Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Přechlastná Felicie
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25000
Stránka 1 z 3

Autor:  slavihen [ 8.1.11, 15:33 ]
Předmět příspěvku:  Přechlastná Felicie

Škoda Felicie 1.3 jednobodové vstřikování (myslím r.v. 96)
Nejde nastartovat (pokud chytla jela bezproblémově, ale prý měla spotřebu až 10l/100km) zjistil jsem, že dochází k brutálnímu zahlcení palivem, stačí jednou zkusit nastartovat a motor si trošku pokuckne ale okamžitě se uchlastá benzínem a pak už nic. Pokaždé vyndám naprosto mokré svíčky od benzínu. (při točení motoru startérem bez svíček, tak z otvorů doslova sříká benzín) pak už nejde žádným způsobem nastartovat, přes kabely ani roztažením.
Jinak je: nové těsnění pod hlavou, seřízený ventily, nové svíčky, nové filtry, nový olej, vypuštěný starý benzín a nalitý nový čistý, pro jistou přidán palivový filtr, klapka je pročištěná, nové kabely ke svíčkám, nový palec a víčko, nová baterie, s předstihem jsem taky zkoušel laborovat, je i nový chladič, termostat, a fridex.
Prosím poraďte.

Autor:  fatal [ 8.1.11, 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

Sice se v tom vůbec nevyznám, ale že by pořád otevřený vstřik? Není špatná vstřikovací tryska? Nemá jednotka špatnou informaci o otevření klapky ze špatného potenciometru? Možná by to chtělo napíchnout na kompa, třeba to něco řekne. S předstihem moc nenalaboruješ, ten si řídí jednotka.

Autor:  xXxTRA [ 8.1.11, 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

problém bude duďto ve škrtící klapce (potenciometr) nebo taky ve vstřiku, i když ten nejvíce odejde a palivo nejde vůbec, nicméně může nastat i toto... sundej viltrbox a řekni někomu ať zkusí otočit klíčkem do polohy 1, stříká to palivo? jesti jo je ventil špatný, jestli je, ať zkusí otočit motorem pomocí startéru na 2 otočky, mělo by to stříkat benzín, poku přestane startér točit, stříká palivo? - předpokládám že motor nechytne... jinak zkontroluj chod klapky popřípadě její zanešení, i když to u bmm není moc pravděpodobné, čistí se právě sama benzínem

jinak ještě to MOŽNÁ může dělat čidlo teploty na sání nebo ve vstřikovači, i když to také není pravděpodobné. pokud máš plastový domek termostatu tak je čidlo na něm, ale to myslím u BMM není

Autor:  kwiko [ 9.1.11, 02:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

Zozen si komplet druhy domcek vstrekovaca komplet.
Neje az taky problem zistit co je vo veci, ale aj tak sa to opravuje vymenou, pri cene 300 -700 Czk za pouzite...
a skontroloval by som aj lambdu s katalyzatorom (benzin im nevonia)

A daj si pozor, aby si nakoniec neskoncil ze bol problem v zapalovani (trafo, VN kable, palec, hlava rozdelovaca)Obrázek

Autor:  slovacek.milos [ 9.1.11, 09:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

ale pendrek kolikrát se to zde již probéralo :?: :?:

máš v háji čidlo teploty na sání nebo přerušené vedení v bloku měřených hodnot máš náhradní teplotu motoru mínus 49.5 stupnů celsia ,

protože si řídící jednotka myslí že se nachážíš na severním polu valí moc paliva.

při poruše čidla teploty se u běžných aut zadá náhradní teplota 8O a u staré feldy bohužel ménus 49.5 a v paměti závad není nic :D miloš

Autor:  cmelak008 [ 10.1.11, 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

Ahoj, aktualne man obcas "uplne stejny" problem. Kdyz chces vyfouknout benzin musis sundat sdruzeny kabel od vstriku a merice teploty nasavaneho vzduchu, jinak ti to tam bude furt cpat benzin. Pak to nahodis. Je to opravdu bolehlav a doiteroval jsem k podobnemu zaveru jako slovacek.milos, tedy budto snimac teploty nasavaneho vzduchu nebo vstrik. Bylo to nekolikrat v servisu a v pameti zavad je fakt kulovy. Prosim, aktualne to resim, pokud se dostanes dale tak napis.. vcelacek@volny.cz

Autor:  xXxTRA [ 10.1.11, 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

pokud je čidlo vadné, tak nějakou hodnotu to dá, pokud jej odpojíš, měla by vzít nouzovou, pak jsou dvě varianty, onen zmiňovaný severní pól, nebo motor naskoči

Autor:  varok [ 10.1.11, 12:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

Pokud jsem to dobře pochopil, tak miloš myslel čidlo teploty kapaliny a ne vzduchu. Když si jednotka z čidla bere údaj - 49,5°C, tak to hrozně přechlastává, aby to v těch obrovských mrazech vůbec jelo. Při těchto teplotách už motor ani nechce běžet, ale jednotka se to snaží vykompenzovat právě tím obrovským množstvím paliva.
Ty čidla se vyrábí více druhů, jak jsem zjistil, tak při koupi dávejte pozor! Jednotku bych z toho moc neobviňoval, vetšinou bývá závada u ventilu opačná, bývá pořád zavřený. Už jsem to jednou na filetě viděl.

