Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vacka S 13X https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25097 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 16.1.11, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | vacka S 13X |
do petinalu s kompresi mezi 10 a 10,6 bud BMM 254/254 nebo 110r 247/247 s BMM se mi jezdilo fajn, co neudelala vacka,dohlal karbec, ale 110r neznam |
Autor: | Jarda S. [ 16.1.11, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
zkusil bych tu Rkovou, je navržená přímo pro pětikanál a karb |
Autor: | ferrari [ 16.1.11, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
No, záleží, čo chceš a aký máš rozpočet...čo ti bráni vyskúšať tú BMM? |
Autor: | patrik-hp [ 16.1.11, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
Nemáš ještě jinej výběr? jinak 254 |
Autor: | žděba [ 16.1.11, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
110R mám v autě, ale nemůžu zas srovnávat před a po, protže jsem dělal GO celýho motoru + nějáký ty úpravičky jede prostě líp než původní motor a nechá se stím jet napohodu, jestli ten motor budeš upravovat ve větší míře tak spíš něco jinýho, třeba něco z ME, ale to se zas odvijí od financí.. no kdybys chtěl, tak mi jedna 110R vačka zahálí doma |
Autor: | Ondras83 [ 16.1.11, 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
žděba: Kachnis vi co chce od motoru, akorat nevi, co cekat od vacky ja osobne budu davat do fava 260/260 ...s 254/254 sem neco najezdil a nejak me to prestalo bavit .. |
Autor: | ferrari [ 17.1.11, 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
Ja by som chcel tiež niečo typu 260/260, resp 265/258 do Barborky. Ono ako písal Ondro inde, dôležitá je väčšia výška zdvihu (teda dlhšie otvorenie ventilov)... |
Autor: | John0x [ 17.1.11, 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
ja bych dal 270/270 jak lítala známímu tak ji mohu doporučit..jinak škoda.. mam dam k nabídce 2 vačky fačko 135 a 1.3MPI ale to má větší ložiska.. |
Autor: | Kachnis [ 17.1.11, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
nemam jiny vacky, ptam se na tyhle 2, jedna je ostrejsi,ale na strikacku, druha jetupejsi,ale na Rko, ciili jak pise spravne Sadra, 5kanal a karbec..nechce se mi to jen zkouset,proto se ptam..mam doma od kazde 2 kusy, navic vetsi zdvih vacky by byl pri snizeni destruktivni staci Cvahadla |
Autor: | darklord [ 19.1.11, 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
Ja by som na 5kanal dal Rkovu rovno aj s rozdelovacom z Rka. Alebo upravit bezkontakt na charakteristiku regulacie predstihu 110LS/R. A mozno by tiez nebol odveci karbec co sa daval na Rko, potom by to mohlo byt idealne. |
Autor: | Ondras83 [ 19.1.11, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
R |
Autor: | Ondras83 [ 19.1.11, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
a uz neco postav, at se zas muzem na srazu honit |
Autor: | Bukaj [ 19.1.11, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
Tak honit se můžete i bez motoru Jinak jsem také za R |
Autor: | Petr105 [ 19.1.11, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
Fuj... |
Autor: | patrik-hp [ 19.1.11, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vacka S 13X |
Já měl na 105S kompresi z 8,5 cca na 9,8 a 260st... ve150sáti to něvědělo o kopci 170sát po rovince ....C vahadla to nemělo... Tak že to není jen o zdvihu ale i za jak dlouho...Zdvih a velikost otevření jsou někdy spolu ale někdy a většinou jenom sami...Jeden bez druhýho ano,ale oba dva spolu=mnohem lépe,tím myslím zdvih a čas né dva bukanýry |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |