Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felicia 1,6 jede a nejede https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24455 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Felicia 1,6 jede a nejede |
je uplně jedno jestli je teplo nebo zima jestli prší nebo praží slunce jestli je auto teplý nebo studený, plná nádrž prázdná nádrž. Prostě si najednou v tahu vzpomene že nepojede a to asi tak jak kdyby vám najednou někdo vypnul klíček, plynovej pedál můžu sešlápnout až ke stabilizátoru a nic ale v momentě kdy ho zcela pustím a šlápnu znova tak opět letí jak raketa, když to přestane táhnout tak otáčkoměr pořád ukazuje otáčky (když nesešlápnu spojku že jo) a když šlápnu do spojky a pustím plyn tak volnoběh jak z dílenskej příručky jednotka pořád háže jednu jedinou chybu: Základní nastavení nebylo provedeno, no a základní nastavení ani nelze provést můžu měnit jednotky motoru měnit škrtící klapky dokonce i kabelovej svazek mezi jednotkou a vším co je kolem řízení motoru je vyměněn, zapalovací modul je jinej, čerpadlo je nové, svíčky kabely OK, kostry kolem motoru OK a ještě nejhorší je že to přestane jet absolutně jak se tomu zachce, třeba 14 dní je klid a pak to zablbne třeba na 5ti stech metrech 4x pak 10km klid a zse to škubne jednou, nebo někdy i třeba někde zastavím na 10 minut a pak to pojede dalších 100km absolutně v klidu a nebo i naopak 100km to jede v pohodě a pak stačí opět někde na chvilku zastavit a za dva kilometry už to opět nejede, ale opravdu stačí jen sundat nohu z plynu a znova šlápnout a jede..... tak a teď co s tím? |
Autor: | Jarda S. [ 19.11.10, 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě něco podobnýho dělala špatná lambda |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
co podobnýho? |
Autor: | Jarda S. [ 19.11.10, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
to co popisuješ chvíli to jelo pak zas ne a tak furt dokola |
Autor: | Jura [ 19.11.10, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukám ty 1.6ky mají záhadný problémy...vítej do klubu:-) Co se týče té chyby, že základní nastavení nebylo provedeno to mi dělalo taky...týden sem se s tím drbal a furt dokola... nakonec stačilo odpojit plynové lanko, aby ta klapka nebo ten černej bazmek, kde drží to lanko bylo ve své krajní poloze nadoraz a pak už se to nstavilo bezrpoblémů bez chyby. Jiank to, že ti to vynechá v tahu něco jakoby z ničeho nic najednou došel benzín to mi dělalo taky...ale mě to dělalo jen když jsem měl v nádrží mín jak cca 1/4 ale rezerva zdaleka nesvítila ještě...furt sem to řešil vše čistil atd... no nepřišel sem na to čím to bylo, ale z ničeho nic to přestalo dělat, ale tvůj problém bude asi někde jinde.... Já bych se zaměřil na pořádný vyčištění klapky a nastříkání těch potenciometrů vevnitř něčím přimo na to a provedl správně to základní nastavení...pak bych vyndal a rozebral rozdělovač až na snímač otáček a ten pořádně očistil... Co se týče té lambdy, tak tu sem poslední dobou zkoumal až až a tu bych určitě vyloučil |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro Sádru: No to jsi mě toho řekl ale tohle jede pořád stejně ale z ničeho nic natvrdo přestane táhnout bez jakýho koliv varování prostě jak kdyby jsi vytáhnul kabel od rozdělovače třeba zrovna v momentě kdy předjíždíš a opravdu jen stačí pustit plyn a hned natvrdo šlápnout a zase to letí a podle náladi si to zopakuje třeba hned po dalších 50ti metrech a nebo taky po 5ti km. Přijedu domu ráno sednu do auta a ujedu třeba 80km a nic, někdy najedu i 150km a nic a pak najednou si to zase vzpomene. A ještě jsem si všimnul jednu věc někdy ale to fakt jen někdy to udělá v momentě když se chystám přeřadit tak jak vlastně povolim maličko nohu na plynu tak to škubne jenže v ten moment už začínám tlačit do spojky takže plyn pustím