Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Rozdiel https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2423 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | FEFE [ 10.11.06, 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Rozdiel |
Oplati sa alebo lepsi povedane narastie vykon teda je rozdiel oproti motoru SKODA 120 L ked spravim tieto upravy ? 1.Vymena motora z favorita 781.136 L 2. Vačkova hriadel 254 na 254 3. Znizenie z hlavy |
Autor: | Matthes [ 10.11.06, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozdil bude znatelny otazka je s legalnosti favoritackyho motoru v 120L Jo a je dobry to dat na 5Q, aby to melo vyznam |
Autor: | elegant [ 10.11.06, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
elegant píše: Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie: citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně. strana 5 Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa. Ale citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme. strana 6 Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu elegant píše: Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde. O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka Ten spomínany motor tam môžeš dať kľudne. Len úradnici ti ho musia byť ochotný zapísať. Si pozri: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 40&start=0 |
Autor: | ferrari [ 10.11.06, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Po stránke výkonov je to sto a jedno. Mal som 120 tkový motor (a to bol motor, na kt. sa olej nepohol z rysky max. počas 5000 km a auto išlo lepšie ako Rapidka 120 LS...fakt super motor), ale favo motor s vačkou 254/254 a zníženou hlavou sa nedá porovnať. Len to nie je dobre odladené nieči mi tam nesedí, nedá sa to tak dobre vytáčať, ako som čakal. Asi to brzdí výfuk, možnože sanie, neviem čo je obmedzujúcim členom. s tou vačkou by to v poho malo ísť hladko do 6000 ot... |
Autor: | Thobiash [ 10.11.06, 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Po stránke výkonov je to sto a jedno. Mal som 120 tkový motor (a to bol motor, na kt. sa olej nepohol z rysky max. počas 5000 km a auto išlo lepšie ako Rapidka 120 LS...fakt super motor), ale favo motor s vačkou 254/254 a zníženou hlavou sa nedá porovnať. Len to nie je dobre odladené nieči mi tam nesedí, nedá sa to tak dobre vytáčať, ako som čakal. Asi to brzdí výfuk, možnože sanie, neviem čo je obmedzujúcim členom. s tou vačkou by to v poho malo ísť hladko do 6000 ot... Taky sem měnil vačku za zmiňovanou 254/254 a chválim ji-nemám sice sníženou makovici, ale zas mám odlehčenej setrvák a řemenici kliky a šlape to pěkně. Problémy s fíkama sem neměl páč eště nechtěli vidět motor -jinak mám prasklý lanko od víka motoru (otvírání pod sedačkou řidiče) . Vejfuk sem si dělal sám-klasika průchoďák-co tam máš ty Ferrari? |
Autor: | elegant [ 11.11.06, 13:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Po stránke výkonov je to sto a jedno. Mal som 120 tkový motor (a to bol motor, na kt. sa olej nepohol z rysky max. počas 5000 km a auto išlo lepšie ako Rapidka 120 LS...fakt super motor), ale favo motor s vačkou 254/254 a zníženou hlavou sa nedá porovnať. Len to nie je dobre odladené nieči mi tam nesedí, nedá sa to tak dobre vytáčať, ako som čakal. Asi to brzdí výfuk, možnože sanie, neviem čo je obmedzujúcim členom. s tou vačkou by to v poho malo ísť hladko do 6000 ot... Ak máš na tom favo motore orig. krátky výfuk, tak to sa nediv. Daj si tam dlhšý výfuk. Totiž ten smiešne krátky výfuk na š120 bere strašne veľa z výkonu. Predĺž si ho pod pravú časť auta. Uvidíš ten rozdieľ. |
Autor: | elegant [ 11.11.06, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám na mysli takýto výfuk: http://www.auto-tuning.cz/cg_car.php?pa ... r=&crd=106 Inak čím dlhší výfuk, tak je väčší výkon. |
