Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25012
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 9.1.11, 16:03 ]
Předmět příspěvku:  BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

kdyz na to slapu, tak nic, tahne normalně, kdyz brzdim motorem, taky nic, kdyz drzim plyn tak, abych jel ekonomicky, tak cuká...felda mi to dělala taky, vyměnil sem víčko rozdělovače a jezdil sem dál

je to favorit 94: víčko jsem vyměnil, kabely jsem vyměnil (dal jsem tam i komplet z našeho favorita), palec novej, svíčky nový a odtrhy dobrý (0,5)

palivovou soustavu bych z toho asi vynechal, protože to chytá krásně, akceleruje hezky, jede to normálně

měl jsem 2 auta proti sobě a z našeho jsem tam dával věci a žádná změna...co s tim? :roll:

Autor:  p.s. [ 9.1.11, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

nemáš vůli v rozdělovači :?: :?:
taky se mi stalo že sem dal novej palec a vydržel 2dny :roll:

Autor:  Ondras83 [ 9.1.11, 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

na rozdělovač sem koukal, je v cajku, palec jsem dal taky jinej, ikdyz v tom je novej a zadna zmena

palec, víčko, kabely, svíčky, všechno je nový nebo dobrý (vyměněno) a pořád to cuká, čistil sem i snímač otáček, zejtra vyměnim zapalovací modul (z hecu)

Autor:  Dundee [ 9.1.11, 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

A co potenciometr na klapce, nebude pod palcem vydřená dráha? To pak taky dokáže pěkně blbnout...

Autor:  kwiko [ 9.1.11, 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

hmm, tusim mi to takto cukalo ked mi to salo falosny vzduch. Cumni na tie hadicky zozadu,
potom to bol deravy vyfuk pred lamdou... a 2x bola uvolnena nejaka podstatna skrutka (tusim telefon a potom napravica :oops: )

Autor:  Capricorn [ 9.1.11, 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

Ondro to je plyňák? Jen se ptám ohledně těch doskoků na svíčkách 0,5 mm.

Autor:  Ondras83 [ 9.1.11, 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

neni

vlastne sem na odtrhy nesahal, jak svicky byly, tak sem je flaknul do auta...

blblo mu to uz predtim a jeste sla brutalne voda do oleje, delal sem tesneni pod palici, takze sem mel vsechny hadicky zezadu odpojeny a zase zapojeny

mel uz podobnej problem, byla praskla hadice na podtlak do posilovace, hrozne to sycelo, ale ted to nedela nic a me prestavaj napadat veci

na tu klapku sem nekoukal....zejtra musim do skoly, fotr zkusi jeste vymenit zapal. modul a kdyz to nepomuze (coz si myslim, ze ne) tak nevim....

edit: jakej pouzivat sprej na zjisteni prisavani falesnyho vzduchu?...cistic klapek nebo nejakej odmastovak?

Autor:  Capricorn [ 9.1.11, 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

Ondro já jen že při té tzv. ekonomické jízdě se spaluje chudá směs která má větší nároky na jiskru. A čím větší mezera tím vyšší přeskokový napětí (ale zvýšené nároky na zapalovací soustavu, ale ten 1 mm BMM zvládne ...doporučeno je 0,8 mm) a zase naopak čím menší mezera tím menší napětí. Tak mě to napadlo takhle že svíčky mají v tomhle režimu trochu problém dát kvalitní jiskru... zapalování vynechává a od toho to cukání. Pokud to není plyňák dal bych na svíčkách 0,8 mm.

Jinak na tu zkoušku stačí techničkách v rozprašovači nebo ten čistič na karburátory/klapky.

Autor:  Ondras83 [ 9.1.11, 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

origo maj mit svice 0,9 (psany na krabici)...nikdy sem s tim nemel problem a to sme jich neco vymenil, na odtrhy koukam jen, kdyz je to LPG motor a davam 0,5mm

dneska sem na to koukal a prave sem je ani nesklepaval, protoze se mi zdali OK

kdyz je motor v tahu, proste slapnuto na pedal, tak to jede, ale jak se mu po rovince povoli, abych jel co nejvic ekonomicky a teklo tam nejmin paliva, tak cuka a to nesmi...proste tam je neco spatne

edit: s novym vickem cuka podstatne min, ale cuka, se starym vickem cuka hodne

Autor:  Capricorn [ 9.1.11, 22:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

Jo ona je tam 0,1 mm tolerance. Karburátory (vyráběné od 8.1992) mají předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm. BMM má 0,8 - 0,9 mm.

Autor:  Ondras83 [ 9.1.11, 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

svicky to nejsou, ty jsem uz vyradil

zejtra davam cely VN vedeni novy a hotovo...kdyz to nepomuze, budu patrat jinde

Autor:  Capricorn [ 9.1.11, 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

Takže koukám že jsem byl zmaten (ale kým :D )...

I pro BMM je předepsaný doskok 0,7 - 0,8 mm.

Obrázek

A RS. k tomu tady http://stekly.wz.cz/svicky.html dodává...

"Pro systémy s rozdělovačem je 0, 9 mm hranice, kdy už začnou zlobit vynechané zápaly, pro 2 cívkovou MPI lištu je to 0, 9 - 1 mm."

Takže jsem si to popletl s MPI kde 1 mm je ta hranice.

Autor:  slovacek.milos [ 10.1.11, 07:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

vytáhni hadičku z nádobky s aktivním hlím co vede do karbecu picni tam svíčku ucpi ji a cukání zmizne :oops: nastane konec tvého utrpení miloš

Autor:  Ondras83 [ 10.1.11, 19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

svice 0,7...cuka
hadicka ucpana....cuka
vymenen zapal. modul...cuka
dotankovano...cuka
znovu serizeny ventily...lepsi, ale cuka
po serizeni ventilu jsem vymenil vicko rozdelovace a OK

tak jeste to tady je do zejtra a snad uz to bude fungovat :)

Autor:  jirkalucka [ 11.1.11, 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMM cuká v ekonomickym režimu polohy plynu

já o víkendu řešil to samý, motor cukal když sem hodně ubral plyn nebo jel na sporo, blbly i otáčky na volnoběh, ale podle počasí :) někdy jo jindy ne. Po zahřátí se to vždycky celý nějak zklidnilo. Měl sem rozdělený rozdělovač, vyměnil sem víčko a palec rozdělovače a kabely, zkontroloval a očistil svíčky a už je to OK. Jede, necuká, volnoběh vpoho...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/