Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Favo na volnoběh na tři válce
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2432
Stránka 1 z 2

Autor:  FerdikF [ 11.11.06, 14:29 ]
Předmět příspěvku:  Favo na volnoběh na tři válce

Potřebuju poradit. Mám favo 135 43kw, karburátor na lpg. Motor mi jde při volnoběžných otáčkach na lpg pořád na tři válce. Když u čtvrtýho válce vytáhnu kabel od svíce, tak se vůbec nic neděje. Dávalo se nový víko rozdělovače, kabely, svíčky (DR15YS). Dával jsem i jinou indukční cívku. Byla sundaná hlava, zabrousily se sedla ventilů, nový těsnění pod hlavou. Tlaky na válcích jsou v pořádku, předstih a vůle ventilů taky. Při vyšších otáčkách se ten poslední válec už chytá. Už mě dochází fantazie co by to mohlo být.

Autor:  Martin [ 11.11.06, 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

Možná blbá otázka - zkoušels, jestli jde jiskra na tom 4. válci?

Autor:  FerdikF [ 11.11.06, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

jiskra je, i když nám připadala slabá, tak jsem zkoušel jinou cívku. Mohlo by to být třeba svíčkama, nemám tam dát teplejší? Nebo mě ještě napadlo, že u DR15YS je to R odpor a další odpor je na kabelu, nemohlo by to být tím? Pro čtvrtý válec je pak nejdelší kabel a ten odpor by byl třeba moc veliký.

Autor:  Matthes [ 11.11.06, 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli ti dosahne kabel od tretiho valce ke ctvrtymu tak ho prehod (i na rozdelovaci samozrejme) a nastartuj, no a pak zase zkus pri zapnutym motoru vypojit 4. valec a uvidis jesi je to kabelem :)

Autor:  FerdikF [ 11.11.06, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Jestli ti dosahne kabel od tretiho valce ke ctvrtymu tak ho prehod (i na rozdelovaci samozrejme) a nastartuj, no a pak zase zkus pri zapnutym motoru vypojit 4. valec a uvidis jesi je to kabelem :)



Kabel nedošáhne a dělá to jak starej, tak novej kabel.

Autor:  Nepér [ 11.11.06, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus prohodit i svíčky, i když jsou nový...

Autor:  FerdikF [ 11.11.06, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Zkus prohodit i svíčky, i když jsou nový...


svíce to dělala stará, nová a zkoušel jsem i úplně jinou, všechny středně teplé 15

Autor:  Šemik [ 12.11.06, 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

A ten zapalovací kabel - měnil si jen ten nebo jsi ho měnil i s koncovkama? Klidně to může být v koncovce a ne ve vlastním kabelu

Autor:  cyz [ 12.11.06, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)

Autor:  FerdikF [ 12.11.06, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
A ten zapalovací kabel - měnil si jen ten nebo jsi ho měnil i s koncovkama? Klidně to může být v koncovce a ne ve vlastním kabelu


kabely jsou komplet s koncovkama a na tom posledním válci se zkoušeli kabely tři

Autor:  FerdikF [ 12.11.06, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)



tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13

Autor:  cyz [ 15.11.06, 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

FerdikF píše:
cyz píše:
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)



tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13


To jsou dobré tlaky, pokud máš nové svíčky a kabely s koncovkama tak bych to viděl tak že ti jde něco do válce (chladící kapalina, olej), měl jsem tento problém na stodvacítce (špatné těsnění pod hlavou, které se sice neprojevovalo vařením ale voda trochu prolínala a svíčka byla mokrá. Když sem ji po čase vytáhl tak na ní byl vodní kámen :D

Autor:  FerdikF [ 16.11.06, 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
FerdikF píše:
cyz píše:
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)



tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13


To jsou dobré tlaky, pokud máš nové svíčky a kabely s koncovkama tak bych to viděl tak že ti jde něco do válce (chladící kapalina, olej), měl jsem tento problém na stodvacítce (špatné těsnění pod hlavou, které se sice neprojevovalo vařením ale voda trochu prolínala a svíčka byla mokrá. Když sem ji po čase vytáhl tak na ní byl vodní kámen :D



Těsnění je nový, svíčka suchá a fridex to nebere. Ještě nás napadla jenda věc, že bude špatné těsnění u sacího potrubí a přisává vzduch. O víkendu se bude měnit, tak uvidím.

Autor:  huztej [ 30.12.06, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

jak to dopadlo??? tohle me celkem zajima!! :!: :!:

Autor:  patrik-hp [ 31.12.06, 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

No konečně si to našel....nebo taky hadice nebo celkově i ten ventilek posilovače je v kopru...Falešný vzduch. :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/