POLSKI:
Witam wszystkich.
Jestem dumnym właścicielem Skody Favorit 135LS '92r.
Jestem z polski, więc piszę przez Google Translator (jeśli ktoś umie w języku polskim, angielskim, proszę napisać:))
Moja Favo strasznie dużo pali (10 km = 2L benzyny) ...
Wymieniłem następujące części:
Przewódy zapłonowe (Tesla), świece (Brisk), kopułkę, palec rozdzielacza, wszystkie przewody podciśnieniowe, nowe filtry, zbiornik paliwa odpowietrzony, czyściłem gaźnik (z zewnątrz + przepustnice, gardziele), nowa podkładka gaźnika.
Byłem na analizatorze spalin, ale diagnosta nie może ustawić właściwych proporcji (powinno być na 1CO?) I powiedział, że pewnie dysze od wolnych obrotów są zatkane. Dodam, że jak silnik się nagrzeje to skraplała się biały dym i woda (ale uszczelka głowicy jest w stanie nienaruszonym, nie bierze wody, ani oleju).
Automat ssania działa prawidłowo, po wyłączeniu obroty spadają itp., elektromagnes również działa OK, po włączeniu zapłonu i podłączeniu kostki, słychać charakterystyczny dźwięk
- Jedyne, co mogę zrobić, to sprawdzić ustawienia kąta zapłonu i rozebrać gaźnik na części pierwsze.
Wczoraj dodałem gazu do 5000 obr / min, śnieg był z czarnej sadzy ...
Przyjaciel mówi, że mieszanka jest zbyt bogata i przez to skoda pali strasznie dużo...
Prosiłbym o pomoc bo nie mam pojęcia, co zrobić, aby moja skodinka paliła jak najmniej (jestem studentem i nie mogę sobie pozwolić, aby wlewać ogromne ilości paliwa i paliwo u nas po raz kolejny skoczyło do góry ...)
Co to może być?
Proszę o pomoc szybko!
Z poważaniem, chłopcy i dziewczęta
!
=======================================================================================================
ENGLISH:
Hello everyone.
I am the proud owner of the Skoda Favorit 135LS '92r.
I'm from Polish, so I write the Google Translator (if anyone knows how to speak Polish, English, please write:))
My Favo awful lot of smoke (10 km = 2L petrol) ...
Replaced the following parts:
Ignition Wires (Tesla), candles (Brisk), dome, finger separator, all vacuum lines, new filters, vented fuel tank, cleaned the carburetor (outside dampers, gorges), a new washer carburetor.
I was at the gas analyzer, but the diagnostician can not set the proper proportions (there should be 1CO?) I said that probably the idle speed jets are clogged. I would add that as the engine to warm it up skraplała white smoke and water (but the head gasket is intact, does not take water or oil).
Automatic choke is working properly, after dropping off turnovers, etc., the electromagnet also works OK, when you turn on the ignition and connecting cubes can hear the sound:)
- The only thing I can do is check the angle of ignition and carburetor dismantled piece by piece.
Yesterday I added gas to 5000 rpm, the snow was made of black soot ...
A friend says that the mixture is too rich and thus skoda burns an awful lot ...
I would ask for help because I have no idea what to do to my skodinka smoked the least (I am a student and I can not afford to pour huge amounts of fuel and fuel with us once again jumped to the top ...)
What could it be?
Please help fast!
Sincerely, boys and girls
!
POMOCY HELP Nápověda