Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor Favorit do Rapida
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24228
Stránka 1 z 1

Autor:  VILIBALD [ 27.10.10, 20:27 ]
Předmět příspěvku:  motor Favorit do Rapida

Vim že se to tu určitě už řešilo ale nemůžu to najit tak se ptám.
Chci dát do Rapida motor z 781 Favorit 136 ale naštěsti jsem sehnal ten s nálitkem u vodni pumpy aby to nebylo tak nápadný a saci a výfukový potrubi stejně jako domek termostatu už by měly být na cestě z originálniho motoru 742.136.
Jde mi o to co a jak se má udělat aby to tam šlo dát a byl pokoj a taky jestli to nakrmí karburátor ze 120 LS?

Diky za rady.

Autor:  Matthes [ 27.10.10, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

UTFG. Reseno 100 000x

Autor:  VILIBALD [ 27.10.10, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

to je mi jasný ale tak teda ještě jednou prosim. Viš co já to neřešil a tohle auto je jen jako koniček bo na denní ježděni mám jiný.

Autor:  Kachnis [ 27.10.10, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

ty vole, skoda ze sem nebyl od nedele na netu. cely 3 dny jsem byl ve Zdaru na stavbe obchodniho centra,mohli sme to rovnou nacpat do auta. musis zjistit jesli ti pasujou prumery der na prevodovce na stefty na motoru,popripade prevrtat, z klikovky vypacit krouzek a natuknout lozisko,nasadit saci a vyfukovy,karbec. dpc, treba na starym tw je clanek, v uzitecnych odkazech je clanek,na 110r.cz je clanek, na googlu je clanku 6 pulek.
karbec 120LS je informace pojd me jebat. jak viis ze je LS,zes ho odtamtud vyndal? je to sedr,edsr,difuzory? trysky? na krmeni 136ky staci edsr 22/23 s tryskama 112/135 , ale necekej zazraky

Autor:  VILIBALD [ 28.10.10, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tý jo to je teda škoda.
Toho bych se nenadál že ty tu.
V tom Rapidovi je originál motor 120 LS a karbec bude taky původni. Má najeto 88000.
Sání a výfukový svody mám už domluvený.
Zítra se na to chystám.

Diky ti za radu. 8)

Autor:  varok [ 29.10.10, 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

Přímo s montáží nevím, ale prý je lepší elektronické zapalování z Fáčka ETZ a karbec trošku poladit. Sání musí být nějaké speciální, nebo taková podložka pod karbec. S normálním 120kovým karbecem to není ono.

Autor:  VILIBALD [ 29.10.10, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Díky kluci. Sací a výfukové svody a domek termostatu už je na cestě z originál 742.136. Karbec musím nějak pořešit stejně tak filtrbox a zapalováni seberu z nějakýho Favorita v tom bych problém neviděl.
Motor jsme tam dneska s kámošem dali ale byla to celkem makačka tak jsem na něj zvědavej co to bude za zázrak.
Točí se ale čekám na ty svody a ještě tam musim dát rozdělovač a nevim jakej nebo teda z čeho?
Alternátor tam je 55 Ah a vodní pumpu jsem nechal z Favorita jen je pryč držák se silentblokem.

Autor:  Šemik [ 29.10.10, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

VILIBALD píše:
Alternátor tam je 55 Ah

Alternátor má kapacitu?

VILIBALD píše:
vodní pumpu jsem nechal z Favorita

To neni uplně nejlepší, pumpa ze 120M má vyšší lopatky :arrow: vyšší průtok vody. Favo pumpa to nějak zvládá, ale 120ková má větší rezervu, v létě se to hodí

Autor:  ferrari [ 29.10.10, 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Študuj:
http://www.rapidity.cz/motor.php

http://skoda.pan¬da.cz/clanek.php3?id=346
http://skoda.pan¬da.cz/clanek.php3?id=310
http://skoda.pan¬da.cz/clanek.php3?id=305
http://skoda.pan¬da.cz/clanek.php3?id=127
Zástavba Fabia motor do 742:
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/3 ... ?poffset=0


No, karbec zo 120LS...záleží, či SEDR, a či EDSR...ako, pôjde to aj s jedným, aj s druhým, ale s tým EDSRom o poznanie lepšie...EDSR120LS je totiž blízko SEDR130...

Autor:  Ondras83 [ 1.11.10, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

a můžu s tim pak jezdit na natural, nebo musim lejt special nebo natural s aditivama? :lol: :lol:

Autor:  Kachnis [ 1.11.10, 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

protoze ten motor bude vzadu, musis lit special. :lol:
prostitutka chlapi, nedelejte si prdel, zas se najde debil co se na to zepta doopravdy :roll:

Autor:  Nepér [ 1.11.10, 23:39 ]
Předmět příspěvku: 

Z Favorita motor do Rapida a do Favorita motor z Fábie, aby poměry zůstaly zachovány, hehe :P

Autor:  Kachnis [ 2.11.10, 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Přímo s montáží nevím, ale prý je lepší elektronické zapalování z Fáčka ETZ a karbec trošku poladit. Sání musí být nějaké speciální, nebo taková podložka pod karbec. S normálním 120kovým karbecem to není ono.

to je zas prispevek k hovnu, informacni hodnota nula. jaky specialni sani? jak to neni ono s tim karbecem?jak poladit karbec? proc odpovidas kdyz o tom nic nevis?pak se divte ze jste tydýti :evil:

Autor:  KuBiSaK [ 2.11.10, 23:50 ]
Předmět příspěvku: 

JJ presne tk Kachnis na to kapnul :) :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/