Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24843
Stránka 1 z 1

Autor:  Jiri [ 24.12.10, 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

vim ze uz to tu bylo, ale mame to momentalne na stole a chceme vyzkouset, zapojeni je jine takze potreba prepojit draty k teplotnimu cidlu vzduchu a ke vstriku, ale vime jak na to...prumer klapky je 38mm :D tlak paliva nevim, kolik dava vstrik pri stejnem impulsu taky nevim.........tak co mame to tam zkusit.... :?:

Autor:  varok [ 24.12.10, 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

Pokud ti to ten motor nerozerve, tak proč ne? Za pokus nic nedáš, maximálně pocit, že jsi to vyzkoušel a hovínko z toho. Pro ty místní tunery by to ale možná bylo přínosem. Alá Sadra17 aspol.

Autor:  Jarda S. [ 24.12.10, 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

mě do toho netahej já už jedu na MPI

Autor:  varok [ 25.12.10, 11:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

Aha, já jen, že jsi předtím hledal řešení, jak krmit svůj spešl motůrek.

Autor:  Jarda S. [ 25.12.10, 11:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

jo nic jinýho než MPI nebo karbec nemá na "upraveným" motoru co dělat

Autor:  Jiri [ 25.12.10, 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

vstrik sme vyzkouseli...pridalo to odhadem tak 25...30koni urcite :D

Autor:  Jarda S. [ 25.12.10, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

takže v praxi nic :lol: jelikož se to podle lambdy ochudilo :lol:

Autor:  Ondras83 [ 25.12.10, 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

taky mam doma klapku z 1,8BMM golfa 8V 66kw...

ale uz nemam auto BMM

Autor:  Jiri [ 26.12.10, 00:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro tunery...vstrik z 1.8 8V do BMM

kamarad projel.....rekl za nic nejak nezaregistroval, jedine co se zdalo me ze se malicko spravila takove ta prodleva kolem 2000otacek co ma vestina bmm, ale ve vysledku v podstate asi to same, mozna je motor takovy malicko pruznejsi....asi diky tomu ze tam jde pri stejne implusu vice paliva a lambda nez to stahne tak vysledek je malicko lepsi pruznost...po pravde to moc nestoji za ten sranec, my sme nezvetsovali prumer podlozky a saciho kanalu chteli sem to zkusit jestli to vubec pojede, ale pro kvalitni montaz je to taky potreba udelat a navic je potreba prepojit zapojeni vstriku a teplotniho cidla a dale motorek pro nastaveni klapky ma trosku jine umisteni tak s tim si vyhrat .....a vysledek asi tak 0.0000005Kw navic :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/