Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Par nesrovnalosti s BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24040
Stránka 1 z 4

Autor:  xXxTRA [ 10.10.10, 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Par nesrovnalosti s BMM

No taks e musim zeptat, procital jsem tohle, ze zajimavosti http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=294

ale vim, ze v prvodovce mam sice diru na cidlo otacek (viz obrazek v clanku) ale je tam jenom dirka, cidlo ani kabelaz nidke... presto pisete v clanku ze moto nemuze bez toho bezet... nicmene soudim ze nejspise otackomer bude pro me tabu, ano? popripade doplnit toto cidlo? - nevim jestli na setrvacniku ma pro cidlo ty vybezky...

navíc sem nikde nespozoroval čidlo klepání, je vůbec v tomto motoru? 1.3i 50kW BMM

Autor:  michalkatka [ 10.10.10, 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Par nesrovnalosti s BMM

snímač otáčok musíš mať...

tu máš iba jednu dieru a v nej hall...

Obrázek

Autor:  michalkatka [ 10.10.10, 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Par nesrovnalosti s BMM

BMM čidlo klepania nemá ( aspoň nie Fav/Fel )

Autor:  xXxTRA [ 10.10.10, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

http://majro-technology.ic.cz/fotky/cid ... k_hall.jpg takto to vypada u MPI, ja to mam tak jako ty na obrazku... civi vidim zuby setrvaku... tak kde je halluv sensor?

Autor:  Capricorn [ 10.10.10, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Že ty nás zkoušíš utáhnout na vařené špagetě :?: :wink: :D

Autor:  xXxTRA [ 10.10.10, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

nechapu, ptam se jak blby, ale proste nevim, znervoznuje me ze vidim zuby setrvaku :D

proste tak jako na tehle fotce prevodovky
Obrázek
jde videt ta dura tak tu tam mam a vidim zuby setrvaku a jsem nervozni, proto se ptam...

Autor:  Capricorn [ 10.10.10, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

No měl by tam být. Jinak jestli máš skutečně BMM tak bez něj motor nemůžeš ani nastartovat natož aby normálně běžel (kdo ho někdy zkoušel třeba jen odpojit a nastartovat tak ví) ...je to hlavní řídící signál a bez něj nemá řídící jednotka informaci o poloze klikovky. Všechny ostatní snímače se dají nahradit respektive běží v nouzovém režimu když jsou špatné jen u snímače otáček to nejde... ten tam být musí a musí být funkční jinak ti motor ani neškytne.

Autor:  xXxTRA [ 10.10.10, 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

takze shrnuto, je normalni ze mam duru v prevodovce a vidim zuby setrvaku a kned vedle dury je dirka se zavitem na sroub? (padne tam hall z MPI) a hall je nekde vevnitr zasity? popripade se jeste zitra podivam a nafotim, ted sem z toho debil...

Autor:  Jarda S. [ 11.10.10, 05:22 ]
Předmět příspěvku: 

některý převodovky (favorit) měli dvě díry :)

Autor:  Capricorn [ 11.10.10, 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

Sádro to měly, ale ta druhá je defacto hned za tou hlavní a je otočená o 180° a určená pro snímač otáček u Ecotronicu.

Autor:  Viky [ 11.10.10, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby nekdo omylem otocil setrvak, mohl by to "napravit" tim ze da snimac jinam, ze jo? :idea:

Autor:  Capricorn [ 11.10.10, 11:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ta díra na snímač otáček pro Ecotronic je pár cm od té pro BMM... však jde vidět na fotce co sem dal Michal jen tam jak se zdá není profrézovaná.

Autor:  varok [ 11.10.10, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

A je to vůbec 50kW BMM? Protože jak psal Capricorn, tak BMM bez čídla otáček nejdou ani nastartovat, natoˇž aby motor běžel. Není to jen 50kW, ale ten typ s karbecem, tedy 136x? Třeba jestli to není dotáhnuté z ciziny a někdo to napsal na papíry od BMM. Ale to by asi neprošlo přes technickou, nevím. Nebo jestli to není ten slavný Ecotronik. Je v motorovém prostoru ŘJ na levém podběhu za nádobkou na ostřikovače?

Autor:  Martin91 [ 11.10.10, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

snímáč klepaní u BMM není až u Mpi dírá na halluw snímač je stejná jak pro BMM tak pro MPi pasujete a je normalní že jsou vidět zuby setrvačníku jelikož to snímá polohu kliky právě přes setrvačník toť vše...
:wink:

Autor:  Jiri [ 11.10.10, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Panove.....nikde nic nesmima pres zuby setrvaku, vetsina prevodovek ma dve diry pro dve cidla, jedno je bliz k motoru to je pro bmm a setrvak ma pro tohle sidlo zarezy zuby pro starter s tim nemaji nic spolecneho, druha dira je dal od motoru a presazena dozadu myslim a tam ma byt plastova zaslepka apokud tam neni tak jsou videt zuby setrvaku....pokud mas bmm a jezdi ti tak mas cidlo v prvni dire a na druhe ti chybi zaslepka atim vidis zuby setrvaku

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/