Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Špinavá škrtící klapka?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24148
Stránka 1 z 2

Autor:  3enit [ 19.10.10, 16:57 ]
Předmět příspěvku:  Špinavá škrtící klapka?

Ahoj,
snad trefím správnou sekci a nebudu opakovat příspěvěk co se tu již řeší, nějak jsem to nenašel...
Závada se projevuje asi takhle:
Při normální jizdě sebou auto začne cukat a na noze mi přijde, jako by se mi propadal plyn :shock: Když zastavím a vyřadím tak lítají otáčky od volnoběžných třeba po 3tis. Když vypnu motor a znovu natočím "závada" je pryč. Jinak bych řekl že auto jede dobře :o
Tak jsem si říkal jestli to není zasraná škrtící klapka nebo snad LAMBDA sonda?

Díky, David

Autor:  Kristensen [ 19.10.10, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

vyčistit klapku, provést základní nastavení eventuálně totální reset, pokud nemáš diag tak si defakto v háji.

Autor:  3enit [ 19.10.10, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Co se rozumí tím vyčistit klapku? A dignostiku teda fakt nevedu... takže jsem defakto v háji 8)

Autor:  Kristensen [ 20.10.10, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

když sundáš tu sací trubku z klapky tak na ni uvidíš a ta klapka musí být zlatá a okolí stříbrný, jak je to černý tak je to špatný je to zahnojený. No pokud klapku neodpojíš od svorkovnice tak by se teoreticky nemělo anulovat základní nastavení tej klapky ale tím pádem je malej problem jak ji vypucovat, protože jakmile ji odpojíš a pak připojíš a neprovedeš nastavení tak se taky můžou dít divy jako že prošlápneš plyn a otáčky ti dobu zůstanou na 3000rpm nebo to bude na volnoběh houpat na 1500 atd atd

Autor:  3enit [ 20.10.10, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, tak to zkusím nějak poléčit připojeno... Kažpopádně klapka už odpojena byla, když se měnil motor...

Autor:  3enit [ 13.11.10, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem klapku vypucoval, nechal nastavit přes VAG a stále to dělá to co to dělalo (kolísají otáčky, celkem dost) :cry: Má cenu zkusit přetěsnit sání?

Autor:  michalkatka [ 13.11.10, 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

3enit píše:
Má cenu zkusit přetěsnit sání?


myslím že to si mal ako prvé... a kukni dôkladne aj na posilovač....

Autor:  3enit [ 13.11.10, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

Nojo, myslel jsem že to nebude ono... Zkusím to.
Mělo by k tomu stačit toto těsnění, jestli se nemýlím? Těsnění škrtící klapky, sběrné těsnění sání a výfuku a dvakrát těsnění sacího potrubí?
Snad nebude v háji potenciometr na klapce... :( Už má najeto 200tkm...

Autor:  Jarda S. [ 13.11.10, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Těsnění škrtící klapky ano
sběrné těsnění sání a výfuku tohle je na BMM, použít to můžeš taky nebo originál MPI dvakrát těsnění sacího potrubí a těsnění výfuku

Autor:  3enit [ 13.11.10, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Noo, co byste mi radili, když nepomůže ani přetěsnění sání?

Autor:  3enit [ 14.11.10, 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je přetěsněno, za chvíli půjdu vyrobit testovací jízdu. :roll:

Autor:  Kristensen [ 14.11.10, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

3enit píše:
Tak jsem klapku vypucoval, nechal nastavit přes VAG a stále to dělá to co to dělalo (kolísají otáčky, celkem dost) :cry: Má cenu zkusit přetěsnit sání?


jenom samotné nastavení přes VAG málokdy pomůže, je potřeba udělat reset řídící jednotky viz zde: http://www.motordiag.cz/msm/index.php

Autor:  3enit [ 14.11.10, 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mě možná pomohlo, udělal jsem si projížďku cca 100km a problém se neobjevil :idea:

Autor:  3enit [ 15.11.10, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Takže včera se při 100km trase problém neobjevil, ale dnes při 10km ano. Je tu někdo z okolí Brna (nejlíp směr Tišnov...), který by mi byl ochoten klapku vyresetovat, zadarmo to nechci, ale do servisu s tím nepůjdu, protože tam bych zaplatil více než za auto.
Já bohužel kabel nevlastním Sad

Autor:  Jarda S. [ 15.11.10, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

pokud máš notebook tak kabel pořiď za ty 300,- to stojí

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/