Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felicia 1,6 - za studena nejde nastartovat https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2468 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | raal [ 13.11.06, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Felicia 1,6 - za studena nejde nastartovat |
Mám následující problém : Felicia 1,6 po výměně následujících dílů : startér, věnec, čidlo teploty, zapalovací cívky, zapalovací kabely, svíčky, byly zkontrolovýny rozvody, a ta nestie nejde za studena natočit. Jakmile pustím klíček, sepne se elektrika, palivové čerpadlo natlakuje, začnu startovat, startér točí jak divý a nic!!! Jakmile ale přestanu točit startérem, tak ta potvora chytne. Nevím si s tím prostě rady. Pomůže někdo nějakou radou. Díky. RAAL |
Autor: | slovacek.milos [ 14.11.06, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusil bych baterku s někým aspon vyměnit, třeba ti dává při startu nízké napětí, ono to točí, čerpadlo jede, ale palivo to nedává, přijít se na to dá tak, že proměříš baterku zátěžovým testérem, já ho mám, ale nikde jsem ho běžně neviděl, pak sděláš kabely VN a připojíš na ně další svíčky, ty původní tam necháš, vyšroubuješ vstřikovací lištu a uvidíš hned co tomu chybí při startu jestli palivo nebo jiskra miloš |
Autor: | raal [ 14.11.06, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: zkusil bych baterku s někým aspon vyměnit, třeba ti dává při startu nízké napětí, ono to točí, čerpadlo jede, ale palivo to nedává, přijít se na to dá tak, že proměříš baterku zátěžovým testérem, já ho mám, ale nikde jsem ho běžně neviděl, pak sděláš kabely VN a připojíš na ně další svíčky, ty původní tam necháš, vyšroubuješ vstřikovací lištu a uvidíš hned co tomu chybí při startu jestli palivo nebo jiskra miloš Baterku jsem dal novou. Kdyz startuji s pomocnym zdrojem, chytne bez problemu. Jeden fakt, co mne jeste napdl je ten, ze pri startu kope starter, a na svice ze zacatku neni jiskra. RAAL |
Autor: | slovacek.milos [ 15.11.06, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestliže ti kope starter kdoví co tam máš za předstih, zkus volmetrem změřit jaké máš napětí při startování, nevím jak 1.6, ale MPi pod osum voltů točí, čerpadlo jede a palivo ani jiskra nejde, to jsem měl nedávno, mně se ten tvůj akumulátor nelíbi, co je nové nemusí vždy fungovat, zvlášt když potřebuješ pomocný zdroj a předstih se ladí na přístroji VAG tuším 1300 otáček 6-7 stupnů stroboskopem miloš |
Autor: | raal [ 15.11.06, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: jestliže ti kope starter kdoví co tam máš za předstih, zkus volmetrem změřit jaké máš napětí při startování, nevím jak 1.6, ale MPi pod osum voltů točí, čerpadlo jede a palivo ani jiskra nejde, to jsem měl nedávno, mně se ten tvůj akumulátor nelíbi, co je nové nemusí vždy fungovat, zvlášt když potřebuješ pomocný zdroj a předstih se ladí na přístroji VAG tuším 1300 otáček 6-7 stupnů stroboskopem miloš Oěřeno, zkontrolováno, sedí. RA |
Autor: | raal [ 16.11.06, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
raal píše: slovacek.milos píše: jestliže ti kope starter kdoví co tam máš za předstih, zkus volmetrem změřit jaké máš napětí při startování, nevím jak 1.6, ale MPi pod osum voltů točí, čerpadlo jede a palivo ani jiskra nejde, to jsem měl nedávno, mně se ten tvůj akumulátor nelíbi, co je nové nemusí vždy fungovat, zvlášt když potřebuješ pomocný zdroj a předstih se ladí na přístroji VAG tuším 1300 otáček 6-7 stupnů stroboskopem miloš Oěřeno, zkontrolováno, sedí. RA Dnes jsem zase strčil hlavu do motoru, a zjistil jsem nasledujici. Pokud startuji pres spinacku, nebo i primo na starteru, system mi nehaze jiskru. V momente, kdy skoncim se startovanim, tak mi motor jiskru hodi. A je to v rukach bozich, jestli motor chytne nebo ne. Skutecne nevim, co s tim. RAAL |