Autor: | FEFE [ 11.11.06, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
A pokial by som to spravil takto ze by som nechal original motor skoda 120L po generalke a : 1. stiahnutie z hlavy 2. Osadenie vačky 254 na 254 Je tam volaky rozdiel oproti obycajnemu motoru skoda 120 L ? |
Autor: | elegant [ 11.11.06, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak by si si predĺžil ešte aj výfuk, tak by si mohol mať uspokojivo zvýšený výkon. |
Autor: | FEFE [ 12.11.06, 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
A s motorom FAVORIT 136 L by to bolo lepsie ? |
Autor: | Thobiash [ 12.11.06, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
FEFE píše: A s motorom FAVORIT 136 L by to bolo lepsie ? To víš že jo. Mám taky 120L a měl jsem 120kovej motor po kompletní GO s přetryskovaným karbecem, leštěným sáním a dalšíma drobnejma úpravama (samozřejmě až po zajetí motoru) a když sem tam dal motor 136 Fa, kterej měl teda sníženou hlavu-prej 0,8mm, byl to fakt hustej rozdíl. Měl jsem i motor 135 (teď už trochu upravenej) a i sériovej je prostě o moc lepší než 120-můj názor a pocit-aby mě zapřísáhlí originalisti nekamenovali . |
Autor: | ferrari [ 12.11.06, 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja si práve myslím, že obmedzujúcim členom bude asi výfuk...mám tam výfuk zo Š120...to by možno ešte nebolo až také zlé,ale mám "dolaďované" trubky na výfukovú prírubu favorit a tu bude asi najväčší kameň úrazu - aby totiž všetko pasovalo sú tieto trubky dosť pozalamované a poohýbané - podľa mňa toto škrtí prietok plynov a teda aj vyplachovanie. a určite by pomohol aj karbec zo T613...totiž keď som mal Š110LS, tá išla v pohode točiť do cca 6500 ot (nasilu aj cca 7000 ot) a mala karbec DDSR (difúzory 22/24....ako SEDR 130). Keď bol takýto karbec akurát pre objem 1107, nemôže byť dosť aj pre 1,3...tá Š110 LS mala výfuk sériový (veľmi podobný, možno aj rovnaký ako Š120-130) výfuk asi tiež nestačí... Inak, nemyslím, že čím dlhší výfuk, tým lepší výkon. ide podľa mňa o to, že pri dlhšom výfuku dosiahneš nižšiu hladinu hluku ako pri krátkom výfuku a ešte bude aj prietok plynu vyšší ako pri kratšom...Š120 má tuto problém - musí sa hluk utlmiť na krátkej trase a potom musí byť vo výfuku toľko prepážok, že sa veľmi škrtí prietok. A ešte - motor Favo a Š120 sa nedá porovnať...tá vačka a zníženie hlavy pomôže na akýkoľvek motor, len pri znížení pozor - nešil by som nad komp. pomer 10:1 a vačka spôsobí to, že motor bude mať tebn pravý ťah až nad cca 3300 ot... Môj výfuk: |
Autor: | FEFE [ 12.11.06, 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Poradte ako by sa dal upravit vyfuk skody na maximalny vykon akoby sa to dalo spravit ? |
Autor: | Thobiash [ 12.11.06, 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Ferrari: nemyslím, že by byl problém v těch tvejch navohejbanejch trubkách-viděl jsem horší-spíš myslim, že bude problém uvnitř. Celej 120kovej vejfuk je jedno velký dusítko-pokud ho nemáš upravenej vevnitř, což ale nepíšeš...Ukázal bych ti můj "výrobek", ale nemám digifoťák-až po vánocích ... |
Autor: | ferrari [ 12.11.06, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Thobiash píše: To Ferrari: nemyslím, že by byl problém v těch tvejch navohejbanejch trubkách-viděl jsem horší-spíš myslim, že bude problém uvnitř. Celej 120kovej vejfuk je jedno velký dusítko-pokud ho nemáš upravenej vevnitř, což ale nepíšeš...Ukázal bych ti můj "výrobek", ale nemám digifoťák-až po vánocích ... Hm, ja si ale myslím, že na tak krátkej trase plynov ťažko dosiahnuť veľký prietok pri nízkej hladine hluku. Ja chcem ticho v aute a zároveň neprovokovať "kámošov v zelenom"...uvidím, časom budem možno riešiť... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |