Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Snížení hlavy Favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2413 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | roman heller [ 9.11.06, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Snížení hlavy Favorit |
Zdárek.Mám fávo s upraveným motorem na obsah 1,4 + další úpravy.Chci se zeptat kolik se nechává tak snižovat hlava.Mám jí sníženou ale né moc protože to má teď lehce přes 100 koní a chci ještě přidat.Kolik si necháváte snížit hlavu??? ps:mám ještě problém že mi přibližně po 8000km praskají písty mezi pístními kroužkami.Nevíte proč???díky |
Autor: | slovacek.milos [ 9.11.06, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš |
Autor: | spartra [ 9.11.06, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to já mám 1,3 s kompresí 12:1,bez dalších úprav a odcházej mě těsnění , stále řeším, doufám,že tentokráte už naposled hlava je +- 2mm dole, s upravenými spalováky |
Autor: | roman heller [ 11.11.06, 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš Nechal jsem si převrtat původní vložky na 1,4.motor za studena nehoním.Jen málo kdy mu teda občas dám ale jen krátce.řekněme jednou za měsíc..Jinak je mi záhadou proč mi ty písty praskají.a potřebuju vědět o kolik můžu stáhnou hlavu.teď je zhruba o 0,5 - 0,7 mm. |
Autor: | Jarda S. [ 11.11.06, 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
na 120 je značka tak proč by nebyla u favorita |
Autor: | ferrari [ 12.11.06, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
roman heller píše: slovacek.milos píše: čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš Nechal jsem si převrtat původní vložky na 1,4.motor za studena nehoním.Jen málo kdy mu teda občas dám ale jen krátce.řekněme jednou za měsíc..Jinak je mi záhadou proč mi ty písty praskají.a potřebuju vědět o kolik můžu stáhnou hlavu.teď je zhruba o 0,5 - 0,7 mm. To stiahnutie hlavy sa dá vyrátať...predpokladám, že máš piesta s rovným dnom...aké máš presne vŕtanie...? A piesty máš odkiaľ (či sa dajú kúpiť na1,4 origo?) |
Autor: | roman heller [ 12.11.06, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: roman heller píše: slovacek.milos píše: čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš Nechal jsem si převrtat původní vložky na 1,4.motor za studena nehoním.Jen málo kdy mu teda občas dám ale jen krátce.řekněme jednou za měsíc..Jinak je mi záhadou proč mi ty písty praskají.a potřebuju vědět o kolik můžu stáhnou hlavu.teď je zhruba o 0,5 - 0,7 mm. To stiahnutie hlavy sa dá vyrátať...predpokladám, že máš piesta s rovným dnom...aké máš presne vŕtanie...? A piesty máš odkiaľ (či sa dajú kúpiť na1,4 origo?) Písty mám s rovným dnem.vrtání mám 77mm.Písty mám od jednoho člověka co stavý závoďáky a koupil sem je jako sadu.(jenom písty,vložky sem si nechal dělat jinde). |
Autor: | ferrari [ 12.11.06, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Zdvih. objem máš 1340 ccm = 1,4 je imaginárna 2. Kompresný pomer máš tak cca 10,7:1 (rátam som s hlavou zníženou o 0,6 mm) 3. Ja osobne by som viac hlavu neznižoval Toto ti bohužiaľ nedá odpoveď na to, prečo ti praskajú piesty...ledažeby boli piesty robené v Poľsku na kolene, potom by som sa nedivil...preto som sa pýtyl na tie piesty. A to mi ešte vysvetli, ako si dosiahol tých 100 k a ako si ten výkon zmeral, že si si tým taký istý? |
Autor: | roman heller [ 14.11.06, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: 1. Zdvih. objem máš 1340 ccm = 1,4 je imaginárna 2. Kompresný pomer máš tak cca 10,7:1 (rátam som s hlavou zníženou o 0,6 mm) 3. Ja osobne by som viac hlavu neznižoval Toto ti bohužiaľ nedá odpoveď na to, prečo ti praskajú piesty...ledažeby boli piesty robené v Poľsku na kolene, potom by som sa nedivil...preto som sa pýtyl na tie piesty. A to mi ešte vysvetli, ako si dosiahol tých 100 k a ako si ten výkon zmeral, že si si tým taký istý? Měl sem to na brzdě,ale mám tam ještě vačku,co šlo to je odlehčený upravený rozdělovač,dva dvojtý karburátory solex,zvětšený sací + výfukový kanály a laděný výfukový svody.Bylo to na brzdě a kámoš co jezdí rally tak má fávo obsah 1,4 a měl to taky na brzdě a naměřily mu 135koní........ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |