|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Potok
Příspěvky: 8 Bydliště: Náchod
|
Výpadky motoru 125L
Dobrý den, je možné aby mělo vliv zapnutí topení na chod motoru?Nedávno bylo vyměněné.Stává se mi, že pak motor chcípá za jízdy (otáčkoměr klesá v závislosti na době výpadku třeba i na 0 a motor netahne) poté znovu naskočí (kvalt), závada se projevuje jak na sytič tak bez něj nezávazně na stylu nebo dobje jízdy.Možná je to jen náhoda s tím topením, ale když netopí chcípá jen na neutrál (delší stání). Kabely, svíce, cívka, dobíjecí relé, baterie, ukostření baterie, palec, víčko, kontakty, předstih, směs a vzduch kabely OK, motor. olej bez vody.Rozdělovač má najeto 105 000, 125L 89. Díky za pomoc.
|
3.11.10, 20:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Výpadky motoru 125L
Spíš to vypadá že ti tam nejde benzín a je to s topením jen náhoda s topením se ti možná tak dýl ohřívá motor.
Prošel jsi cestu zapalování. Projdi ještě cestu směsi.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
3.11.10, 21:26 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
a co teplota vody?
na LPG to nahodou nemas ?
|
3.11.10, 21:39 |
|
|
Potok
Příspěvky: 8 Bydliště: Náchod
|
Teplota spína na 95 a klesá na 70 jinak se pohybuje okolo 80 ale vliv to na to nemá.LPG nemám.Co se týče přívodu směsi tak pumpa a hadice sou nové podtlak není.Sítka OK. Jediny co sem nekontroloval je sitko v karb. a plovakovou komoru plus trisky a vzdušník, nalil sem tam akorat přísadu na pročištění karburátoru ale pořád si spíš myslím že je to někde v rozdělovači.... možná by stálo za to ho zkusit vyměnit za jiný.Možná je tam vůle.
|
3.11.10, 21:50 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak rozdelovac nepadne nahle na nulu, takze vime, ze problem neni v MN casti zapalovani.pokud by blbla civka, blbla by porad.vadny VNkabel nebo svicka by se projevovala hlavne v kopcich a startech,takze zapalovanim to nebude.
nekam jsi nalil neco na cisteni karbecu, ja bych typnul, ze bude pricpany jehlovy ventil na karbecu a proto o obcas vynecha azacnou klesat otacky, dokud se nezaplavi plovakova komora, takze karbec ven a vycistit klasicky, ne zazracnyma vodickama..zkus to tak..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.11.10, 22:58 |
|
|
Potok
Příspěvky: 8 Bydliště: Náchod
|
Kachnis píše: tak rozdelovac nepadne nahle na nulu, takze vime, ze problem neni v MN casti zapalovani.pokud by blbla civka, blbla by porad.vadny VNkabel nebo svicka by se projevovala hlavne v kopcich a startech,takze zapalovanim to nebude. nekam jsi nalil neco na cisteni karbecu, ja bych typnul, ze bude pricpany jehlovy ventil na karbecu a proto o obcas vynecha azacnou klesat otacky, dokud se nezaplavi plovakova komora, takze karbec ven a vycistit klasicky, ne zazracnyma vodickama..zkus to tak..
OK o vikendu to rozdělám a dám vědět zatim díky.
|
4.11.10, 11:04 |
|
|
Potok
Příspěvky: 8 Bydliště: Náchod
|
Tak sem vyměnil kladívka v rozdělovači a je to OKKK ! doufam že to neni náhoda akorat nevim, jestli je potřeba je nějak nastavit, jen sem je vyměnil za nové.Díks
|
7.11.10, 20:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Musis nastavit odtrh a predstih Takhle ti to moc dobre nepojede.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.11.10, 20:32 |
|
|
Potok
Příspěvky: 8 Bydliště: Náchod
|
Matthes píše: Musis nastavit odtrh a predstih Takhle ti to moc dobre nepojede.
Jen kdyby pořad nepršelo jinak díky za pomoc všem
|
8.11.10, 18:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|