Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prosíííím poraďte. !!!!!Problém s FORMANOM!!!!
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2446
Stránka 1 z 2

Autor:  sedliak [ 12.11.06, 15:46 ]
Předmět příspěvku:  Prosíííím poraďte. !!!!!Problém s FORMANOM!!!!

Mám taká problém.
Mám formana z roku 1992. Má najazdených 110000Km. V Motore je naliaty M6AD alebo M7AD, neviem presne, proste ten najlacnejší olej. Chcel by som tam dať nejaký lepší olej na zimu pre lepšie štarty asi syntetiku, ale neviem či by som tým neodpísal motor.
Ďalší môj problém je že motor štartuje na asi nie na všetkz valce, no to sa spravi po chvíli a už beží normálne.
Ten naječší problém je že keď prejdem cca 30 km motor začne kuckať, vznechávať ale len do cca 3000ot/min vo vzšších ide pekne. Raz ma ale už nechal stáť na dialnici. To yačal kuckať, vznechávať a nakoniec prestal ísť!
Dosť ma zarazilo že keď som natankoval 14L naturalu tak mi ich zožral po 100KM!
Neviem kde je problém. Prosím poraďte mi, už som z toho auta zúfalý.
Ďakujem :( :( [/b]

Autor:  cyz [ 12.11.06, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s FORMANOM

sedliak píše:
Mám taká problém.
Mám formana z roku 1992. Má najazdených 110000Km. V Motore je naliaty M6AD alebo M7AD, neviem presne, proste ten najlacnejší olej. Chcel by som tam dať nejaký lepší olej na zimu pre lepšie štarty asi syntetiku, ale neviem či by som tým neodpísal motor.

Ďakujem :( :( [/b]



No ty si teda dobrý - M6AD do formana...to se lije tak leda na léto do traktoru. Kdyby ten motor měl nohy tak tě nakope. Rozhodně tam syntetiku nedávej místo té sračky, protože když to uděláš tak se ti někde uvolní usazeniny a zadřeš, můžu ti doporučit maximálně nějaký lepší minerální. Co se týká toho cukání v nízkých otáčkách, kámošovi to dělalo taky a byly to přidřené šálky protože tam měl poslední litr oleje (potom po dolití 3l oleje se to namazalo, vyleštilo a zase jezdilo) ten chod na 3 válce to může mít spoustu příčin. Vytáhni svíčky a zjisti jestli nejsou např. mokré, že by tam šla voda (i když to by dělalo jiné problémy) nebo jestli se neucpávají olejem, dál to můžou být špatné kroužky, tudíž malá komprese zastudena (pokud to s M6AD hodně točíš za studena je to hodně pravděpodobné, pak to můžou být připálené ventily a nebo vadné kabely od svíček. Takže shrnutí: Zkontroluj kabely od svíček, rozdělovač, svíčky a změř tlaky ve válcích a uvidíš

Autor:  sedliak [ 12.11.06, 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ono ten motor ide pekne a je aj živý ale ako som písal tak keď idem v kuse viac ako 30km tak začne vynechávať a cukať. Keď vyradím, vytočím motor tak sa cukanie stratí. cuká to len do cca 3000 otáčok. Najviac ma serie ta spotreba 14L.

Autor:  Matthes [ 12.11.06, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ja zvolil misto M6AD M7ADSIII, zatim v poho :)
M6AD je vazne hrozna sracka

Autor:  Jarda S. [ 12.11.06, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

co je zač m7adsX ???

Autor:  Matthes [ 12.11.06, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Popis:
Oleje pro vozový park skládající se zejména z těžkých vozidel s naftovými motory

Použití:
- pro naftové motory (atmosférické i přeplňované) nákladních i osobních automobilů, autobusů, lokomotiv a jiných mobilních strojů vyžadující použití olejů vysoké výkonnosti :lol: :lol: :lol:



A i benzinovy motory, je docela dobrej, stoji jen trochu vic jak M6AD

Autor:  ferrari [ 12.11.06, 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosíííím poraďte. !!!!!Problém s FORMANOM!!!!

sedliak píše:
Mám taká problém.
Mám formana z roku 1992. Má najazdených 110000Km. V Motore je naliaty M6AD alebo M7AD, neviem presne, proste ten najlacnejší olej. Chcel by som tam dať nejaký lepší olej na zimu pre lepšie štarty asi syntetiku, ale neviem či by som tým neodpísal motor.
Ďalší môj problém je že motor štartuje na asi nie na všetkz valce, no to sa spravi po chvíli a už beží normálne.
Ten naječší problém je že keď prejdem cca 30 km motor začne kuckať, vznechávať ale len do cca 3000ot/min vo vzšších ide pekne. Raz ma ale už nechal stáť na dialnici. To yačal kuckať, vznechávať a nakoniec prestal ísť!
Dosť ma zarazilo že keď som natankoval 14L naturalu tak mi ich zožral po 100KM!
Neviem kde je problém. Prosím poraďte mi, už som z toho auta zúfalý.
Ďakujem :( :( [/b]


Ako olej by som odporúčal Madit Uniol (v Tescu ho momentálne majú za 299 Sk/4l), po 5000 km by som dal dolu vaňu a víko ventilov a skontroloval čistotu motora - potom rozhodoval o ďalšom oleji...
A to kuckanie...najprv by som menil sviečky, potom vyčistil karbec a možno vymenil ten medzikus pod karbecom..a potom...milión možných príčin...

Autor:  Jarda S. [ 12.11.06, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

to Matthes to je to M7adsX ?

Autor:  Matthes [ 12.11.06, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
to Matthes to je to M7adsX ?


Jo M7ADSIII od firmy Paramo

Autor:  Jarda S. [ 12.11.06, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Sadra17 píše:
to Matthes to je to M7adsX ?


Jo M7ADSIII od firmy paramo


já mam na mysli to "X" :cry:

Autor:  Matthes [ 12.11.06, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jaky X, je to M7ADSIII :shock: :?:

Autor:  Jarda S. [ 12.11.06, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Jaky X, je to M7ADSIII :shock: :?:


v globusu sem koukal na olej od Paramo nebo Mogul a označení bylo M7ADSX :shock: taky se mi to nezdálo

Autor:  Matthes [ 12.11.06, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Matthes píše:
Jaky X, je to M7ADSIII :shock: :?:


v globusu sem koukal na olej od Paramo nebo Mogul a označení bylo M7ADSX :shock: taky se mi to nezdálo


Ha, tak todle je neco jinyho. Neznam ... :)

Autor:  Jarda S. [ 12.11.06, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:

Ha, tak todle je neco jinyho. Neznam ... :)


já taky ne proto se ptám :lol:

Autor:  Nepér [ 12.11.06, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Nebylo by lepší tam dát normální minerální olej 15W40, než nějaký M...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/