Autor:  slovacek.milos [ 10.1.11, 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

furt blbě jedná se o čidlo teploty chladící kapaliny pro řídící jednotku nikoliv pro přístrojovku, pokud dojde k přeručení nebo ke KO čidla nájradní teplota v řj je mínus 49,5

Autor:  xXxTRA [ 10.1.11, 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

varok píše:
Pokud jsem to dobře pochopil, tak miloš myslel čidlo teploty kapaliny a ne vzduchu. Když si jednotka z čidla bere údaj - 49,5°C, tak to hrozně přechlastává, aby to v těch obrovských mrazech vůbec jelo. Při těchto teplotách už motor ani nechce běžet, ale jednotka se to snaží vykompenzovat právě tím obrovským množstvím paliva.
Ty čidla se vyrábí více druhů, jak jsem zjistil, tak při koupi dávejte pozor! Jednotku bych z toho moc neobviňoval, vetšinou bývá závada u ventilu opačná, bývá pořád zavřený. Už jsem to jednou na filetě viděl.


1.3bmm ma čidlo zezadu na sání... to je čidlo kapaliny, jelikož přez sání jede i předehřev (mylý okruh)

Miloš: pokud dojde ke KO čidla, tím bereme průraz, tak máš pravdu, ale pokud je jenom vadné, čili háže nesmysly, tak motor neběží jak má, ale u zohodle auta je to první případ, vydné čidlo na sání... - nicméně já jsem ho zkoušel odpojit, čili jednotka by si měla myslet oněch -49.5°C ale auto nastartovalo, po okamžitém sešlápnutí plynu na podlahu začal nehorázně hučet vstřik, ano paliva tam teklo opravdu hodně, ale auto normálně chytlo a běželo, sice se zvedlým volnoběhem, ale s velmi lehkou nohou a citem se dalo i jet

Autor:  kwiko [ 11.1.11, 08:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

cidlo klepania bmm u feldy nema, a hodnota odporu na tom cidle teploty sa da jednoducho zmerat multimetrom, pripadne odpozorovat na diagnostike

Autor:  xXxTRA [ 11.1.11, 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

kdo tady ale resi cidlo klepani? to vime ze nema, to cidlo byva zezadu na bloku... a mas pravdu ze hodnota odporu se da zmerit, ale tim nezjistis teplotu jakou si mysli RJ... s diagnostikou souhlasim, nicmene ani to neni nutne, staci vysroubovat vadne cidlo ze sani a nasroubovat nove... pripojit kabel a nastartovat

Autor:  cmelak008 [ 11.1.11, 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

Ahoj,
BMM cidlo klepani opravdu nema. To maj az MPIcka a maji to umisteno v nalisku na bloku motoru.
Cidlo teploty motoru je defacto cidlo teploty chladici kapaliny a byva umisteno budto vzadu na sacim podtrubi <96 (uprostred takovy ty vydle vzadu od vstriku k ventilum) nebo je ve tom umelem telicku >=96 (sdruzene s cidlem pro pristrojovku) termostatu u hlavy motoru. slavihen to bude mit asi v tom termostatu. Pokud to nekdo bude kupovat, pak at si k tomu veme i tesneni (ma kruhovy profil a navlikne se na tu kovovou cepicku)! Ja jsem ho musel sliknout z toho stareho (to melo jiny profil a tesneni bylo uprostred telicka cidla). Tedy vzhledem k tomu, ze mam stejny problem, nechal jsem se inspirovat milosem a vymenil jsem to. Prostrik jsem konektor od CPU a potom jsem udelal jeste stary start. Zatim ticho po pesine, ale cekam az prituhne a cas ukaze zda to bylo ono.
Zdravim

Autor:  xXxTRA [ 11.1.11, 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

proc tu do prdele tocite o cidlu klepani kdyz v celem tematu o nem zminka neni? nikoho tu nezajima ze bmm cidlo kepani nema, to uz vime!

nevim proc kwiko tady zacal tahat klepani, a proc ty v tom pokracujes...

vime ze je to v cidlu teploty (cili kapaliny) a s nejvetsi pravdepodobnosti ho ma na sani

Autor:  superflo [ 11.1.11, 12:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přechlastná Felicie

xXxTRA píše:
kdo tady ale resi cidlo klepani? to vime ze nema, to cidlo byva zezadu na bloku... a mas pravdu ze hodnota odporu se da zmerit, ale tim nezjistis teplotu jakou si mysli RJ... s diagnostikou souhlasim, nicmene ani to neni nutne, staci vysroubovat vadne cidlo ze sani a nasroubovat nove... pripojit kabel a nastartovat


preto je potrebne to napojit na VAG a s tym zistit ake teploty Ti to hadze.... ako pise milos :wink:
aby si zbytocne nekupoval vec kt. jde dobra... kabelovy zvazok si kontroloval??

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/