Autor |
Zpráva |
aski
Příspěvky: 75 Bydliště: Ostrava
|
Palivové čerpadlo Fe mpi
Zdravím
dnes po cestě do práce se mi stala velmi nepříjemná věc...umřelo mi asi palivové čerpadlo...motor najednou začal chcípat a několikrát problikly kontrolky mazání a dobíjení pak zhasl úplně a momentálně nejde nastartovat. Mám doma pal.čerp. z formana bmm to by asi nešlo použít že? Koukal jsem do dokumentace a to bmm má průtok 1000cm3 a tlak 0,8-1,2bar a mé mpi 1100cm3 průtok a tlak 2,5bar...ten průtok by asi možná nevadil a ten tlak ano že?
A nemáte někdo poblíž Ostravy čerp. z feldy mpi?
Díky za odpovědi
_________________ Škoda Superb 2.8 V6 142kw modrá metla
|
2.8.10, 14:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Co vím tak zaměnit nejde právě kvůli tlaku v soustavě co už jsi zmínil. Známému taky odešlo čerpadlo ale na radu mechanika to neřešil nákupem staršího jetého, ale koupil pouze samotný nový motorek čerpadla originál VDO za cca 1000 Kč. Což se mi zdá celkem příjemná cena když si člověk vezme že životnost už použitého je ve hvězdách a zase cena úplně komplet čerpadla je cca 5000 Kč.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
2.8.10, 14:36 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vadi-nevadi,
Cervena felicia (Mpi) u nas jazdi takto uz dva roky a pohoda (cca 800km/tyzdenne mesto/dialnica). A felman ma naoplatku zase BMM s MPi cerpadlom
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
2.8.10, 14:49 |
|
|
aski
Příspěvky: 75 Bydliště: Ostrava
|
No na autokelly maj origo škoda za cca 6500kč a pak nějaké jiné za 1740kč a jenom motorek cca 700kč
_________________ Škoda Superb 2.8 V6 142kw modrá metla
|
2.8.10, 14:50 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
kwiko: Možné to je... nezkoušel takže nevím. Držím se toho co stanoví výrobce.
aski: No jo, ale za těch 894 Kč je to motorek Vika (viz fotka na Autokelly) což je poněkud pochybná značka. Tady a tady najdeš originál za oněch 1000 Kč.
V prvé řadě se ale ujisti jestli je to opravdu čerpadlem. Ale počkej si až se tady obejví Miloš a ostatní proficí z oboru... oni ti k tomu řeknou určitě víc.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
2.8.10, 15:01 |
|
|
aski
Příspěvky: 75 Bydliště: Ostrava
|
capri: aha jsem si nevšiml....no ono budu muset prvně dostat auto k baraku momentalně shaním tažné oko
_________________ Škoda Superb 2.8 V6 142kw modrá metla
|
2.8.10, 15:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nečet jsi vstřikovací tlak ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.8.10, 21:43 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
To je hodně častá mýlka pramenící z nedokonalého pochopení systému BMM a MPI. Čerpadla BMM a MPI jsou skutečně stejná (co se týká max. tlaku který jsou schopny poskytnout) a tudíž záměnná... jde jen o to jaký tlak v sytému je udržovaný regulátorem tlaku paliva.
_________________ Favorit 136X
|
3.8.10, 08:01 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Oni rovnake asi nebudu, ale podobne hej. ten objem je tam kvoli 1,6mpi. na 1,3 staci aj BMM. S tym tlakom suhlasim s Wertym
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
3.8.10, 08:20 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
jjj... už jsem to taky včera zjistil. Mně nešlo do hlavy co psal kwiko tak jsem se potom pídil na Felda klubu a vážně je to tak. Se omlouvám za dezinformaci
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
3.8.10, 08:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Já si taky myslím, že tlak bude u čerpadla podobný, ale tlak paliva do vstřikovací jednotky určuje až ten regulátor tlaku na vstřikovací jednotce. A není jenom špatné relátko v motorovém prostoru? Nebo nevím, jestli má MPi relátko pro čerpadlo u motoru, ale BMM ano. Někdy bývá relátko už opálené a nespíná proud do čerpadla. To stojí asi 100,- kč tak bych zkusil vyměnit nejdříve to. Kdyby to nebylo relátkem, bude alespoň nové.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.8.10, 09:06 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Takze pridam aj ja trocha.
Kedze forman strajkuje a skape po 20-30sekundach chodu. vybral som palivove cerpadlo a porovnal s BMM.
Zmenne zial niesu ako celok, pretoze BMM nadrz ma na spodku kruzok na ktorym sa bajonetovym sposobom nasunie cerpadlo. Mpi cerpadlo je priskrutkovane k viecku, takze nic take nepotrebuje. A pri pokuse ho vlozit do BMM nadrze treba ten kruzok z nej odstranit (je tam pritaveny).
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
3.8.10, 11:10 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Pěkné a pro ty méně znalejší názorné srovnání kwiko. V čerpacích jednotkách jako celku rozdíly jsou, ale pokud jde o samotný motor tedy o výkon čerpadla tam je to stejné tudíž pokud je potřeba je možné jej použít. Jinak v čerpadle pro 1,3 MPI a 1,6 MPI není rozdíl... jde o jedno a to samé.
_________________ Favorit 136X
|
3.8.10, 11:23 |
|
|
aski
Příspěvky: 75 Bydliště: Ostrava
|
relatko je dobré, ale včera jsem zjistil, že mi to pálí pojistku č.20 (od řj, zap. modulu nebo karbecu jak píšou v knížce)...řj jsem vymontoval a rozdělal a tišťák je čistý...dnes večer odtáhnu auto k baráku a vyčistím pojistkovku je zas zaoxidovaná..jo a znamy říkal, že to taky může dělat lambda sonda a ta by měla být stejná jako u bmm ne?
_________________ Škoda Superb 2.8 V6 142kw modrá metla
|
3.8.10, 13:55 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Neni
Ale zavit je rovnaky, aj konektor, takze sa da pouzit
A znamy sa tomu asi moc nerozumie
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
3.8.10, 14:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|