Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nízké tlaky, co s tím?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24645
Stránka 1 z 1

Autor:  xXxTRA [ 5.12.10, 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Nízké tlaky, co s tím?

Na felde 1.3i BMM mam urcite nizke tlaky na valcich, motor najeto neznamo koli, na tachometru bylo pred vymenou budiku 210tis, ale motor uz meneny byl... taha hezky, problemy s nim moc nejsou, ale pri startovani toci starter "zlehka"... nemam tlaky zmerene, ale vim ze nejsou normalni


jinak naposledy kdyz jsem ted "varil" jsem se dival a v nadobce s chladici kapalinou jsem mel penu nad vodou, a trosku vody i zmizelo -asi vyvarila? nebo ho to zere? jinak jako klasicky moje felis nema pod vickem oleje slem :D a v oleji vodu nepozoruji

Autor:  Matthes [ 5.12.10, 15:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

Nic s tim, jezdit nebo GO za 10 litru.

Autor:  CROWACK [ 5.12.10, 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

popřípadě jinej motor...ale nejlíp napřed ty tlaky změřit, aby to nebylo jenom nějaký zdání...

Autor:  xXxTRA [ 5.12.10, 16:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

no tak zmerit nemam kde, byl by nekdo z ostravy? :) jinak teoreticky by to mohla byt i hlava, ne? stejne do motoru strasne moc chce jit vacka ze 136x :) a hlava liznout asi o milimetr a udelat presahy

myslim jako ze ventily by chtely zabrousit s hlavou, atp... jinak generalka je moc, to radsi vezmu z fabie z totalky na zadek motor za litrik a preskladam do feldy... at tam je 1.4 :) kamarad z dectvi ma vrakac, takze by to mohlo jit

Autor:  kwiko [ 5.12.10, 17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

Olej ti to asi velmi nezere, startuje, jazdi...
Skus sa spytat doktora na nazor = Plnic je vedla :D

Autor:  xXxTRA [ 5.12.10, 17:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

olej to velmi zere, nebo vetsina vykape prez vypustak na vane :-/

Autor:  Mex [ 5.12.10, 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

A čím přesně by sis tou vačkou ze 136X do 136B (předpokládám že se jedná o 50 kW) pomohl když má menší časování? Navíc jestli by sis chtěl nechat líznout hlavu o milimetr a vyměnit vačku tak musíš zasáhnout do řídící jednotky a změnit mapy paliva a předstihu. Nejsem teda znalec, ale mělo by to tak myslím že být.

Autor:  Jarda S. [ 5.12.10, 18:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

xXxTRA vačkou ze 136X si nepomůžeš BMM má ostřejší :lol:

Autor:  darklord [ 5.12.10, 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

a na nizke tlaky pomaha toto : http://youtube.com/v/Q5wNafq4v-E :D:D:D:D:D

Autor:  xXxTRA [ 6.12.10, 08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

Sadra17 píše:
xXxTRA vačkou ze 136X si nepomůžeš BMM má ostřejší :lol:


no podle tabulky tady http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159 sem se docetl, ze 136X by mela byt ostrejsi, ne?

darklord: ja nizkymi tlaky netrpim :D spis motor by potreboval zasah... byl by tu nekdo z ostravy, kdo by mi tlaky zmeril?

Autor:  kwiko [ 6.12.10, 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

ten clanok ma uz svoje roky, tu je spravnejsia tabulka 8)
Obrázek

Autor:  darklord [ 6.12.10, 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

kwiko: tiez nepresna ;)
http://skoda-katalog.eu/ekatalog-105-12 ... tech_vacky

Autor:  kwiko [ 6.12.10, 11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

Tu som hladal, ale google nasiel hentu rychlejsie a BMM 254/254 je tam spravne...

Autor:  xXxTRA [ 6.12.10, 16:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nízké tlaky, co s tím?

tak to me to zmatlo... takze vacka zustane, sle stejne by to chtelo zmert ty tlaky, za uplatek? at se hnu z mista, budto to bude ficet ventilama, nebo pistni krouzky/vlozky...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/