Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
filcka vs. turbo. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24146 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | kikineek [ 19.10.10, 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | filcka vs. turbo. |
nazdar bazar vsem. mam dotaz. sehnal jsem si turbo z 1.9 tdi octavie. mam felicii 40 kw. v zajmu navyseni vykonu me napada to turbo naladovat do motoru. motor si vic dáchne a lip pojede. ale co na to rekne rid. jednotka, co vstrikovace, vydrzi to pist, ventilove zdvihatka a co na to klika a panve? to vse me trapi. nechci slyset nazor jako kup si silnejsi auto a nevymyslej. na vlastni oci usi a dalsi casti tela jsem zazil motor ze skody 1000mb,dopovany turbem z fiatu uno a bez uprav jako je kovana klika,tvrdsi pisty atd. borec turbo nadvaril na svody ,narval trubku do sani a litr letel jak splasenej,a jezdi doted. co vy na to? |
Autor: | Radek19_ae [ 19.10.10, 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
hůavně převodovku a poloosy z TDI |
Autor: | CROWACK [ 19.10.10, 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, čím víc toho člověk ví, tím víc je k takovým věcem skeptický, výstižné je moto Marsovské univerzity z Futuramy, "Knowledge is fear"... aby to vůbec nějak jelo, tak to bude chtít snížit plnící tlak, osadit výkonnějši vstřikovače, upravit ŘJ a dalších pár zásahů co se týče mechaniky motoru...chladič oleje, přívod oleje k turbu, atd...taky pak bude motor vyžadovat větší péči, sledovat teplotu a tlak oleje, použít výkonnější olej a podobně. Upřímně ale díky natřikrát uložené klice v tom nevidím budoucnost. více informací je http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359 nebo na www.idt.sk , stačí zagooglit... ale do běžného provozu bych to nechtěl...na závody je to taky myslím na nic, leda nějaká třída open...tak potom na co? Když způsobíš nehodu, jako že si pojišťovák toho turba 100% všimne, tak je pojišťovna z obliga, a ty cvakáš...mraky práce a žádnej gain... |
Autor: | Kristensen [ 19.10.10, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak u 1,3 tak i u 1,6 je problem to dokrmit palivem a jinak spoustu základních a zasádních věcí se dovíš tady: http://motortech.sk/motortech.htm |
Autor: | darklord [ 19.10.10, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
a mame tu dalsieho co chce davat NAFTOVE turbo na BENZINOVY motor. O rozdielnych objemoch ani nehovoriac. |
Autor: | ferrari [ 19.10.10, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Však to možno chce aj kŕmiť naftou... |
Autor: | CROWACK [ 19.10.10, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyby tomu předhodil nitrometan, tak turbo nepotřebuje... |
Autor: | kikineek [ 19.10.10, 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemel jsem v uvahu poustet mu plny tlaky , mel jsem na mysli cast upoustet. jak to ale se kamosovi ten litr jezdi bez problemu? to me mate. |
Autor: | CROWACK [ 19.10.10, 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo motor z litra, ten toho snese hodně... mě se líbí, jak každej, kdo někdy viděl spravovat auto, si myslí, že je konstruktér, a že auta jsou jako lego a komponenty lze libovolně zaměňovat, pokud pasují...a pokud nepasují, tak jim trochu pomůžeme... Když to má ten tvůj kamarád, a když mu to tak jezdí, proč se nezeptáš jeho? |
Autor: | darklord [ 19.10.10, 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
pretoze fiat uno bol BENZINOVY motor s BENZINOVYM turbom a objemom 1.3 resp 1.4L. V tej tisicovke bol predpokladam 1.3 motor na ktory to turbo padne ako rit na serbel. A ak si myslis ze by ti 1.3 roztocila to turbo tak aby si musel upustat tlak tak na to rovno zabudni... |
Autor: | kikineek [ 19.10.10, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
nerikam ze jsem konstrukter to urcite ne. nova fabka ma turbo na motoru 1,2, fiat uno fire. motor 1,3 turbo atd. tak by me zajimalo jak je mozny ze na maloobjemovy motory se davaji turba s dobrym vysledkem, a ja mam filcku 1,3 a turbo nee. motor s 1000mb ( obsah jen 1000ccm) skoro stejna koncepce jako filcka. ( rozvody ohv, 8 mi ventilova technika atd) funguje a filcka ne. beru to ze tam asi bude problem s prisunem velke davky paliva ale je to jen o tom palivu? reseni bych videl ve druhych vstrikach. proste by tam byly dvoje. |
Autor: | darklord [ 19.10.10, 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
ku*va drat. na filcku si turbo v klude daj. ale daj tam turbinu ktora je stavana na 1.3 benzin. naftove turbo projektovane na motor s 50% vecsim objemom je proste blbost ktoru sa snazim podciarknut. okrem toho ze ten maly motor to velke turbo neroztoci (a ked hej tak nie v normalnych otackach) je tu este stale problem s tym ze benzinove spaliny horia pri uplne inej teplote ako naftove. Cize bud to turo nezohrejes na pracovnu teplotu alebo ho prehrejes, neviem co je horsie ale ani jedno nieje dobre. |
Autor: | kikineek [ 19.10.10, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tak uz chapu. dik. |
Autor: | CROWACK [ 19.10.10, 18:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
hahahahahahahahaha teď jsi mě vážne dostal neříkáš, že jsi konstruktér pak tedy se drž svého kopyta, jelikož ti konstruktéřina moc nejde...a co se týče koncepce, koncepčně jsou si BMW E30 a VAZ 2101 taky velmi blízké a přitom jsou to úplně jiná auta.. jenom namátkou si dovolím vypíchnout hliníkovou osmikanálovou hlavu proti litinové pětikanálové, obtokový olejový filtr proti plnoprůtokovému a ještě pár dalších detailů, jako třeba dříky ventilů nebo konstrukce pístů, speciálně u 40kw vydechliny. Dále bych poznamenal, že jsi stále neakceptoval fakt, že porovnáváš hrušky s jabkama, tzn motory na turbo konstruované a atmosférické motory, taktéž ti asi není jasné, že něco jiného bude turbo pro benzín a pro naftu, nehledě na objem motoru, kdy 1.9 motorem prostě projde více plynu než 1.3 a na to je potřeba spočítat lopatky dmychadla. Takže pane, až zapojíte tu svoji šedou hmotu mezi ušima, tak vám dojde buď a) je to cypovina nebo b) pokud použiju něco VELICE podobného, tak to MOŽNÁ bude chvíli fungovat... ono se to totiž velice hezky představuje, vezm tuhle zakroucenou krabičku, strčím ji pod kapotu a ono to najednou bude mít 2x tolik kw...ale tak to nefunguje.. |
Autor: | kwiko [ 19.10.10, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim ze to celkom jasne DK zhrnul. Inak bezne sa do skoda motoru davalo turbo a karburator bud s 1.4 uno fire alebo R5 1.4turbo. Dnes su to vsak dost vyhladavane zberatelske kusky... A ich cena bude este dalej rast narozdiel od nefabricky oturbenej felicie |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |