Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Chladiaci okruh + kurenie https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24396 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | darklord [ 12.11.10, 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | Chladiaci okruh + kurenie |
Tak, pomaly zacinam uvazovat ako zrenovovat na buducej lestenke chladiaci okruh, na virte som sa dopocul zeby vraj neboli odveci hlinikove trubky chladenia. Ono nove trubky na 5q asi uz nikde nezozeniem a cistit tieto by zrejme zabralo viac casu a prostriedkov ako by bolo unosne. 1. Nevie niekto kde by mi boli schopni urobit duplikaty z hliniku ked doveziem povodne? Idealne keby sa to dalo este na zelanie trochu upravit (chcel by som vytvorit viac miesta pre zdvihnutie usi na priecke koli sikmym ramenam). 2. Ake hrube by mali mat steny ? 3. Ako urobit vedenie ku kureniu? Gumova hadica od motoru az po kurenie sa mi moc nepaci... Medene trubky vraj nieje moc vhodne kombinovat s hlinikovym motorom a zbytkom vodneho okruhu. Hlinikove by mohol byt dobry napad, ale skorej riesim - cim ich poriadne izolovat aby neohrievali tunel pri vypnutom kureni? 4. Kde sa daju zohnat kolienka na kurenie pre 135/136 motory? Velke hadice na chladiaci okruh mam nove opletene, ale na kurenie ich neviem nikde najst 5. Nevie niekto z akeho auta pasuje bez velkych uprav vetrak chladica s vyssim vykonom ako original? (myslim teraz vyssi chladiaci vykon, nie len prikon ) |
Autor: | ventYl [ 12.11.10, 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
preco prave hlinikove trubky? kvoli korozii, ci ako? ja osobne by som tie trubky izoloval tepelno izolacnou hmotou, co sa dava na sendvicove steny (sadrokarton - tepelna izolacia - sadrokarton - hlukova izolacia - sadrokarton). ja to uz do rapida aj mam pripravene, len este nebolo casu to tam namontovat. nie je to hrube a na trubky to pojde namotat. ani ta guma by nebola zas tak zla. co sa tyka vetraka, tak ten ak je ma dobre uhliky a loziska plus nema velky prechodovy odpor na spinacoch a kostrach, tak toci ako saleny. na kamosovej 120tke toci tak, ze prud vzduchu je citit aj na zadnych sedadlach. k zamenitelnosti sa nevyjadrujem, ale myslim, ze nadeje su male... |
Autor: | kwiko [ 12.11.10, 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tie medene sa mi zda vpohhode. Drahsie auta ich bezne pouzivaju. A ked su dobre pre RollsRoyce... U hliniku by som sa bal soli a unavovym zlomom. |
Autor: | ventYl [ 12.11.10, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak sa tam dostane sol, problem je niekde inde. trubky su zodpodu krytovane plechom s gumenym bazmegom na hrane. unava... no, ak hovorime o tych istych trubkach v kureni, tak sa na ne ziaden vyznamny tlak neprenasa. |
Autor: | michalkatka [ 12.11.10, 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
pri vypnutom kúrení na 742 voda aj tak necirkuluje kúrením, takže nejaký ohrev od trubiek na kúrenie je zanedbateľný... osobne by som to prekopal na kúrenie min. Favo, alebo Felda, je výkonnejšie a kopec iných výhod... ( to bude zasa debata ) |
Autor: | darklord [ 12.11.10, 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krista pana, kurenie bude original, vetrak mam novy a dodatocne vyvazeny na desatiny gramu, vlozku kurenia mam originalnu nepouzitu. A trubky kurenia su vzdy po dlehj jazde teple aj ked je kurenie vypnute, bastlit tam favo/feldu nejdem. Hlavna otazka pre mna je ci davat hlinikove trubky ako take, alebo nie. Korozie sa bojim ani nie zvonka ako zvnutra - preto otazka s hrubkou steny |
Autor: | michalkatka [ 12.11.10, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja myslím že medené vodárenské 1/2" aj z letovanými spojmi ( pokiaľ nemáš na to ohýbačku ) prežijú zvyšok auta... aj meď si zvnútra vytvorí povlak ktorý tú trubku nebude rozožierať, chemické analýzy odo mňa nechci... |
Autor: | kwiko [ 12.11.10, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ved prave... aj drahsie Volva maju rurky medene, vyzera to tam ako v kotolni rodinneho domu inak ak sa ti chce bastit |
Autor: | darklord [ 12.11.10, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristepane, pisem ze chcem medene alebo ze chcem hlinikove? Medene trubky su drahe ako zlate tehly, a tazsie ako hlinikove cize nepripada do uvahy, nehovoriac o tom ze sa nedaju ohybat ale je treba s kazdou zmenou smeru varit koleno. Hlinikove narozdiel od toho idu urobit z jedneho kusu. Takze este raz: budu lepsie lahke nove hlinikove trubky alebo stare zazrane zelezne s pozinkom? |
Autor: | ventYl [ 12.11.10, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
neni tak trocha volovina robit pozink na vyzratu trubku? |
Autor: | darklord [ 12.11.10, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
oni su pozinkovane z vyroby |
Autor: | Šemik [ 12.11.10, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hliníkové určitě ne, to by brzo prohnilo. Buď origo železné, nebo při lepším rozpočtu tu měď |
Autor: | Rustyy [ 13.11.10, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale kdes slysel ze se med neda ohybat??..co takhle vyzihana med...ta se da bud koupit, nebo normalni trubku ohrejes do cervena....skoro bila, a potom prudce schladis ve vode....pak na ni udelas i uzel skoro bez pouziti sily.... |
Autor: | CROWACK [ 13.11.10, 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
to co popisuješ mi nezní jako technologický postup žíhání, naopak prudký schlazení v té trubce vyvolá nejspíš pěkný pnutí... |
Autor: | venda [ 13.11.10, 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se tedy má měď žíhat? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |