Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

voda ve valcich.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24171
Stránka 1 z 2

Autor:  kikineek [ 21.10.10, 18:09 ]
Předmět příspěvku:  voda ve valcich.

mam dotaz. je to tak rok zpatky co jsem jel se 130 kou. auto mi skublo a zacala se mi varit voda. po otevreni kapoty voda chrstala kolem vsech spoju,z nadoby a trubek. po sundani hlavy a tesneni jsem zjistil ze ruplo tesneni pod hlavou ale tak blbe ze asi sla voda do jednoho z valcu. tesneni jsem vymenil a motor (slape) . v oleji byla takova ta naslehana bila kase. olej jsem vypustil a motor proplachnul litrem cisteho oleje. nalil novy olej a jezdim dal. ale od te doby po nastartovani za studena motor naskoci na 3 valce a po pridani plynu jako kdyby se prida ten ctvrty. vim ze je blbost motor turovat za studena ale jinak to zdechne. dvakrat trikrat ho vytocim a jede jako by nic. jo a nehreje se. prvni dotaz zni stacilo ten motor jen proplachnout po te nehode? a druhy dotaz: co bude v haji ze se mu nechce normalne nastartovat? :oops:

Autor:  Matthes [ 21.10.10, 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Podle me mas mimo jiny rozsypany pist c.4. Opravovat nema moc cenu. Je to nekonecny boj u 130.

Autor:  darklord [ 21.10.10, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

zmeraj tlaky vo valcoch, bud ako pise kolega to bude piest alebo kruzky KO, hlavu si rovnal predtym ako si ju namontoval nazad? Ventily neutrpeli?

Autor:  kikineek [ 21.10.10, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

ventily v pohode. pist taky nic. nikde zadna prasklinka. hlavu jsem nerovnal, nechal jsem ji tak jak je. pist ma tlak 3,2atm. ty tri maji kompresi 4-4,5 atm,

Autor:  Matthes [ 21.10.10, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

4 atm? Dyk to je horsi jak skoda 105 po 150 tisicich na M6A.

Autor:  Kachnis [ 21.10.10, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

motor je po smrti, necekej, ze ti v -15ti bude chytat :-( vsechny tlaky jsou mizerne..jak je to pod 7 je to k prdu..nezbyva nic jineho nez vymena pistni skupiny vcetne vlozek.

Autor:  Matthes [ 21.10.10, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Zahodit.

Autor:  Kachnis [ 21.10.10, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

no zalezi, natobe, bud muzes opravit stavajici do originalu,tj 130 sada nebo do tohodas pisty z fava a snizis tim kopresi anebo i misto hlavy 130 das hlavu 105 a tim zvysis kompresi :-) nebo muzes udelat co kazdej skoder bez fantazie (bohuzel docasne i ja :-() a das tam neco celohlinikovyho..

Autor:  john simple [ 21.10.10, 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: voda ve valcich.

kikineek píše:
za studena motor naskoci na 3 valce a po pridani plynu jako kdyby se prida ten ctvrty. vim ze je blbost motor turovat za studena ale jinak to zdechne. dvakrat trikrat ho vytocim a jede jako by nic. jo a nehreje se

obcas mi udělá 130tka to same, to bych byl dost nerad, kdybych měl podobný problém.
po výměně oleje navíc začíná více klepat klika ... :oops:

Autor:  novomi [ 21.10.10, 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jak se zjišťujou tlaky prosím ? :oops:

Autor:  ferrari [ 21.10.10, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

kikineek píše:
ventily v pohode. pist taky nic. nikde zadna prasklinka. hlavu jsem nerovnal, nechal jsem ji tak jak je. pist ma tlak 3,2atm. ty tri maji kompresi 4-4,5 atm,
Podľa mňa to iba zle zmeral, veď to by hádam an inešlo....

2 Novomi:
Obrázek

Autor:  Viky [ 21.10.10, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tlakomerem?

Autor:  Hiro [ 21.10.10, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

novomi: je to kapičku "podobné" měráku na gumy, našroubuje se to místo svíčky a protočíš motor

Autor:  Kachnis [ 21.10.10, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

nektere se nesroubujou, ale je potreba 2 lidi. jeden toci starterema druhy drzi tlakomer u hlavy nasunuty pres gumovy kuzel v otvoru po svicce.
Ferrari : kdyby mel vsechny tlaky 4, tak to jeste jaks taks pojede, vim z vlastni zkusenosti..ale valec, ktery ma pod 3, jako by nebyl..jen prekazi..

Autor:  john simple [ 21.10.10, 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

a musis mit plne seslapnuty plynovy pedal.
origo měřáky mají většinou gumový kužel

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/