Autor: | slovacek.milos [ 19.11.06, 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
přejdi do elektriky najdi si tam kontakt na vopaje, pavel od jihlavy to je odborník na elektriku, jestliže máš při startu na baterce min 9V, zapneš klíček do první polohy a na starter kontkat 50 přivedeš proud a neháže to jiskru, tak pomůže jedině schémátko elektroinstalace a začít pátrat, myslel jsem si že by to mohlo být ve spínačce, ale ten kontak 50 to vylučuje, jak jsem psal měl jsem to na 1.3MPi a bylo to baterkou, ale u 1.6 to nevím miloš |
Autor: | fert.j [ 26.11.06, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus zkontrolovat ukostreni vseho protoze ubytky napeti na tom problemu ma za nasledek ze neni napeti na otevreni vstriku |
Autor: | raal [ 26.11.06, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
fert.j píše: zkus zkontrolovat ukostreni vseho protoze ubytky napeti na tom problemu ma za nasledek ze neni napeti na otevreni vstriku Tak jsem nakonec zjistil, ze byl posunuty předstih z nějakých 5 na 18. Přitom je zarážející, že majitel s autem nic nedělal, a neví jak se mohl přestavit. Přijde mi to jako divočina. RAAL |
Autor: | slovacek.milos [ 27.11.06, 08:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak jsi zjistil ten předstih a při kolika otáčkách? miloš |
Autor: | raal [ 27.11.06, 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: jak jsi zjistil ten předstih a při kolika otáčkách? miloš Na VAGU při 1800 ot. A mneníé to z mojí hlavy. RAAL |
Autor: | slovacek.milos [ 27.11.06, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
na wag com 2000 je to přesně 1300 otáček to tam zvedne ten program a pak lampou 6-7 stupnů. mně to jen neleze do hlavy, žes třeba neslyšel nadměrně ventily, při akceleraci, já ty 1.6 dělám tři a co se uvolnil trh, tak se snima roztrhl pytel, tak mám zájem zejména o záhady, že právě píšeš že ti to neházelo jiskru a po úpravě předstihu o 12 stupnů to jede, protože jestli je předstih 0 nebo 60 stupnů, tak by měla jiskra proběhnout vždy, poslední dobou se nedivím ničemu miloš |
Autor: | raal [ 27.11.06, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: na wag com 2000 je to přesně 1300 otáček to tam zvedne ten program a pak lampou 6-7 stupnů. mně to jen neleze do hlavy, žes třeba neslyšel nadměrně ventily, při akceleraci, já ty 1.6 dělám tři a co se uvolnil trh, tak se snima roztrhl pytel, tak mám zájem zejména o záhady, že právě píšeš že ti to neházelo jiskru a po úpravě předstihu o 12 stupnů to jede, protože jestli je předstih 0 nebo 60 stupnů, tak by měla jiskra proběhnout vždy, poslední dobou se nedivím ničemu miloš To je to, co taky nechápu. Je fakt, že jsem tu feldu odpiuskal, neměl jsem na ni čas a potažmu náladu, dělali to v servisu, nemuzu jmenovat, a tohle mi tvrdi, ze byla zavada. Ale mi to do palice nejde. Na druhou stranu si s tim hrali 3 dni. Takze bud kecaj, anebo ja jsem mimo misu. RAAL |
Autor: | slovacek.milos [ 28.11.06, 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
já to už chápu, prostě se v tom 3m dny hrabali až to jelo,zkoušeli všechno a čím to bylo ani možná neví třeba nějaký kontakt, ukostření, relátko, tyto výsledky mívám taky, proto říkám elektrika to není jen tak, to už je věda miloš |
Autor: | raal [ 28.11.06, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: já to už chápu, prostě se v tom 3m dny hrabali až to jelo,zkoušeli všechno a čím to bylo ani možná neví třeba nějaký kontakt, ukostření, relátko, tyto výsledky mívám taky, proto říkám elektrika to není jen tak, to už je věda miloš Jenže for, je v to,. že ta felda stále kope a přestala opět startovat. A to stála na dvoře. RAAL |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |