Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25012 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ondras83 [ 9.1.11, 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
kdyz na to slapu, tak nic, tahne normalně, kdyz brzdim motorem, taky nic, kdyz drzim plyn tak, abych jel ekonomicky, tak cuká...felda mi to dělala taky, vyměnil sem víčko rozdělovače a jezdil sem dál je to favorit 94: víčko jsem vyměnil, kabely jsem vyměnil (dal jsem tam i komplet z našeho favorita), palec novej, svíčky nový a odtrhy dobrý (0,5) palivovou soustavu bych z toho asi vynechal, protože to chytá krásně, akceleruje hezky, jede to normálně měl jsem 2 auta proti sobě a z našeho jsem tam dával věci a žádná změna...co s tim? |
Autor: | p.s. [ 9.1.11, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
nemáš vůli v rozdělovači taky se mi stalo že sem dal novej palec a vydržel 2dny |
Autor: | Ondras83 [ 9.1.11, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
na rozdělovač sem koukal, je v cajku, palec jsem dal taky jinej, ikdyz v tom je novej a zadna zmena palec, víčko, kabely, svíčky, všechno je nový nebo dobrý (vyměněno) a pořád to cuká, čistil sem i snímač otáček, zejtra vyměnim zapalovací modul (z hecu) |
Autor: | Dundee [ 9.1.11, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
A co potenciometr na klapce, nebude pod palcem vydřená dráha? To pak taky dokáže pěkně blbnout... |
Autor: | kwiko [ 9.1.11, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
hmm, tusim mi to takto cukalo ked mi to salo falosny vzduch. Cumni na tie hadicky zozadu, potom to bol deravy vyfuk pred lamdou... a 2x bola uvolnena nejaka podstatna skrutka (tusim telefon a potom napravica ) |
Autor: | Capricorn [ 9.1.11, 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
Ondro to je plyňák? Jen se ptám ohledně těch doskoků na svíčkách 0,5 mm. |
Autor: | Ondras83 [ 9.1.11, 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
neni vlastne sem na odtrhy nesahal, jak svicky byly, tak sem je flaknul do auta... blblo mu to uz predtim a jeste sla brutalne voda do oleje, delal sem tesneni pod palici, takze sem mel vsechny hadicky zezadu odpojeny a zase zapojeny mel uz podobnej problem, byla praskla hadice na podtlak do posilovace, hrozne to sycelo, ale ted to nedela nic a me prestavaj napadat veci na tu klapku sem nekoukal....zejtra musim do skoly, fotr zkusi jeste vymenit zapal. modul a kdyz to nepomuze (coz si myslim, ze ne) tak nevim.... edit: jakej pouzivat sprej na zjisteni prisavani falesnyho vzduchu?...cistic klapek nebo nejakej odmastovak? |
Autor: | Capricorn [ 9.1.11, 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
Ondro já jen že při té tzv. ekonomické jízdě se spaluje chudá směs která má větší nároky na jiskru. A čím větší mezera tím vyšší přeskokový napětí (ale zvýšené nároky na zapalovací soustavu, ale ten 1 mm BMM zvládne ...doporučeno je 0,8 mm) a zase naopak čím menší mezera tím menší napětí. Tak mě to napadlo takhle že svíčky mají v tomhle režimu trochu problém dát kvalitní jiskru... zapalování vynechává a od toho to cukání. Pokud to není plyňák dal bych na svíčkách 0,8 mm. Jinak na tu zkoušku stačí techničkách v rozprašovači nebo ten čistič na karburátory/klapky. |
Autor: | Ondras83 [ 9.1.11, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
origo maj mit svice 0,9 (psany na krabici)...nikdy sem s tim nemel problem a to sme jich neco vymenil, na odtrhy koukam jen, kdyz je to LPG motor a davam 0,5mm dneska sem na to koukal a prave sem je ani nesklepaval, protoze se mi zdali OK kdyz je motor v tahu, proste slapnuto na pedal, tak to jede, ale jak se mu po rovince povoli, abych jel co nejvic ekonomicky a teklo tam nejmin paliva, tak cuka a to nesmi...proste tam je neco spatne edit: s novym vickem cuka podstatne min, ale cuka, se starym vickem cuka hodne |
Autor: | Capricorn [ 9.1.11, 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
Jo ona je tam 0,1 mm tolerance. Karburátory (vyráběné od 8.1992) mají předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm. BMM má 0,8 - 0,9 mm. |
Autor: | Ondras83 [ 9.1.11, 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
svicky to nejsou, ty jsem uz vyradil zejtra davam cely VN vedeni novy a hotovo...kdyz to nepomuze, budu patrat jinde |
Autor: | Capricorn [ 9.1.11, 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
Takže koukám že jsem byl zmaten (ale kým )... I pro BMM je předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm. A RS. k tomu tady http://stekly.wz.cz/svicky.html dodává... "Pro systémy s rozdělovačem je 0, 9 mm hranice, kdy už začnou zlobit vynechané zápaly, pro 2 cívkovou MPI lištu je to 0, 9 - 1 mm." Takže jsem si to popletl s MPI kde 1 mm je ta hranice. |
Autor: | slovacek.milos [ 10.1.11, 07:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
vytáhni hadičku z nádobky s aktivním hlím co vede do karbecu picni tam svíčku ucpi ji a cukání zmizne nastane konec tvého utrpení miloš |
Autor: | Ondras83 [ 10.1.11, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
svice 0,7...cuka hadicka ucpana....cuka vymenen zapal. modul...cuka dotankovano...cuka znovu serizeny ventily...lepsi, ale cuka po serizeni ventilu jsem vymenil vicko rozdelovace a OK tak jeste to tady je do zejtra a snad uz to bude fungovat |
Autor: | jirkalucka [ 11.1.11, 11:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu |
já o víkendu řešil to samý, motor cukal když sem hodně ubral plyn nebo jel na sporo, blbly i otáčky na volnoběh, ale podle počasí někdy jo jindy ne. Po zahřátí se to vždycky celý nějak zklidnilo. Měl sem rozdělený rozdělovač, vyměnil sem víčko a palec rozdělovače a kabely, zkontroloval a očistil svíčky a už je to OK. Jede, necuká, volnoběh vpoho... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |