Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Padání benzínu favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24613 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pepakvatropolis [ 3.12.10, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Padání benzínu favorit |
Hezký den, dnes jsem objevil opět závadu na svém fávu. Přestože je auto denně v provozu, nyní v těchto mrazech mám problémy při studeném startu - po aktivaci sytiče (1x sešlápnu pedál plynu na zem) motor jakoby chytne, ale neudrží se a chcípne. Totéž napodruhé, až kdyžtak napotřetí už nasaje víc benzinu a už je to ok. Též startování motoru na lpg (pouze zahřátý motor) trvá mnohem déle než dříve. Včera jsem musel startovat dokonce myslím 6x než to chytlo...(to mluvím o benzinu) Co s tím ? Předpokládám karburátor, nicméně ten jsem si před cca 3 měsíci nechal vyměnit, protože původní už nešel ani seřídit... Prodávají se ještě díly na karburátory nebo už je to šrotová záležitost ??? Díky za každou radu . PS: stav motoru vlastního je myslím si dost dobrý, starty nikdy nebyly problém, začalo to zrazu - najednou ... |
Autor: | Petr105 [ 5.12.10, 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Využiju tenhle topic, mám stejný problém, ale u 120. Před startem po delším stání napumpuju benzín ručně, zvednu sytič a startuju. Motor hned potom co naskočí zase chcípne, v létě tak 1-2krát, teď v zimě klidně i 4krát. Pumpu mám určitě dobrou, tu jsem repasoval. Je to u škodovky závada, nebo vlastnost? |
Autor: | Matthes [ 5.12.10, 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Ohle viko karbu, popripade slapnes parkrat na plyn? |
Autor: | Petr105 [ 5.12.10, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Karburátor je nový. Jj, na plyn šlapu, tak cca 3krát. |
Autor: | Matthes [ 5.12.10, 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Tak je motor v prdeli, spatna komprese Predpokladam ze nemas netesne to... sani. |
Autor: | Petr105 [ 5.12.10, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Jo, tak to nevím... To že je motor v prdeli je dost reálný, viz ten olej... |
Autor: | Šemik [ 5.12.10, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
To rozhodně není vlastnost, auto musí startovat napoprvé, na tohle jsem byl vždycky háklivý Základ je ten karburátor, zejména rovnost víka, těsnost "O"kroužků, rovná příruba k sání aj. Nikde nesmí být nějaká netěsnost. Jestli máš posilovač brzd, podívej se taky na holendr v sacím potrubí - často bývá povolen. Hadici máš předpokládám OK? Rozdělovač je neméně důležitý. Vymezené vůle, jak ve vlastním rozdělovači, tak hlavně oblast čep osy-spojka rozdělovače-komínek. Svíčky správný odtrh, nezaprasený povrch rozdělovače i VN cívky, dobré VN kabely (modré, nebo červené s Cu jádrem). Vhodný předstih a odtrh Vždycky mi to v jakkékoliv zimě chytalo napoprvé, ať jsem měl 1.4 8V nebo naprosto vylágrovanou 120 kvůli poslední TK (a ta že měla dost, po rovince to nejelo víc jak kilo, žralo to oleje jak benzínu (trocha nadsázky)) To navíc bylo v kombinaci s nic moc aku a obyčejným startérem, to prostě muselo chytit okamžitě - další šance nebyla Rozhodně to není vlastnost a lze to odstranit, třebaže je to někdy běh na dlouhou trať |
Autor: | Petr105 [ 5.12.10, 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Koukám, že je to záležitost tak na týden, než vychytám všechny možnosti. Z toho co jsi ale psal, bych nejvíce podezříval ten rozdělovač, vím o tom, že předstih o pár stupňů díky vůlím lítá. Po netěsnostech se zkusím podívat, karburátor by měl být OK. Divný ale je, že motor chytá, ale po chvilce chcípne... |
Autor: | Šemik [ 5.12.10, 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Proto bych začal karburátorem - tohle je téměř jistě prohlé víko. |
Autor: | Petr105 [ 5.12.10, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Divný, ten šroub na filtrbox tam nemám. Možná jsem moc utáhnul šrouby víka... Pomohly by dvě těsnění na sobě? Myslím, že Chemer to tak kdysi řešil... Edit: Teď si tak uvědomuju, po obvodu té spáry na spoji těleso/víko karbu mi kolem dokola sákne benzín. Je to normální? Myslel jsem, že to zaroste, ale ne. Stále je tam vlhko, když přejedu po spáře prstem, cítím benzín. |
Autor: | Šemik [ 5.12.10, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Dvě těsnění ne, jen jedno. To víko jsi dával fungl nové? Dost udělá i nízká hladina plovákové komory Edit : no, když je to až tak jak píšeš v editu, moc dobré to určitě není. |
Autor: | Petr105 [ 5.12.10, 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Karburátor je celý nový, hladina nastavena z výroby. |
Autor: | CROWACK [ 5.12.10, 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
než začneš řešit dvě těsnění a podobný cypoviny tak si napřed ověř pomocí šupléry, jestli je vůbec křivý... ale jak je jednou křivý, tak už pak jedině výměna... |
Autor: | Šemik [ 5.12.10, 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Padání benzínu favorit |
Menší ohnutí jde srovnat ve svěráku, výměna není vždy nutná Začal bych tím karburátorem - vyndat, rozebrat do šroubku, zkontrolovat. I když je nový, nemusí být OK. Není na tom co zkazit, když si nafotíš jak to bylo složeno, určitě to lehce dáš pak zase dohromady. S rozdělovačem to samý, je to taky plug and play |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |