Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 16:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Skoda Favorit from Poland.(10 km = 2L benzín) HELP! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Bydliště: Polska / Opole
Příspěvek Skoda Favorit from Poland.(10 km = 2L benzín) HELP!
Zdravím všechny.

Jsem hrdým majitelem Škody Favorit 135LS '92r.

Jsem polsky, tak píšu přes Google Translator (jestli někdo ví, v polštině, angličtině, prosím, napište:))

My Fava strašně moc kouře (10 km = 2L benzín) ...

Nahrazuje:

Zapalovacích kabelů (Tesla), svíčky (Brisk), kopule, a prst, vakuové, všechny kabely, filtry, nové, palivová nádrž větrací, odbaveno motýl v karburátoru (ale ne rozebrat.)

I skoda na plyn analyzátoru, ale diagnostik nebyl schopen nastavit správnou směs 100% (bude 1CO?) A říkal, že to byla chyba trysky ucpané od volnoběžných otáček. Dodal bych, že jak to zahřívá skoda kouří skraplała bílé a vody (ale těsnění hlavy je neporušená, voda není užívání, olej nebo ne). Automatický sytič pracuje správně, prodej spadnout v srpnu, atd., solenoid, když karburátoru je také dobré (pro re-zapálení po kotník je zapojen klíště charakteristické.

- Jediné, co jsem neudělal, je kontrola nastavení na fotoaparátu úhlu zapálení a zapálení první demontáže karburátoru.

Včera jsem přidal plyn na 5000 ot / min je sníh byla černá saze ...

Přítel říká, že je směs příliš bohatá sada tady a spalování těchto velkých kopců.

Žádám vás o pomoc, protože nemám tušení, co dělat, aby své skodinka uzené nejméně (jsem studentka a nemůžu si dovolit, aby vyplnil prostor paliva a paliva s námi opět vyskočil na vrchol ...)

Co by to mohlo být?

Prosím, pomozte rychle!

S pozdravem kluci a holky!

:cry: :cry: :cry:


Naposledy upravil wagrzyna dne 1.12.10, 15:15, celkově upraveno 1



1.12.10, 14:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
it would be better to write your question both in polish language and in english. polish and czech/slovak language are quite comparable but google translator is very imperfect to be able to translate between them. i can understand ground of your problem but have difficulties with getting what has been done with what result.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.12.10, 14:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Jestli jsem to dobře pochopil tak má problém s bohatou směsí takže bych šel klasiky po membráně obohacovače... klobouček na dva křížové šrouby na levé straně karburátoru (z pohledu řidiče). Tam když membrána praskne opravdu hodně tak černý kouř a saze z výfuku lítají jak splašený.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


1.12.10, 15:08
Profil

Příspěvky: 4
Bydliště: Polska / Opole
Příspěvek 
POLSKI:

Witam wszystkich.

Jestem dumnym właścicielem Skody Favorit 135LS '92r.

Jestem z polski, więc piszę przez Google Translator (jeśli ktoś umie w języku polskim, angielskim, proszę napisać:))

Moja Favo strasznie dużo pali (10 km = 2L benzyny) ...

Wymieniłem następujące części:

Przewódy zapłonowe (Tesla), świece (Brisk), kopułkę, palec rozdzielacza, wszystkie przewody podciśnieniowe, nowe filtry, zbiornik paliwa odpowietrzony, czyściłem gaźnik (z zewnątrz + przepustnice, gardziele), nowa podkładka gaźnika.

Byłem na analizatorze spalin, ale diagnosta nie może ustawić właściwych proporcji (powinno być na 1CO?) I powiedział, że pewnie dysze od wolnych obrotów są zatkane. Dodam, że jak silnik się nagrzeje to skraplała się biały dym i woda (ale uszczelka głowicy jest w stanie nienaruszonym, nie bierze wody, ani oleju).

Automat ssania działa prawidłowo, po wyłączeniu obroty spadają itp., elektromagnes również działa OK, po włączeniu zapłonu i podłączeniu kostki, słychać charakterystyczny dźwięk :)

- Jedyne, co mogę zrobić, to sprawdzić ustawienia kąta zapłonu i rozebrać gaźnik na części pierwsze.

Wczoraj dodałem gazu do 5000 obr / min, śnieg był z czarnej sadzy ...

Przyjaciel mówi, że mieszanka jest zbyt bogata i przez to skoda pali strasznie dużo...

Prosiłbym o pomoc bo nie mam pojęcia, co zrobić, aby moja skodinka paliła jak najmniej (jestem studentem i nie mogę sobie pozwolić, aby wlewać ogromne ilości paliwa i paliwo u nas po raz kolejny skoczyło do góry ...)

Co to może być?

Proszę o pomoc szybko!

Z poważaniem, chłopcy i dziewczęta :D!





=======================================================================================================







ENGLISH:

Hello everyone.

I am the proud owner of the Skoda Favorit 135LS '92r.

I'm from Polish, so I write the Google Translator (if anyone knows how to speak Polish, English, please write:))

My Favo awful lot of smoke (10 km = 2L petrol) ...

Replaced the following parts:

Ignition Wires (Tesla), candles (Brisk), dome, finger separator, all vacuum lines, new filters, vented fuel tank, cleaned the carburetor (outside dampers, gorges), a new washer carburetor.

I was at the gas analyzer, but the diagnostician can not set the proper proportions (there should be 1CO?) I said that probably the idle speed jets are clogged. I would add that as the engine to warm it up skraplała white smoke and water (but the head gasket is intact, does not take water or oil).

Automatic choke is working properly, after dropping off turnovers, etc., the electromagnet also works OK, when you turn on the ignition and connecting cubes can hear the sound:)

- The only thing I can do is check the angle of ignition and carburetor dismantled piece by piece.

Yesterday I added gas to 5000 rpm, the snow was made of black soot ...

A friend says that the mixture is too rich and thus skoda burns an awful lot ...

I would ask for help because I have no idea what to do to my skodinka smoked the least (I am a student and I can not afford to pour huge amounts of fuel and fuel with us once again jumped to the top ...)

What could it be?

Please help fast!

Sincerely, boys and girls :D!



POMOCY :!: HELP :!: Nápověda :!: :cry:


1.12.10, 15:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
on the side of carburettor, under cap check ruber membrane (on 2 screws) .
Be careful, under cap are also tiny metal ball and spring... don't loose them :wink:
Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.12.10, 15:47
Profil

Příspěvky: 4
Bydliště: Polska / Opole
Příspěvek 
Jeszcze jakieś pomysły? / Someone have an another idea :?:


1.12.10, 20:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
vadný jehlový ventil v karburátoru? Příliš vysoká hladina v plovákové komoře? Neměnil jsi trysky? (může být třeba i povolená)
------------------------------------------
Malfunctional needle valve in carburetor? Fuel level in float chamber is too high? Did you do something with nozzles? (it can be only unloosen, too)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


1.12.10, 20:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
First option:
Obrázek Obrázek

Second option: stop valve does't work. That could result in overfilling petrol chamber...
Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.12.10, 21:02
Profil

Příspěvky: 4
Bydliště: Polska / Opole
Příspěvek 
Thanks skoda friends for posting :D

Nice pictures (can you send a bigger photo, becaouse i can't see a details :()

How to pimp the idling nozzle / DYSZA WOLNYCH OBROTÓW?

Post more and thanks so much :mrgreen:


1.12.10, 21:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz