Autor |
Zpráva |
kuk1
Příspěvky: 22 Bydliště: Praha 4
|
Snížení hlavy favorit 136B
Budu rovnat hlavu na motoru 781.136B jednobodový vstřikování.
Chtěl bych o 0,6 mm snížit hlavu na kompresní poměr 10,2. ( Nemám ještě o trochu víc?)
Teď k tomu potřebuju vačku nejspíše bych zvolil 280/280.
Akorát nevím přesně kde jí mám koupit a od koho. Jinak na výfuku je jenom koncový díl průchozí laďák a bude ještě místo filtru sportovní vložka.
Díky za rady.
|
20.10.10, 23:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no a je ti dufam jasne ze po uprave kompresneho pomeru a vymene vacky budes musiet tiez zmenit program v riadiacej jednotke?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.10.10, 23:04 |
|
|
kuk1
Příspěvky: 22 Bydliště: Praha 4
|
ano je a nebo přechod na karbec.
|
20.10.10, 23:07 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no tak v tom pripade kup vacku u prveho znameho cloveka co najdes na nete, napr:
http://www.motor-excel.cz/
http://www.sport-parts.cz/
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.10.10, 23:11 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ak to chces na normlane jazdenie, tak 280 je do mesta moc. mam 265 tusim a to je tak akurat (taha az vyssie, prirovnal by som to k 16V motorom)
kompresny pomer mam 10,4 a bolo mi odporucane upravcom motora tankovat minimalne 98 oktan. jazdil som aj na 95 a neklepali ventily ale motor mal vcelku nekulturny chod, takze tankujem 100ku a ide to prostitutka do penazi!
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.10.10, 23:13 |
|
|
kuk1
Příspěvky: 22 Bydliště: Praha 4
|
Joo děkuju za odpověď konečně nějaká smusluplná. O 265 jsem taky uvažoval. Přecijenom se většinou pohybuj na okraji města a sem tam nějaká delší cesta mimo hlavní město.
|
20.10.10, 23:17 |
|
|
kuk1
Příspěvky: 22 Bydliště: Praha 4
|
Tedy koupím :
Vačková hřídel 265°/265°
ENGITEC
VH555FAV1
Vačková hřídel pro motory Š130, 135, 136, Felicia, Favorit - 1289ccm.
otevření sání 265°
zdvih sacího palce [mm] 6,6
otevření výfuku 265°
zdvih výf. palce [mm] 6,4
Teď jen to snížení hlavy. Myslím, že lepší bude míň jak 10,4 kompresní poměr.
|
20.10.10, 23:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Myslim ze prave tuto mam, dokonca aj z engitecu ale fuha, moc ti v tomto uz nepomozem, pretoze, ako aj pisali chalani a maju pravdu, som to zveril odbornikom
Najosvedcenejsi su zatial motorexcel z prahy.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.10.10, 23:41 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych radši vzal 265/258 z excelu a u nich rovnou i čip
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.10.10, 05:22 |
|
|
kuk1
Příspěvky: 22 Bydliště: Praha 4
|
Koukal jsem na webovky motor excel a tam je pouze sada Škoda Felicia 136 BMM - 56 kW za 8 150,-
Psal jsem jim email ale nejspíš bude lepší když je navštívím osobně nebo jim asi zavolám.
|
21.10.10, 07:41 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
SZ
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.10.10, 09:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|