Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 02:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Favo na volnoběh na tři válce 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek Favo na volnoběh na tři válce
Potřebuju poradit. Mám favo 135 43kw, karburátor na lpg. Motor mi jde při volnoběžných otáčkach na lpg pořád na tři válce. Když u čtvrtýho válce vytáhnu kabel od svíce, tak se vůbec nic neděje. Dávalo se nový víko rozdělovače, kabely, svíčky (DR15YS). Dával jsem i jinou indukční cívku. Byla sundaná hlava, zabrousily se sedla ventilů, nový těsnění pod hlavou. Tlaky na válcích jsou v pořádku, předstih a vůle ventilů taky. Při vyšších otáčkách se ten poslední válec už chytá. Už mě dochází fantazie co by to mohlo být.


11.11.06, 14:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Možná blbá otázka - zkoušels, jestli jde jiskra na tom 4. válci?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.11.06, 14:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
jiskra je, i když nám připadala slabá, tak jsem zkoušel jinou cívku. Mohlo by to být třeba svíčkama, nemám tam dát teplejší? Nebo mě ještě napadlo, že u DR15YS je to R odpor a další odpor je na kabelu, nemohlo by to být tím? Pro čtvrtý válec je pak nejdelší kabel a ten odpor by byl třeba moc veliký.


11.11.06, 15:57
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jestli ti dosahne kabel od tretiho valce ke ctvrtymu tak ho prehod (i na rozdelovaci samozrejme) a nastartuj, no a pak zase zkus pri zapnutym motoru vypojit 4. valec a uvidis jesi je to kabelem :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


11.11.06, 16:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Matthes píše:
Jestli ti dosahne kabel od tretiho valce ke ctvrtymu tak ho prehod (i na rozdelovaci samozrejme) a nastartuj, no a pak zase zkus pri zapnutym motoru vypojit 4. valec a uvidis jesi je to kabelem :)



Kabel nedošáhne a dělá to jak starej, tak novej kabel.


11.11.06, 17:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zkus prohodit i svíčky, i když jsou nový...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.11.06, 17:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Nepér píše:
Zkus prohodit i svíčky, i když jsou nový...


svíce to dělala stará, nová a zkoušel jsem i úplně jinou, všechny středně teplé 15


11.11.06, 18:43
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A ten zapalovací kabel - měnil si jen ten nebo jsi ho měnil i s koncovkama? Klidně to může být v koncovce a ne ve vlastním kabelu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.11.06, 08:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)


12.11.06, 18:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Šemik píše:
A ten zapalovací kabel - měnil si jen ten nebo jsi ho měnil i s koncovkama? Klidně to může být v koncovce a ne ve vlastním kabelu


kabely jsou komplet s koncovkama a na tom posledním válci se zkoušeli kabely tři


12.11.06, 19:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
cyz píše:
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)



tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13


12.11.06, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
FerdikF píše:
cyz píše:
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)



tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13


To jsou dobré tlaky, pokud máš nové svíčky a kabely s koncovkama tak bych to viděl tak že ti jde něco do válce (chladící kapalina, olej), měl jsem tento problém na stodvacítce (špatné těsnění pod hlavou, které se sice neprojevovalo vařením ale voda trochu prolínala a svíčka byla mokrá. Když sem ji po čase vytáhl tak na ní byl vodní kámen :D


15.11.06, 14:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
cyz píše:
FerdikF píše:
cyz píše:
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)



tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13


To jsou dobré tlaky, pokud máš nové svíčky a kabely s koncovkama tak bych to viděl tak že ti jde něco do válce (chladící kapalina, olej), měl jsem tento problém na stodvacítce (špatné těsnění pod hlavou, které se sice neprojevovalo vařením ale voda trochu prolínala a svíčka byla mokrá. Když sem ji po čase vytáhl tak na ní byl vodní kámen :D



Těsnění je nový, svíčka suchá a fridex to nebere. Ještě nás napadla jenda věc, že bude špatné těsnění u sacího potrubí a přisává vzduch. O víkendu se bude měnit, tak uvidím.


16.11.06, 10:44
Profil

Příspěvky: 13
Bydliště: Turnov
Příspěvek 
jak to dopadlo??? tohle me celkem zajima!! :!: :!:

_________________
...Škoda 136 Rapid...


30.12.06, 21:07
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
No konečně si to našel....nebo taky hadice nebo celkově i ten ventilek posilovače je v kopru...Falešný vzduch. :wink:


31.12.06, 14:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz