Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
ekonomická jízda favo 136glxi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24550 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | škodař [ 28.11.10, 02:34 ] |
Předmět příspěvku: | ekonomická jízda favo 136glxi |
jakým stylem jezdit aby mi to co nejméně žralo? natankoval jsem za dvě kila a najel jsem sotva 72km a to jsem na křižovatkách zdechal brzdil motorem ny plyn skoro nešlapal a nevitáčel moc motor do otáče nedojížděl jsem s neutrálem... kde je chyba? |
Autor: | darklord [ 28.11.10, 02:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
no brzdenie motorom neni dobry napad ak to ma karbec... za dve kila mas kolko? 6 litrov? to by na tych 72km aj sedelo, ak si behal kratke trasy tak je to 8.6L/100km |
Autor: | ventYl [ 28.11.10, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to znacenie sa mi zda divne, ale X v nazve snad uz znaci BMM vstrekovacku, nie? teda aspon co viem, felda Xi znamenala 50kW motronic/MPi |
Autor: | Jiri [ 28.11.10, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ekonomická jízda favo 136glxi |
škodař píše: jakým stylem jezdit aby mi to co nejméně žralo? natankoval jsem za dvě kila a najel jsem sotva 72km a to jsem na křižovatkách zdechal brzdil motorem ny plyn skoro nešlapal a nevitáčel moc motor do otáče nedojížděl jsem s neutrálem... kde je chyba? presne tam kde pises...ve stylu jizdy a taky mozna serizeni motoru, za dve kila pokud vim mas necelych 7litru tak to ti to bere nejak kolem deviti na sto coz v tehle zime je skoro bezna vec edit ted taky koukam na to i-cko tak to upresni co mas pod kapotou |
Autor: | Dundee [ 28.11.10, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych skoro řekl, že to zdechání stříkačky na křižovatkách je na zvyšování spotřeby... Mám 40 kW Fávo, jezdím tak nějak normálně (mimo obce do 110 km/h) a kombinovaně se pohybuju někde kolem 7,5 na sto... |
Autor: | kwiko [ 28.11.10, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
LXi, GLXi je oznacovanie vybavy po roku 93 namiesto L, LS. Napriklad Bageta je original LXi a ma karburator... Spotrebu mam cca rovnaku ako ked som mal ekotronic, iba to uz lepsie taha aj nad 3tis. otacok. Cca 7l/100 po Bratislave, v zime 8. Ale dosahujem dobru spotrebu pri hocijakom aute, tak som nauceny... |
Autor: | Kristensen [ 28.11.10, 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
chcípat to na křižovatkách no já myslel že už vás to přešlo tohle, to jsou pak vypálený spínačky, startéry, věnec setrvačníku a už to lítá a když si to člověk nemůže udělat sám a musí to dát do servisu tak to se pak ty 2-3 decky ušetřený na 100km vyplatěj teda. |
Autor: | Jarda S. [ 28.11.10, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co nový auta se systémem stop-start |
Autor: | slovacek.milos [ 28.11.10, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ekonomická jízda favo 136glxi |
[quote="škodař"]jakým stylem jezdit aby mi to co nejméně žralo? hlavně postarej o brzd vodítka OK destičky volně, nahusění pneu, vcajku zapalování pořádné svíčky beru , membrána obohacovače OK a předstih doladěný dlouhodobým výzkumem, npucovaný lak, no prostě všechno v rychtyku pak se dostaneš na pěknou spotřebu miloš |
Autor: | kwiko [ 28.11.10, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Auto - start - stop - wash. To som videl napisane na pracke, ci umyvacke... |
Autor: | Milan Koukal [ 28.11.10, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
má tam 1,3 BMM 50KW |
Autor: | Capricorn [ 28.11.10, 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: no brzdenie motorom neni dobry napad ak to ma karbec... Ale kdyby jsme měli fičury jako třeba ekonomizér co je třeba u Lady a karburátoru OZON tak by to bylo super. Co jsem slyšel tak na LEKR teda Pierburg 2E3 se montoval taky na nějaký VW nebo Fordy. Jen škoda že ne na ten "náš". Imho jestli neutrál nebo rychlost... karburátoru je to vcelku jedno ten tam pere palivo pořád. Ale je fakt že vlivem vyššího podtlaku při brzdění motorem než při normálním volnoběhu je takhle ta volnoběžná směs o něco bohatší. |
Autor: | varok [ 28.11.10, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pokud má 50kW BMM, tak brždění motorem z kopce mu palivo ušetří, ne? V knížkách apod. je napsáno, že při brždění motorem ŘJ odpojí dodávku paliva a motor jede jakoby setrvačností. Vypínat ale motor na křižovatkách nemá smysl. Podle mě jednotka při startu přidá jemně paliva, pro lepší start, takže zase spotřeba navíc. Z mé vlastní zkušenosti zase vím, mám ten samý motor ve fáčku, že podtáčet motor třeba do 2000ot./min. taky není pro spotřebu dobré. raději to více vytočit, ale pořád se držet ve skoro stejných otáčkách, plynule řadit a podřazovat. |
Autor: | Carlos [ 28.11.10, 18:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok: Sic s felinou MPi, ale jezdím stejně, s kopce s kvaltem (ať už BMM či MPi by mělo jet "zadarmo" pokud jseš nad snad 1800 ot/min) jinak jezdím tak ve spektru 1500-3500, občas při předjíždění do omezovače, na křižovatkách samozřejmě nechcípám a jezdil jsem za 7,5 v létě na pořád podhuštěnejch 185/70 R14. |
Autor: | kwiko [ 28.11.10, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
ved kolko ma fa/fel spotrebu na volnobehu? 0,6l/h? kto tu ma palubny pocitac nech to potvrdi. A hodina je dost dlha doba |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |