Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
voda ve valcich. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24171 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kikineek [ 21.10.10, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | voda ve valcich. |
mam dotaz. je to tak rok zpatky co jsem jel se 130 kou. auto mi skublo a zacala se mi varit voda. po otevreni kapoty voda chrstala kolem vsech spoju,z nadoby a trubek. po sundani hlavy a tesneni jsem zjistil ze ruplo tesneni pod hlavou ale tak blbe ze asi sla voda do jednoho z valcu. tesneni jsem vymenil a motor (slape) . v oleji byla takova ta naslehana bila kase. olej jsem vypustil a motor proplachnul litrem cisteho oleje. nalil novy olej a jezdim dal. ale od te doby po nastartovani za studena motor naskoci na 3 valce a po pridani plynu jako kdyby se prida ten ctvrty. vim ze je blbost motor turovat za studena ale jinak to zdechne. dvakrat trikrat ho vytocim a jede jako by nic. jo a nehreje se. prvni dotaz zni stacilo ten motor jen proplachnout po te nehode? a druhy dotaz: co bude v haji ze se mu nechce normalne nastartovat? |
Autor: | Matthes [ 21.10.10, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle me mas mimo jiny rozsypany pist c.4. Opravovat nema moc cenu. Je to nekonecny boj u 130. |
Autor: | darklord [ 21.10.10, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
zmeraj tlaky vo valcoch, bud ako pise kolega to bude piest alebo kruzky KO, hlavu si rovnal predtym ako si ju namontoval nazad? Ventily neutrpeli? |
Autor: | kikineek [ 21.10.10, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventily v pohode. pist taky nic. nikde zadna prasklinka. hlavu jsem nerovnal, nechal jsem ji tak jak je. pist ma tlak 3,2atm. ty tri maji kompresi 4-4,5 atm, |
Autor: | Matthes [ 21.10.10, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
4 atm? Dyk to je horsi jak skoda 105 po 150 tisicich na M6A. |
Autor: | Kachnis [ 21.10.10, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor je po smrti, necekej, ze ti v -15ti bude chytat vsechny tlaky jsou mizerne..jak je to pod 7 je to k prdu..nezbyva nic jineho nez vymena pistni skupiny vcetne vlozek. |
Autor: | Matthes [ 21.10.10, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zahodit. |
Autor: | Kachnis [ 21.10.10, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
no zalezi, natobe, bud muzes opravit stavajici do originalu,tj 130 sada nebo do tohodas pisty z fava a snizis tim kopresi anebo i misto hlavy 130 das hlavu 105 a tim zvysis kompresi nebo muzes udelat co kazdej skoder bez fantazie (bohuzel docasne i ja ) a das tam neco celohlinikovyho.. |
Autor: | john simple [ 21.10.10, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: voda ve valcich. |
kikineek píše: za studena motor naskoci na 3 valce a po pridani plynu jako kdyby se prida ten ctvrty. vim ze je blbost motor turovat za studena ale jinak to zdechne. dvakrat trikrat ho vytocim a jede jako by nic. jo a nehreje se obcas mi udělá 130tka to same, to bych byl dost nerad, kdybych měl podobný problém. po výměně oleje navíc začíná více klepat klika ... |
Autor: | novomi [ 21.10.10, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se zjišťujou tlaky prosím ? |
Autor: | Viky [ 21.10.10, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tlakomerem? |
Autor: | Hiro [ 21.10.10, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
novomi: je to kapičku "podobné" měráku na gumy, našroubuje se to místo svíčky a protočíš motor |
Autor: | Kachnis [ 21.10.10, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
nektere se nesroubujou, ale je potreba 2 lidi. jeden toci starterema druhy drzi tlakomer u hlavy nasunuty pres gumovy kuzel v otvoru po svicce. Ferrari : kdyby mel vsechny tlaky 4, tak to jeste jaks taks pojede, vim z vlastni zkusenosti..ale valec, ktery ma pod 3, jako by nebyl..jen prekazi.. |
Autor: | john simple [ 21.10.10, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
a musis mit plne seslapnuty plynovy pedal. origo měřáky mají většinou gumový kužel |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |