole, líznout, otlakovat, změřit/udělat přesahy...
jeden praktik mě říkal, jak sundáš na fazolu hlavu, automaticky ji nech líznout, nikdy není 100%OK...
pára z výfuku je většinou takovej ukazatel neukazatel, někdy třeba není vidět, někdy je to zase z kondenzátu...to se blbě odhaluje...otlakovat soustavu a pokud to nikde nepoteče, hlavu dolů...

Autor:  roman_an1 [ 8.10.10, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

asi budu muset..diky

Autor:  Nakadah [ 8.10.10, 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Taky sem resil mizejici vodu u bratrovy felicie. Nejaky sracky do chladici kapaliny pomuzou jen kratkodobe. Nakonec to byla hlava dolu, nakup novych tesneni + gufera na ventily rovnou. Hlava byla lehce vyzrana, ale s tim si tusirovaci bruska poradila a navic byla kriva (liznuto o 0,3mm bohuzel). Presahy vlozek byly nastesti v poradku. Pak uz jen vsechno poctive slozit, pouzit nove srouby a voala - klidek pohoda, zadna voda se neztraci a motor slape jako hodinky. Tohle se vazne ojebat neda ... Nak

Autor:  michalkatka [ 9.10.10, 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

ja by som sa vrátil k prvotnému problému, prečo ste dávali hlavu dole a menili krúžky :?: motor žral olej :?: čo sa na hlave ešte robilo, olej to žerie 90% cez guferá ventilov, krúžky meniť na Fave/Felde nieje takým prínosom ako u 742 tam je použitá úplne iná technológia aj keď je to koncepčne rovnaký motor...

ale teraz k veci : za prevádzky to netlakuje :?: ,hadica medzi termostatom a chladičom sa musí dať mierne stlačiť alebo prebytočný tlak uchádza venilom vo viečku expanzky, to je spravidla vidieť na nádobke ktorá je mokrá alebo je na nej vidieť stekance.

keď prebehneš všetky spoje hadíc tak tam kde to tečie sa medzi hadicou a prírubou robí taký rôsol, voda sa stihne odpariť takže nič netečie, dôkladne prezri všetky spoje.

keď nič tak potom hlavu dole...

Autor:  slovacek.milos [ 9.10.10, 07:53 ]
Předmět příspěvku: 

já bych začal tím nejmenším zlem přetlaková zkouška chlazení

do expansky vede hadice z termostatu, vytáhneš ji z expansky, vrazíš do ni zapalovací svíčku a utáhneš objímku,


na expansku připojíš hadici a kompresorem opatrně tlakuješ až slyšíš jak prdí přetlaková zátka, pokud neprdí je to špatně,

pak sleduješ kde kapne, je potřeba sledovat i pod topením u baterky miloš

Autor:  roman_an1 [ 9.10.10, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

tak problem je vyresen..u motoru jsme nedotahli hadici s vodou so mi jde od LPG a ono to neslo videt jak to bylo jenom nastartovane ale dneska jak mi pritelkyne slapla na pedal tak to slo krasne vydet tak jsem to dotahl a vsechno vpohode..jo a k tem krouzkum po jejich vymene mi to uz nezere alej a to na to jezdim 2 tydny

Autor:  roman_an1 [ 9.10.10, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

diky vsem za rady

Autor:  michalkatka [ 9.10.10, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

robilo sa niečo aj na tej hlave :?:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/