uplně a už nestihnu cokoliv jinýho udělat. já pořád mám podezření na klapku ale zase je mě divný že když tam dám jinou z auta který normálně funguje tak mě taky neprovede základní nastavení a ještě ke všemu když to natočím bez toho tak se otáčky můžou zbláznit a na tu moji klapku to tam dám a základní nastavení taky neprovede ale otáčky na volnoběh jak vystřižený klesání otáček při ubrání taky jak vystřižený, reakce na plyn jak víno, jedinný co je změna proti jinej klapce je to že ráno studený to chytne v pohodě ale když to chytne a lehce nebrknu o plyn tak otáčky naskočej hned na 700-800 a během cca 15 ti vteřin se zvednou na těch cca 1100 ale za chvíli jak se to ohřeje tak to sjede na těch 900 a je to a nebo zastartuju a v momentě kdy to chytne tak škrábnu nohou o plyn na těch 1500 a samo to okamžitě sjede na 1100 a pak zase už to samé tak jak by mělo. |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jura píše: Koukám ty 1.6ky mají záhadný problémy...vítej do klubu:-) Ale kdyby přestal jít snímač otáček tak mě nepujde ani otáčkoměr v ten moment, jinak já jezdím taky soustavně se čtvrtkou a teď si tak matně vzpomínám že s plnou to asi nikdy neudělalo ale k,aždopádně jak je pod půl - ani nemusí být čtvrka- tak to dělá a ze začátku jsem se motal kolem čerpadla ale když jsem ho dal nové vyměnil jsem i relé a rozebral vyčistil a postahoval všechny kontakty v pojistkovce a beze změny tak jsem šel hledat jinam. Třeba když jsem jel Prahu tak jsem vlastně pokaždé jel tam s plnou a po D furt čouda 170-190 a nic nikdy nic a tady vlastně hrkám pořád po městě a pořád za 200,- nebo na hladový oko. |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak lanko na klapce mám volnější a vím že zaručeně to dojíždí do konce |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co si ještě vzpomínám tak defakto to samé dělal snímač otáček ale pokaždé když to udělal tak byl vyhozen v jednotce jako chyba a pokaždé v ten moment nešel otáčkoměr a když se vyšlápla spojka tak buď to tp zdechlo uplně nebo spadlo na volnoběh ale strašně se to lomcovalo. |
Autor: | Jura [ 19.11.10, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já si to myslel taky, že je to nadoraz, ale až jak sem to teprve odpojil tak se to nastavilo ta klapka... Jinak píská ti ta klapka když zapneš zapalování bez nastartování? |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj zavrčí a pak hebounce knučí a když se na ni dívám tak se i chvílema slabě pohybuje |
Autor: | Jura [ 19.11.10, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tak to je právě to, že není nastavená... fakt to zkus úplně odpojit připadně s tím ještě jakoby pootočit na ten doraz nebo to tam třeba přidržet a zkusit nastavit tu klapku...já na to taky čuměl... měl sem oddělané ty ségrovky malinký na tom lanku úplně a furt se to nechtělo nastavit...ale jak jsem vyháknul lanko úplně hned to šlo OK...zlkus to třeba i víckrát po sobě.... vzhledem ktomu, že stačí abys pustil a znovu šlápnul na plyn, tak bych víděl právě nějaký problém v té klapce.. |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
no já furt mám taky takovou tendenci to brát k tý klapce když to reaguje na plyn a chtěl jsem zkusit druhou ale ta taky nechce načíšt a když nenačte tak ještě ke všemu totálně zlobí, tak já to zejtra ještě zkusím ale mám ji jak zrcadlo čistou tak mě je divný že by to nedojelo |
Autor: | fatal [ 19.11.10, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Blbost, ale v plynovém pedálu chybu nemáš? Když výměna klapky nepomohla.... |
Autor: | Kristensen [ 19.11.10, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co by tam mělo být za chybu? leda chyba mezi pedálem a sedadlem, tam je akorát kus železa na kterej šlapeš a za něj je zaháknutý lanko až ke klapce |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |