Autor |
Zpráva |
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Hoj,možná budu mít hloupý dotaz,tak mě prosím nepeskujte potřeboval bych vysvětlit jak se šteluje tlak paliva u karburátorového motoru,u MPI je to tak že se před lištu dá regulátor a až se dosáhne přednastaveného tlaku,tak regulátor vrátí palivo zpět do nádrže a tím pádem se v liště udržuje tlak který je nastaven na regulátoru.(nevím zda to říkam zprávně ) Je to u karburátoru stejné? Nebo to má řešené nějak jinak? Viděl jsem to na upraveném motoru s čerapdlem Facet. Dík za ohleduplnost při mé neznalosti
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
7.1.11, 21:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
AC pumpa dává malej tlak a ten udrží jehlovej ventil v karbecu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.1.11, 21:47 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
U mechanické pumpy dojde při zavření jehlovýho ventilu k pozastavení práce čerpadla. Tzn. vznikne protitlak na membránu čerpadla což podrží membránu v dolní pozici a náhon (páčka) čerpadla se po vačce jen volně pohybuje. Když se člověk podívá na řez čerpadlem tak to hned pochopí. Sání je přes páčku od vačky a výtlak je pružinou pod membránou.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.1.11, 22:03 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale já myslím když tam dám čerpadlo Facet(elektrický) AC pumpu ůplně odstraním a dám tam regulátor tlaku paliva např. tenhle http://www.highperformanceparts.cz/regulator-tlaku-paliva-profi-kit.1090
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
7.1.11, 22:09 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ptal ses na to jak to má řešené karburátor ne jak to udělat s Facetkou... Mimoto mám ten pocit že Facetka vystavuje (pozastavuje při uzavření jehlovýho ventilu) taky.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.1.11, 22:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
musíš dát nízkotlakou Facet a nemusíš nic řešit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.1.11, 22:16 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Niesom si isty ale nefunguje odbublinkovac na karbosovom fave aj ako pretlakovy ventil ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
10.1.11, 17:03 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Přesně tak. Karburátorový motor pracuje s velmi nízkými tlaky v podávacím palivovém potrubí oproti vstřikovacím motorům a proto tento tlak udrží i jehlový ventil v karburátoru. Pokud je čerpadlo facet ve variantě pro karburátorové motory, není třeba řešit žádný obtok, redukční ventil a podobně. To by bylo na místě při použití čerpadla určeného pro vstřikování.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.1.11, 17:10 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale co já vim,tak fávo má vratné potrubí do nádrže,takže kdyby se před karbec dal ten regulátor,tak by to mohlo fungovat jak u vstřikování,nebo se mílím ?
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 18:06 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
jde o zbytečné vymýšlení hovadin a plýtvání penězi, pokud použiješ elektrické podávací čerpadlo určené pro karburátorový motor (tuším 0,5-0,8 kPa - střelba od boku), nic z těchhle hovadinek nepotřebuješ.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.1.11, 18:08 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A ono myslím že Nepér má Facetku ne? Jinak ten tlak je cca 0,35 - 0,40 bar.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
10.1.11, 18:10 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
OK,dík za odpovědí
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 18:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Dáváš blok bez díry, nebo vačku bez vačky, že potřebuješ elektriku? Jinak já tu pumpu mám zapojenou, jako by to byla mechanická na bloku... co si nevezme karburátor jehlovým ventilem, odteče tou bílou věcí zpět.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.1.11, 18:53 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Řeším toto:
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
10.1.11, 19:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
takze dalsi picovinu s facetkou tady jezdi-lo hodne lidi (semik, T2, neper) a kdyz je nizkotlaka, tak nemusis nic resit, vsechno si poresi jehlovej ventil, pripadne odbublinkovavac
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.1.11, 19:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|