Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Regulace tlaku paliva u karburátoru.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=24992
Stránka 1 z 5

Autor:  czechino [ 7.1.11, 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Hoj,možná budu mít hloupý dotaz,tak mě prosím nepeskujte
potřeboval bych vysvětlit jak se šteluje tlak paliva u karburátorového motoru,u MPI je to tak že se před lištu dá regulátor a až se dosáhne přednastaveného tlaku,tak regulátor vrátí palivo zpět do nádrže a tím pádem se v liště udržuje tlak který je nastaven na regulátoru.(nevím zda to říkam zprávně :roll: )
Je to u karburátoru stejné? Nebo to má řešené nějak jinak? Viděl jsem to na upraveném motoru s čerapdlem Facet.
Dík za ohleduplnost při mé neznalosti :D

Autor:  Jarda S. [ 7.1.11, 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

AC pumpa dává malej tlak a ten udrží jehlovej ventil v karbecu

Autor:  Capricorn [ 7.1.11, 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

U mechanické pumpy dojde při zavření jehlovýho ventilu k pozastavení práce čerpadla. Tzn. vznikne protitlak na membránu čerpadla což podrží membránu v dolní pozici a náhon (páčka) čerpadla se po vačce jen volně pohybuje. Když se člověk podívá na řez čerpadlem tak to hned pochopí. Sání je přes páčku od vačky a výtlak je pružinou pod membránou.

Autor:  czechino [ 7.1.11, 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Ale já myslím když tam dám čerpadlo Facet(elektrický) AC pumpu ůplně odstraním a dám tam regulátor tlaku paliva např. tenhle http://www.highperformanceparts.cz/regulator-tlaku-paliva-profi-kit.1090

Autor:  Capricorn [ 7.1.11, 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Ptal ses na to jak to má řešené karburátor ne jak to udělat s Facetkou... Mimoto mám ten pocit že Facetka vystavuje (pozastavuje při uzavření jehlovýho ventilu) taky.

Autor:  Jarda S. [ 7.1.11, 22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

musíš dát nízkotlakou Facet a nemusíš nic řešit

Autor:  Jonny [ 10.1.11, 17:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Niesom si isty ale nefunguje odbublinkovac na karbosovom fave aj ako pretlakovy ventil ?

Autor:  CROWACK [ 10.1.11, 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Přesně tak. Karburátorový motor pracuje s velmi nízkými tlaky v podávacím palivovém potrubí oproti vstřikovacím motorům a proto tento tlak udrží i jehlový ventil v karburátoru. Pokud je čerpadlo facet ve variantě pro karburátorové motory, není třeba řešit žádný obtok, redukční ventil a podobně. To by bylo na místě při použití čerpadla určeného pro vstřikování.

Autor:  czechino [ 10.1.11, 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Ale co já vim,tak fávo má vratné potrubí do nádrže,takže kdyby se před karbec dal ten regulátor,tak by to mohlo fungovat jak u vstřikování,nebo se mílím :roll: ?

Autor:  CROWACK [ 10.1.11, 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

jde o zbytečné vymýšlení hovadin a plýtvání penězi, pokud použiješ elektrické podávací čerpadlo určené pro karburátorový motor (tuším 0,5-0,8 kPa - střelba od boku), nic z těchhle hovadinek nepotřebuješ.

Autor:  Capricorn [ 10.1.11, 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

A ono myslím že Nepér má Facetku ne? Jinak ten tlak je cca 0,35 - 0,40 bar.

Autor:  czechino [ 10.1.11, 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

OK,dík za odpovědí :wink:

Autor:  Nepér [ 10.1.11, 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Dáváš blok bez díry, nebo vačku bez vačky, že potřebuješ elektriku? Jinak já tu pumpu mám zapojenou, jako by to byla mechanická na bloku... co si nevezme karburátor jehlovým ventilem, odteče tou bílou věcí zpět.

Autor:  czechino [ 10.1.11, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

Řeším toto:

Obrázek

Autor:  Ondras83 [ 10.1.11, 19:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.

takze dalsi picovinu :D

s facetkou tady jezdi-lo hodne lidi (semik, T2, neper) a kdyz je nizkotlaka, tak nemusis nic resit, vsechno si poresi jehlovej ventil, pripadne odbublinkovavac

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/