Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Uložení motoru a převodovky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | RK [ 18.1.06, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ještě teda než se do toho pustím. Nemá někdo ve felicii motor 1.6 upravený na 105 HP. Jestli jo tak prosím o zkušenost se silentblokem na boku převodovky, jestli to chvíli vydrží a má to cenu vyměňovat. Aby platila rovnice úsilí+práce+peníze=kladný výsledek. |
Autor: | Luboš [ 18.1.06, 23:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta 1,6ka v muzeu je ale vlastní konstrukce škodovky a nemá nic společného s tím zastralým ekvivalentem od VW co se rval do felícií. Jestli se nepletu, tak téměř 105 HP měla už v základu... |
Autor: | Návštěvník [ 21.1.06, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Luboš píše: Ta 1,6ka v muzeu je ale vlastní konstrukce škodovky a nemá nic společného s tím zastralým ekvivalentem od VW co se rval do felícií. Jestli se nepletu, tak téměř 105 HP měla už v základu... jj je to tak - do formanu byl seriove navrzen motor 1,6 74kW, ale nakonec od toho cukli a nedaval se tam. Bylo by to ale asi hodne slusny - taky by me zajimalo jak by kluci ze skodovky kvuli tomu zmenili uchyceni motoru, prevodovky a hlavne ramen a podobne |
Autor: | brano [ 20.2.06, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uložení motoru a převodovky |
ja mam upraveny motor na favorite+kratku skrinu (prevodovku),takze ak ten motor tocis,tak tie ulozenia dostavaju poriadne zabrat. ja mam motor aj skrinu ulozenu silemblokoch z plnej (priemyselnej) gumy (vydrz 12ton). to auto vobec nesetrim a jazdim aj sotolinu,kde to auto dost skace,takze aj ten motor ma nejaku tu zotrvacnost. okrem toho mam z tejto gumy orobeny silemblok vo vareske na spodku motora a mam takisto aj uchytenu prevodovku. takze to je cele natvrdo a drzi to uz cca 3 roky bez problemov |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |