Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

hlava S 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24050
Stránka 1 z 1

Autor:  Klukin1988 [ 11.10.10, 13:16 ]
Předmět příspěvku:  hlava S 120

cau chlapi,utahovaci moment sroubu na hlave na 120tce?kolik newtonu?hledal sem v knizkach a nic..a kdyz uz nasel,tak 20-28 NM...to se mi zda hooodne malo,kdyby nekdo vedel postup,sem s nim.,...celkem to specha diky

Autor:  Petr105 [ 11.10.10, 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

50-55 Nm dle Andrta, postup tam taky máš...

Autor:  Klukin1988 [ 11.10.10, 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

kde to je?kdyz tak me to sem posli,nevim kde hledat diky

Autor:  Matthes [ 11.10.10, 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

Natrikrat, od stredu ke krajum. Zas to moc nehrot, neni to TDi.

Autor:  KuBiSaK [ 11.10.10, 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

jj presne podle andrta :) a pred tim srouby namazat a utahovat s citem :D vim o cem mluvim uz se mi povedlo zalomit a je to velice neprijemne :wink:

Autor:  Matthes [ 11.10.10, 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

Neutahovat s citem, ale momentovym klicem. Cisty a mastny zavity jsou zaklad uspechu.

Autor:  Klukin1988 [ 11.10.10, 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

to jako vsecko znam jaksi z praxe,nejsu blby...ale treba stupne pootoceni a na kolikrat...a finalovy monent.....na feldu to znam z hlavy...ale tu to je jinak

Autor:  KuBiSaK [ 11.10.10, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

Presne jak ti tu pisou 50 az 55 Nm je konecny moment a ma se to delat postupne ve trech fazich na cele hlave tak si tech 50 Nm nejak rovnomerme rozdel na 3 krat . Zadne stupne pootoceni se tam neresi.. jen poradi sroubo ti presne nereknu ale utahujou se postupne ve tvaru spiraly o stredu .

Autor:  Kachnis [ 12.10.10, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

sakra, jen hledat..
http://kachnis.techsajt.cz/index.php?st ... tace_hlavy az DOLE

Autor:  Klukin1988 [ 14.10.10, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

jojo diky,uz sem to zmaknul,pak me jeste jeden znamy povidal,ze pry po par kilometrech bych ju mel este malinko pritahnut,co vy na to?ja sem to dal na tech 55-60 + par stupnu este pootocil...myslim ze uz neni treba....auto chytlo temer na poprve a v pohode,jen se mi zda ze to porad trosku tlakuje do nadobky,pak uz jedine druhu hlavu,muze se stat pri prehrati ze ta litina praskne?

Autor:  Jonny [ 14.10.10, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

ano ( hlava sa po ubehnuti niekolkych km ( myslim ze 500 ) dotahuje znova a znova na 60 Nm )
ano ( liatinova hlava moze prasknut po prehriati , u 120 to nebyva casto ale stane sa , ked si mal hlavu dole kontroloval si presahy ? )

Autor:  Klukin1988 [ 14.10.10, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

hmm...no..ani ne,jako na predchozim tesneni byly vytlacene dost vlozky,bylo popraskane kolem jak tece voda

Autor:  Kachnis [ 14.10.10, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

tvl a nechal si tu hlavu srovnat nez si ji namontoval na motor?? proc pootacis o nejaky stupne, co je to za kravinu.mas jasne psano, ze utahnout na 55Nm.po cca 500-1000km ji znova pretahnes na 55Nm a seridis znova ventily.pokud mas hlavu snizovanou, proste vyssi kp, hlavu utahujes na 60Nm a znova pretahujes po 500km.

Autor:  ferrari [ 15.10.10, 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Klukin1988 píše:
ja sem to dal na tech 55-60 + par stupnu este pootocil...
si trošku skombinoval postup pri liatine a hliníku...buď rád, že si neodtrhol šrób...

Autor:  fatal [ 16.10.10, 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě si dovolím upozornit na to, že levnější momenťáky jsou často nepřesné a člověk se pak diví, že utahoval momenťákem a něco urval. Doporučuju zkalibrovat.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/